Wednesday, November 4, 2015

Bay-gehoorzame / semi gehoorzaam voorziening




Bay-gehoorzame / semi gehoorzaam voorziening
__________________
Om de verhouding tussen niet-gehoorzamen begrepen dient te worden dat de term niet-gehoorzamen.
__________________
Antwoord op gebeden bewust niet.
__________________
Eén ding moet duidelijk zijn dat zeer goed, gehoorzaam alleen aan de persoon die dat gebed kan zeggen vijf keer per dag. Gehoorzaam aan ons land, onwetende moslims. Ik moslim vrijdag lees een aantal van hen. Sommige van de islamitische Eid val. Maar de islam beschouwt ook de niet-gehoorzaam. Ze hebben geen eigen niet-gehoorzaam gehoorzaam, maar ik denk dat - in feite is het hun onwetendheid.
__________________
Baai, die constant is in ons land zijn een geweldig excuus als je met ze praat, het gebed is de slechte dingen. Baai, die constant is in alle slechte dingen lijkt dus elke dochter spul is niet slecht.
__________________
Musulli enige vrijdag te lezen dat zijn opkomst Kennisgeving
__________________
Hij is gewoon een van de dagelijkse gebed van de week. Maar 35 keer in een week op het gebed is verplicht. Hij miste 34 van hen door de tijd. 34 nadat hij miste gebeden aan hoe gehoorzame moslims ???
__________________
Laten we nu eens kijken hoe gehoorzaam de baai van de islam km
__________________
Het gebed is zo belangrijk dat, als je niet bidt, wees niet een moslim. Moslim gebed, en hij zal niet vrijwillig vertrekken.
__________________
Jabir (RA) vertelde, zei hij, ik ben de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) hoorde de man van God is van onderscheid tussen ongeloof en polytheïsme-up gebed. [Sahih Muslim, 1ste deel, Geloof sectie, hadieth No. -154]
__________________
Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zei ook dat de overeenkomst tussen ons en de ongelovigen in het gebed. Zo zou hij het aan die persoon een ongelovige. (Tiramijih 2621, bin majahah 1079)
__________________
5 gebeden niet vast dat hij geen moslim is, werd hij ontslagen uit de islam. Als er iemand is om de 5-daagse gebeden hebben, dan zal hij de verplichte 17-rak te betalen. Anders zal het onder de polytheïsten ongelovigen.
__________________
Dit is de hadith.
Laten we nu zien wat de Koran zegt
__________________
Allah zegt:. "Bekering tot Hem, en Hem vrezen, en houden het gebed en zijn niet van de polytheïsten (Alcohol en rumah 31)
__________________
In dit vers, Allah zegt te houden van gebed en zijn niet van de polytheïsten. Hij was standvastig in het gebed, dan is die persoon zou een afgodendienaar zijn. Gebed is het gebod van God. Verplichting om God te gehoorzamen. Hij bedoelde niet dat het gebed werd gevolgd Satan. Dus gehoorzaam Bay afgodendienaars.
__________________
Identiteit van de islamitische gebed. Wist u dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) tijdens het leven van de geest van degenen die niet de islam niet te accepteren, maar de huichelaars die mondeling Kalimah had die getuigen van de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) gaf werd gedwongen om de achterkant van de Jamaat gebed? De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) en zijn daden benamayi niet moeilijk te vinden.
__________________
•. • Waarom?
__________________
Want als ze niet bidden Kalimah ondanks bewijs dat ze eigenlijk niet moslims zou hebben het gevangen. Ondanks het feit dat een hypocriet gebeden, werden ze gedwongen om.
__________________
Hij zei dat de identiteit van de grote heiligen die geloven in het Ongeziene en het gebed. En besteden van wat we hebben voor hen. (Al-Baqarah: 3)
__________________
Als je kunt zien, is een aantal van het geloof na de verplichte gebed wordt gedaan.
__________________
Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zei ook dat de overeenkomst tussen ons en de ongelovigen in het gebed. Zo zou hij het aan die persoon een ongelovige. (Tiramijih 2621, bin majahah 1079)
__________________
Surah Al berouw, vergeef de overtreding op de grote God aan de heidenen, het zei:.. "Maar als zij berouw tonen en het gebed houden en betaalt de Zakaat, dan zijn zij uw broeders in de godsdienst En ik doe rbanana van kennis voor mensen op alle niveaus (Surat Bij taobah 11)
__________________
Sommige mensen echt niet geloven, het vermogen om te zien in zijn hart niet. Hoe weet ik dat wij, die deze man geloven ??
__________________
Dus gebed is wat er gebeurt met haar, het informeren van haar identiteit. In dit vers zegt God hetzelfde, als zij het gebed en betaalt de aalmoezen, dan zijn ze onze broeders in de godsdienst. Laten we eens kijken of we het gebed kunnen vaststellen, dan laat de moslims geïnterviewd getuigen. Niet anders.
__________________
Dus moeten we 5 keer per dag te bidden, is er geen ander alternatief. Als je de wil hebben om 5 keer per dag bidden. Als de slechte dingen en horen niet op een andere manier voor het einde van het gebed, dagelijks gebed, maar met de kleren om onrein zijn. God zal het overwegen. Vanaf dat moment, was hij niet te bidden voor het heilige doek.
__________________
Jabir bin Abdullah (R) beschreef, zei hij, de Profeet (vrede zij met hem) zei tegen me, gebed ruimte en de textuur is pure manier. Dus mijn volgelingen te bidden waar er zijn momenten waarop het gebed. [Sahih Bukhari Volume 1, Salat, Hadieth No. 425]
__________________
Nu is er een gebrek aan moskeeën. Tot 5 keer per dag om zijn gebed te nemen. Alleen dan zou de islamitische identiteit.
__________________
Dus als een niet-moslim die wil om gehoorzaam te blijven aan God in berouw, hij spoedig zal vasthouden aan het gebed 5 keer per dag. Als hij de 5 gebeden kan vaststellen aan zijn broer, of de religie van de moslims in ongelovige-heidenen.
__________________
Moge God ons begeleiding.
Ameen.

No comments:

Post a Comment