Friday, November 13, 2015

යාච්ඤාව වැඳ වැටීම




යාච්ඤාව වැඳ වැටීම
අප යාච්ඤා වැඳ වැටීම සඳහා බොහෝ අය පමණක් ආශීර්වාදයක්. එහෙත්, යාච්ඤාව තුළ අප නබි ﷺ වැඳ වැටීම, කියවන්නට හා විවිධ කාල විවිධාකාර ඉගැන්වූ සේක. දැන් අපි බලමු අපි ඉගෙන මෙම සරල doyagulo රැගෙන abhyastatara නොතැකීම යාච්ඤාව අපිට ඒ දේ කරන්න හැකි වන පරිදි, විවිධ අවස්ථාවල කියවීමට එක් doyagulo නැවත නැවත ඉඩ දෙන්න. සුන්නහ්ව සමහර අවදි කළ හැක.
1) سبحان ربي الأعلى
"Subhanna rabbiyala" අල "
සමිඳාණන් වහන්සේ මට ශ්රේෂ්ඨ උත්තම ප්රශංසා දෙන්න. (තුන් වරක්)
[Saheeh අල්-තිර්මිදි, 1/83]
Ii) سبحانك اللهم ربنا وبحمدك اللهم اغفر لي
"Subhanaka wa rabbana oyabihamadikallahuma magaphirali"
'ඕ අල්ලාහ් දෙන්න! මගේ දෙවියනේ! (ඔබගේ ප්රශංසාව ද ඇතුළුව) ඔබේ පිරිසිදු සැමරීම ඕ අල්ලාහ්! ඔයා මට සමාව දෙන්න.
[බුහාරි හා මුස්ලිම්]
3) سبوح, قدس, رب الملائكة والروح
"Subbuhuna kkuddusuna විශ්වය ඔටුන්න,-ikati oyararuha"
දේව දූතයන් දෙන්න හා Ruhul Quddus (ජිබ්රීල් වැනි) සමිඳාණන් වහන්සේ හා උන් වහන්සේගේ ශුද්ධ gunabalite හඬ වීම.
[මුස්ලිම් 1/533]
4) اللهم لك سجدت وبك آمنت, ولك أسلمت, سجد وجهي للذي خلقه, وصوره, وشق سمعه وبصره, تبارك الله أحسن الخالقين
"Asalamatu sajada oyajahiya lillayi khalakkahu 'oyalaka A-manatu' Wa laka sajadatu oyabika samaahu sakka Wasa බී basarahu tabarakallahu Ahasanul likkina oyarahu විය යුතු"
'ඕ අල්ලාහ් දෙන්න! ඔබ නිහතමානී වැඳ වැටීම, සහ එහි කන් හා ඇස් ඔහුට දක්වා වර්ධනය කළ තැනැත්තා, දෙවියන් වහන්සේ, හොඳම නිර්මාතෘ මහිමය සඳහා, මගේ මුහුණ (මගේ මුළු සිරුර) මා ලබා දී ඇති මම, නුඹ විශ්වාස, නුඹ හට සුජූද් කර තියෙනවා.
[මුස්ලිම් 1/534]
5) "سبحان ذي الجبروت, والملكوت, والكبرياء, والعظمة".
"Subhanna yila jabaruti Kibria වෝල් malakuti වෝල්-ඊ වෝල් ayamati"
දෙවියන් වහන්සේ මහා බලය තේජස, අධිරාජ්යය දෙන්න, මහා ගෞරවය හා ශ්රේෂ්ඨත්වය atulya වේ.
[අබු ඩාවුඩ්, 1230]
6) اللهم اغفر لي ذنبي كله, دقه وجله, وأوله وآخره وعلانيته وسره
"Allahum yanabikullahu, dikkahu jillahu ශුද්ධ, ශුද්ධ auoyalahu khirahu oyaa-wa 'sirarahu විය alaniyata"
දෙන්න 'ඕ අල්ලාහ්, මාගේ පව් සියල්ල, කුඩා පව් කමා බරපතල පාප, පාපය, පාපය, විවෘත සහ රහස් පාපයක්.
[මුස්ලිම් 1/350]
7) اللهم إني أعوذ برضاك من سخطك, وبمعافاتك من عقوبتك, واعوذ بك منك, لا أحصي ثناء عليك أنت كما أثنيت على نفسك
"Allahumma inni auyu biridaka මිං sakhatika, ශුද්ධ bimua-phatika මිං 'ukkubatika wa' auyu bikaminaka, ලා-uhasi Sana'a අල් සලාම්, Anta Cama asanaita අල naphasika"
'ඕ අල්ලාහ් දෙන්න! මම ඔබේ සමාව හරහා ඔබගේ කෝපය, ඔබගේ දඬුවමින් ඔබේ සතුට සරණ සොයන්න, මම ඔබේ උදහසින් ඔබ සරණ පතයි. ඔබ ඔබේ ප්රශංසා ගණන් නොහැකි; ප්රශංසා, ඔබ සිදු කර ඇත බව ඔබ ප්රශංසා.
[මෙම 1352]

No comments:

Post a Comment