Saturday, November 14, 2015

Rüku hatıra hizmetleri




Rüku hatıra hizmetleri
Allah'ın Dua ve zikir, Peygamber tür Rüku ﷺ gitmek için kullanılır. Bazen yalvarış okuyan, farklı zamanlarda bazen var. Örneğin: -
____________
1. سبحان ربي العظيم
Telaffuz: - Subh-rabbiyala Azeem.
Para - Ben büyük övgü Rab değilim.
____________
3 kez onu okurdu. (Abudauda, ​​Sünen-i İbn Mâce, Sünen, darakbutbani, Sünen, Ta Ha, Bazzar, bin khuyaimah, otantik sayılı 604, tbabarani, mujama)
____________
Bununla birlikte, bazen üç adhikabarao okuyarak. Bazen sürece o yayı ayakta ve secde gibi için, çünkü. (Siphatu sbalatina Peygamber (barış Albani 13 s) onun üzerine olsun :)
____________
2sbhan ربى العظيم وبحمده.
Uccarana Subh-Azeem abihamadih rabbiyala.
____________
Ben Rab yüceltmek benim için büyük anlam oldum. 3 kez. (Abudauda, ​​Sünen sayılı 885, darakbutbani, Sünen, Ahmed, Müsned, tbabarani, mujama, Baihaqi)
____________
3. سبوح قدوس رب الملائكة والروح.
Telaffuz: - iyi bbuhuna kbuddusuna çelenk ikati araruh ev sahipliği yapıyor.
Çok Niranjan anlamı, sonsuz kutsal phiristamandali ve Cibril Rabbinin (Ahmed, Müsned) (Allah). (Müslim, Ahmed, Müsned, Ch No. 872)
____________
4. سبحانك اللهم ربنا و بحمدك اللهم اغفرلي.
Telaffuz: - Subh-nakalla-humma Rabbana abihamadika, Alla-hummaga phirali.
Para Ey Allah! Ben Rabbi, sana tesbih! Affet beni.
____________
O en okunduğu yalvarış olduğunu. O Kur'an komutanı idi. (Buhari, Müslim, Ch No. 871), Kur'an, Allah, onu emrettiği
____________
فسبح بحمد ربك واستغفره إنه كان توابا
Bu nedenle, Rabbini hamd ile tesbih ve O'na mağfiret. Nitekim, o affeder ve tövbe kabul eder. (Kur'an-ı Kerim 110/3)
____________
5. اللهم لك ركعت و بك آمنت ولك أسلمت وعليك توكلت, أنت ربي خشع سمعي
وبصري ودمي ولحمي وعظمي و عصبي لله رب العالمين.
Telaffuz: - alaka rakatu laka-Humma asalamatu olmayan salam saf A-manatu, taoyakkalatu Anta Rabbi, khasaa samayi olmayan pahalı olmayan lahmi olmayan Ayami olmayan lameen rabbila asbabi barındıran olmayan basbari.
____________
Anlamı: - Tanrı Ey! Ben sana inanıyorum sana boyun, ben size teslim, ben, Sen benim Rabbim güveniyorum. Benim kulak, göz, kan, et, kemik ve kan damarları Allah, evrenin Rabbi alçak gönüllü. (Müslim, Sahih, Nese'î, Sünen No 1006)
____________
6. سبحان ذي الجبروت والملكوت والكبرياء والعظمة.
Telaffuz: - Subh-e-al ayamah Yila jabaruti tüm malakuti tüm Kibria.
Ben şiddeti, egemenlik, gurur demek ve mahatmera olan (Allah) zafer ilan ediyorum.
____________
RUKU Bu duati o Salat dua okudu. (Abudauda, ​​Sünen 873, Sahih, Nese'î, Sünen No 1004)

No comments:

Post a Comment