Saturday, November 14, 2015

Servicii amintire Ruku




Servicii amintire Ruku
Implorare și pomenirea lui Allah, Profetul folosit pentru a merge fel de în Ruku ﷺ. Uneori este uneori la momente diferite, recita rugăciunea. De exemplu: -
____________
1. سبحان ربي العظيم
Pronunția cuvântului: - Subh-rabbiyala Azeem.
Bani - Sunt mare lauda pe Domnul.
____________
De 3 ori el ar citi. (Abudauda, ​​Sunan Ibn Majah, Sunan, darakbutbani, Sunan, Ta Ha, Bazzar, bin khuyaimah, autentic nr 604, tbabarani, mujama)
____________
Cu toate acestea, uneori recita trei adhikabarao. Pentru că, uneori, atât timp cât el a fost în picioare arcul și închinat. (Siphatu sbalatina Profetul (pacea fie asupra lui), Albani 13 PP :)
____________
2sbhan ربى العظيم وبحمده.
Uccarana Subh-Azeem abihamadih rabbiyala.
____________
Am vrut să-mi glorifica marea Domnul. 3 ori. (Abudauda, ​​Sunan nr 885, darakbutbani, Sunan, Ahmad, Musnad, tbabarani, mujama, Baihaqi)
____________
3. سبوح قدوس رب الملائكة والروح.
Pronunția cuvântului: - bine bbuhuna kbuddusuna gazde araruh coroană de flori-ikati.
Sensul Niranjan prea, infinit phiristamandali sfânt și Jibril (Ahmad, Musnad) Domnului (Allah). (Muslim, Ahmad, Musnad, Ch nr 872)
____________
4. سبحانك اللهم ربنا و بحمدك اللهم اغفرلي.
Pronunția cuvântului: - Subh-nakalla-Humma rabbana abihamadika, Alla-hummaga phirali.
Bani-O, Allah! Te glorifica, O, Domnul nostru! Iartă-mă.
____________
El este implorarea mai recitat. El a fost la comanda Coran. (Bukhari, Muslim, Ch nr 871), Coranul, Allah a poruncit el,
____________
فسبح بحمد ربك واستغفره إنه كان توابا
Că, prin urmare, celebra laudele Domnului tău și cere iertare de la El. Într-adevăr, el iartă și acceptă pocăința. (Quran 110/3)
____________
5. اللهم لك ركعت و بك آمنت ولك أسلمت وعليك توكلت, أنت ربي خشع سمعي
وبصري ودمي ولحمي وعظمي و عصبي لله رب العالمين.
Pronunția cuvântului: - pur A-manatu alaka rakatu Laka-Humma asalamatu non-salam, taoyakkalatu Anta Rabbi, khasaa samayi, non-basbari non-costisitoare non-lahmi non-Ayami non-lameen rabbila asbabi gazde.
____________
Înțeles: - O, Doamne! Mă închin ție Am încredere în Tine, eu predau Ție, am încredere în Tine, Domnul meu. Mele urechi, ochi, sânge, carne, oase si vasele de sange sunt umil lui Allah, Domnul universului. (Muslim, Sahih, Nasa'i, Sunan nr 1006)
____________
6. سبحان ذي الجبروت والملكوت والكبرياء والعظمة.
Pronunția cuvântului: - Subh-e-al ayamah yila jabaruti Toate malakuti Toate Kibria.
I înseamnă intensitate, suveranitatea, mândria și mahatmera este (Allah) spun slava.
____________
Acest duati în Ruku, a recitat rugăciunea de Salat. (Abudauda, ​​Sunan 873, Sahih, Nasa'i, Sunan nr 1,004)

No comments:

Post a Comment