Thursday, November 5, 2015

Solat Tashahhud dan rahmat dibacakan sebelum kembali keamanan untuk berdoa bahawa nabi (SAW) telah mengarahkan




Mu Ala bisamillaha oyasasalatu rasulillaha
------------------------------------------
Doa Selawat dan salam selepas membaca <<< Tashahhud sebelum kembali untuk berdoa bahawa nabi (saw) telah mengarahkan >>>
___________
«اللهم إني أعوذ بك من عذاب جهنم, ومن عذاب القبر, ومن فتنة المحيا والممات, ومن شر فتنة المسيح الدجال».
___________
(Ayat-B-humma inni auyu bika min jahannama 'wa min' aya-bil kbabari, phitanatila mahiya Chat Mama Wa-ti Minh, Minh sarari menjadi masihida phitanatila dajja-undang).
___________
"Ya Allah! Aku berlindung kepada-Mu dari azab neraka jahanam, daripada azab kubur, dari ujian hidup dan mati dan godaan jahat untuk Masih Ad-Dajjal ". (Bukhari, Muslim)
___________
Ia amat penting untuk membaca 01:00 berdoa bahawa Nabi (saw) memerintahkan bagi kebanyakan orang, tetapi kita tidak tahu, kami hanya mengikuti thaki doyatai
___________
(Inni yalamatu-humma Kasira berkenaan dengan diri saya salah. Footed iyagaphiruy illa Anta yunuba. Phagaphira magaphiratama Lee Min 'inadika oyarahamani Innaka anatala gaphurura Rahim). (Bukhari)
___________
OK, ada masalah, tetapi doyata untuk berdoa, kita perlu memberitahu Nabi (saw) berkata, semua orang dalam doa kubur, neraka, segala ujian kehidupan dan kematian dan berlindung kepada Allah dari ujian Dajjal. (Bukhari, Muslim)
___________
Jadi selepas membaca tasahuda pertemuan terakhir dan doa kepada Tuhan untuk perlindungan dari perkara pertama pada waktu 4:00, maka tidak ada masalah jika anda mempunyai apa-apa doa lain.

No comments:

Post a Comment