Monday, October 19, 2015

සංගීතය හා සංගීත භාණ්ඩ: ඉස්ලාමීය දෘශ්ටිකෝණය




සංගීතය හා සංගීත භාණ්ඩ: ඉස්ලාමීය දෘශ්ටිකෝණය

ඊනියා නූතන සමාජය, සංගීත හා අවසර ලෙස සංගීත භාණ්ඩ. ශාහිද් වැනි ඔවුන්ගේ ප්රියතම කලාකරුවන් 'ගීත සවන් වඩා වැඩි වූ පාරායනය. මම ඔබට සාතන් යක්ෂයා, දෙවියන් වහන්සේගේ සේවකයා කුර්ආනයෙන් ඉවතට විය යුතු බව හිතන්න ඕන.
___________
.. ඒ අබු බක්ර් (RA :) ganabadyake සාතන් නලාවකින් ඉල්ලා ඇත ඇයි • තියෙන්නේ • • • එහි විවරණය.:
ප්රශංසා ලෝකයේ ඉදිරි-කිරීමට පතන්නන් බලාපොරොත්තු අල්ලාහ් අල්-lukamane ඇදහිලිවන්තයන්ට විය පවසයි
___________
එහි Tosh, නොදැනුවත්ව අල්ලාහ්ගේ මාර්ගය ඔබ වෙනතකට යොමු කිරීමට විනෝද වස්තූන් මිලදී ගත් මිනිසා. සූර Luqman: 6
___________
ආයතයේ Nuyule එළිදරව්, එය ඔහු සංගීතයට පත් කරන ලදී, පිටරට සිට ගායිකාවක් විසින් මිලදී එම පොරොන්දුව බින් Haris වහල් ඉටු සඳහන් වේ. කියන්නේ ඔබ, අල් කුර්ආනය පිළිබඳ සවන් දී සිටිය දී මෙම ගීතය කියවා කිරීමට අදහස් කරන්නේ නම්, ඔහු පැවසීය, මුහම්මද් ඔබ ආගම ඔවුන්ගේ ජීවිත ලබා දීම පිළිබඳව අල් කුර්ආනයේ, යාච්ඤාවේ, නිරාහාරයේ හා පරිත්යාග පාරායනය gayikake නියෝග කළේය. එය පමණක් කරදර රිදෙනවා. ඒ වෙනුවට, සංගීතයට සවන් දෙන්න සහ ජීවිතය භුක්ති විඳීමට. Maariphula අල් කුර්ආනය 7/4
___________
මෙම සන්දර්භය තුළ, අල්ලාහ් පද අනාවරණය වී ඇත.
___________
එහි ආදම්ගේ දරුවන් රැවටීමට අල් කුර්ආනය, යක්ෂයා-යක්ෂයා අනෙකුත් පද වන අතර, අල්ලාහ් araji ඉබ්ලීස්, ඔබේ හඬ විසින් කා අයිති අත්හැර තිබේ ඉදිරිපත් කරන ලදී. අල්-Isra: 64
___________
අබ්දුල්ලාහ් බින් අබ්බාස් විසින් අර්ථ දක්වනු ලැබීය. සියල්ල දෝෂ වල පව් කිරීමට ඇමතුමක් එසේ නපුරු. එයාත් ප්රසිද්ධ Tabie මුජාහිද්. උන් වහන්සේ මෙහි යක්ෂයා සංගීතය හා සංගීත භාණ්ඩ අදහස් ගොස් ඇත.
___________
අලාමා ඉබ්නු kaiyyima එයාත්. ඔහු ඔහුගේ හොඳම ගීත badyai වස්තුව වන ලෙස ඉල්ලා කළ පව් බව පවසමින් වෙනවා. එය යක්ෂයාගේ හඬ කැඳවා තිබේ ඒකයි.
Igachatula lahaphana 1/199
___________
•. • •. • මව්කිරිදීමේ ද # # ගීතය හා සංගීත අනුව, ප්රේරිතයන් සහ ඔවුන්ගේ අනුප්රාප්තිකයන් එකතුව වෙයි. එනම්:
ඒ) niphaka මූලාශ්රය
බී) ලිංගික පෙළඹවීම් jagratakari
සී), මොළයේ මත ආලේපය
D) අල්-කුර්ආනයෙහි පැසිපන්දු ප්රේම කරනු ඇත
පරලොව rooter ගැන ඊ)
මෙම ආකර්ශන බව පාපය F)
G) දැනුවත් කිරීමේ ප්රයත්නය binastakari-igachatula lahaphana 1/187
___________
ඇත්ත වශයෙන්ම, සංගීත භාණ්ඩ පිළිබඳ හානිකර බලපෑම් නිසා මේ තරම් එය වෙනම ලියවිල්ලක් සොයා ගැනීමට අවශ්යතාව සඳහා අවසර නැත. නබි බොහෝ සම්ප්රදායන් කුමක් සඳහන්ව තිබුණ ද එය හැරී.
___________
හදීස් විවරණය
___________
ව්යාපාරික හා ගීත ගායනා සහ නබිතුමා කැඳවීමේ නීති විරෝධී ක්රියාවලට: කාලගුණ විද්යා
___________
ගායකයා (මෙහෙකාරිය) අලෙවි නැති අතර ඔවුන් සංගීත පාඩම් දෙන්නේ නැහැ. මෙම ඕනෑම ව්යාපාරයක් සඳහා හොඳ නැත. නියත වශයෙන්ම, harama-Jami තිර්මිදි වටිනාකම ලබා ගැනීම සඳහා: 1282; ඉබ්නු මාජා හදීස්: 2168
___________
ඩොලර් මිලියන වෙළෙඳපොළ නිර්මාණය කිරීම සඳහා සංගීතය හා උපකරණ ආයෝජනය කර ඇත. නබි සම්ප්රදායන් සියලු තහනම් කරමින්, මතක තබා ගන්න.
___________
නබි සමහර අය මත්පැන් පානය, එය නම වෙනස් කරනු ඇත මට පවසා ඇත. ඔවුන්ගේ හිස් මත, සංගීත භාණ්ඩ හා ගායනය ගීත වාදනය කාන්තාවන් වනු ඇත. Dibena-Sunan ඉබ්නු මාජා ඔවුන්, පොළොව මත හදීස් අල්ලාහ් dhbasiye: 4020; හදීස් Sahih ඉබ්නු Hibban: 6758
___________
අබ්දුල්ලාහ් බින් මස්ඌද් පවසයි. ඔහු විය.-igachatula lahaphana 1/193 niphaka සිතේ ගීතය ලෙස, තරු නිෂ්පාදනය කරන, එවැනි ජලය (භූගත) ලෙස ය; Tafsir Qurtubi 1452
___________
දැන් මේ වචන සත්යය මහ දවල් ලෙස පැහැදිලි වේ. මෙම මුදල niphaka නිර්මාණය කර ඇති බව සිතේ Musicale දැවැන්ත පුළුල් කිරීම, ශ්රාවකයෝ ආදිය ඉස්ලාම් සහ ගීත, සංගීතය, යුගය තුළ යල් පැන ගිය බව පෙනේ, ඇසුරු පිරිමි හා කාන්තා නීත්යානුකූල විය ඇති කරන බවක් පෙනී යයි.
___________
Sahih බුහාරි, නබි අවසර ෙනොදිය යුතුය කාමමිථ්යාචාරය, සේද ඇඳුම්, මත්පැන් හා සංගීත භාණ්ඩ සිදු කරන, මගේ අනුගාමිකයන් පාඨමාලාව නිර්මාණය කරන ආකාරය බොහෝ කණ්ඩායම් බවයි. Sahih බුහාරි - 5590
___________
අහමඩ් හදීස් නබි බවයි,
___________
අල්ලාහ් මට සහ මගේ සංගීත යවා ඇත විශ්වාස කරන අයට ඒ මග පෙන්වීම හා දයාව, කුරුසියේ හා jaheli bilopasadhanera පද්ධතිය නියෝග කළේය.
___________
හදීස් ආලෝකය ඔවුන් ජීවිත
___________
මහා Tabie ඔහුගේ Nafi 'එයාත්. සත්ය, ඔහු කතා කොට, '' අබ්දුල්ලාහ් බින් උමර් මාර්ගය පිළිබඳ සහතිකය, හි නිශ්චිතව දක්වා. මෙම පිපිරීමෙන් ශබ්දය අසා. ඔහු කන් ඇඟිලි දෙකක් ය. සමහර 'අනේ Nafi, ඔහු පිටත් ඉල්ලා! තවමත් හඬ ඇසෙන?
___________
මම ඔව් කියලා. ඒ නිසා මම දැන් අසා ඇති අතර එවිට ඔහුගේ කන් සිට ඇඟිලි, ඉවත් කිරීම හා යම් කලකට අල්ලාහ්ගේ මාර්ගයේ නළාව ශබ්දය අසා සිටි අය, කොට, සඳහන් කළේය. අහමඩ් හදීස් musanade: 4535; Sunan අබු දාවුද් හදීස්: 4924 මහා Tabie එයාත් මුජාහිද්. 1901: ඉබ්නු මාජා හදීසයේ සිට සම්ප්රදායක් වී ඇත
___________
මම මොහොතක් නබි හා සහාබාවරුන් ශබ්දය අපි කුමක් පක්ෂව කතා කිරීමට ධෛර්යය පෙන්වන්න පුළුවන් වන ibalisi හඬ සවන් දීමට කැමැත්තෙන් නොවන බව කියලා?
___________
Nupur හා ghunurera ශබ්ද bajanadara මිතුරන් ඉවසිය නොහැක. එය සංගීතය හා උපකරණ ද යන ප්රශ්නය අදාළ නොවන බවය නොවේ නම්, ඒ මන්ද?
___________
Sunan අබු සේගුදාවුද් නසාඊ Aishah අල්-අයිෂා කිරීමට Nupur bajanadara දැරියක් වන එක් දින පසු, විස්තර කර ඇත. ඔහු ඔබ මගේ ගෙදරට ඇතුළු නැහැ එය කපා නැහැ, එඩිතර එපා, සඳහන් කළේය.
___________
එවිට ඔහු මෙසේ කීවේය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, ගෙට දයාව දූතයන්, නිවසේ සීනුවක්-Sunan අබු දාවුද් හදීස් නැත: 4231; Sunan Sunan හදීස්: Sahih මුස්ලිම් 5237 විසින් කළ විස්තරය,
___________
නබි ghunura සාතන් badyayantra-Sahih මුස්ලිම් හදීස්, na, බජා බවයි: 2114
___________
මෙම නවීන සංගීත උපකරණයේ මෘදු සීනුව-ghunurera ශබ්දය නම් සඳහන් දේවල් තේරුම් ගැනීමට ඉතා පහසු වේ.
___________
අද පසුතැවී සිත් හරවා ගැනීමට හිතවත් මුස්ලිම් සහෝදරයා,. දෙවියන් වහන්සේ පොරොන්දු වෙනවා, උනත් ජීවිතය තුල තහනම් වූ දින ඔබ පැවැත්වීමට නැහැ. දෙවියන් වහන්සේ සමාව දෙන වේ. ඉතාමත් කරුණාවන්තයෙකු.

No comments:

Post a Comment