Saturday, November 7, 2015

'' Asnjë grua nuk mund të martohet me një grua dhe një grua nuk mund të martohet me veten. "




Ebu Hurejre ka transmetuar se Profeti, Profeti ka thënë: I Dërguari
'' Asnjë grua nuk mund të martohet me një grua dhe një grua nuk mund të martohet me veten. "
(Hadith / Ibni Maxhe, Mishkat H / 3002, Hadithi Sahih)
:: Girl motra, halla, tezja, gruaja, gjyshja, gjyshja, nuk mund të martohet me një grua me. Në një tjetër hadith Profeti Profeti nuk do të jetë i martuar pa lejen e babait të tij. Kjo është bërë e qartë se hadithi. Pra, nëse një grua muslimane martuar me një burrë, atëherë ikën bazën e sundimit të Islamit. Nëse ai nuk e bën, atëherë kjo është një temë tjetër e Islamit. Por mysliman pohon për t'u martuar me një burrë ikën në familje për sa kohë që burrat dhe gratë që të lidhen 'yena si një mëkat të jetë e shkruar. Për shkak se kjo nuk ishte e martuar. Dhe e bija e Profetit të Shenjtë nuk mund të martohet pa leje. Pra, nëse një grua është e detyruar të martohen pa lejen e tij, atëherë anuluar martesën. Nëse ju zgjidhjen e martesës, pa pëlqimin e babait si një vajzë. Dhe pavarësisht nga fakti se babai i saj mbijetoi një hallë, motër apo ndonjë grua nuk do të jetë në gjendje të martohen. Nëse prindërit nuk janë të gjallë, por leja xhaxhai i babait të saj, xhaxhai, vëllai, ashtu si njeriu bën. Babai i vajzës mbijetuar njëri prej prindërve nuk është avokat, babai dhe nëna avokati tradita e avokatit pirja e shoqërisë sonë është se nuk ka bazë në Islam. Por i ati i së resë do të thotë atij në praninë e dy dëshmitarëve që unë ia dhashë time bijë dhe unë jam dakord me martesën. Unë pajtohem me këtë martesë do të jetë në praninë e dy dëshmitarëve. Por zakonet e dasmës të shoqërisë kanë qenë sa më shumë kusankara. Në fakt, vetëm tani, siç ka thënë Pejgamberi myslimane. Gjatë punës së Perëndisë, nuk do të thotë askush. Por askush nuk duket se kanë të drejtë për të lexuar Kuranin, hadithi nuk ka. Vetëm bazuar në atë që mësuesi kishte thënë. Por bota nuk e pyesim veten, zotërisë tim. Beparei Mësuesi i fesë për të besuar, dhe 95% e gënjeshtar hujuri të vendit. Islami është feja e atyre që e quanin veten krejtësisht përmbyset bacare majhahaba kthim prapa. Nëse ju keni marrë një pak i manusagula Kur'an Hadith sot nuk do të ketë këtë problem. Hadisagula Kjo është arsyeja pse unë jam duke predikuar për Zotin, kështu që askush nuk mund të them se unë kam qenë në mënyrë të gabuar !! Perëndia na japë dhuratën e të kuptuarit për të përmbushur. Ameen. Share vëllezërit tuaj muslimanë dhe motrave mundësi për të mësuar hadithin. Yajaka Khair Allah (All-llahu ju shpërbleftë.)

No comments:

Post a Comment