Friday, November 13, 2015

Дұға сәжде




Дұға сәжде
Бізге дұға сәжде үшін Адамдардың көпшілігі ғана бата. Бірақ дұға кезінде пайғамбарымыздың ﷺ прострация, оқу және әр түрлі уақытта түрлі үйретті. Ның біз біле бұл қарапайым doyagulo алып, abhyastatara енжарлығымыз намаз біз мұны болады, сондықтан, әр түрлі уақытта оқып бір doyagulo қайталау болсын. Сүннетті Кейбір оятуды аласыз.
1) سبحان ربي الأعلى
«Subhanna rabbiyala» Ала «
Жаратқан Иеге маған үлкен жоғары мақтауға беріңіз. (Үш есе)
[Сахих әл-Тирмизи, 1/83]
Іі) سبحانك اللهم ربنا وبحمدك اللهم اغفر لي
«Subhanaka уә rabbana oyabihamadikallahuma magaphirali»
«Иә Аллаһ беріңіз! Раббым! (Егер Мақтау қоса алғанда) Сіздің таза Превозносите Әй Алла! Сен мені кешіре.
[Бухари және Муслим]
3) سبوح, قدس, رب الملائكة والروح
«Subbuhuna kkuddusuna ғаламның гүл шоқтарын ikati oyararuha»
Періштелерді беріңіз және Ruhul Quddus (Габриэль А.С.) Иемізге және Оның киелі gunabalite дауыс болып табылады.
[Мұсылман 1/533]
4) اللهم لك سجدت وبك آمنت, ولك أسلمت, سجد وجهي للذي خلقه, وصوره, وشق سمعه وبصره, تبارك الله أحسن الخالقين
«Asalamatu sajada oyajahiya lillayi khalakkahu» oyalaka A-manatu «Wa Laka sajadatu oyabika samaahu Sakka WASA В basarahu tabarakallahu Ahasanul likkina oyarahu болуы»
«Иә Аллаһ беріңіз! Сіз кішіпейіл прострация болып табылады, және оның құлақ және көз оған өсіп құрады One, Құдайдың, үздік құрушының даңқы, менің жүзімді (менің бүкіл орган) өзім берген Мен саған сенемін, Саған тағзым етті келеміз.
[Мұсылман 1/534]
5) «سبحان ذي الجبروت, والملكوت, والكبرياء, والعظمة».
«Subhanna yila jabaruti Kibria Wall malakuti Wall-E Wall ayamati»
Құдай ұлы билік ұлылығын, империяны беріңіз, ұлы даңқы мен ұлылығы atulya болып табылады.
[Абу Дауд, 1230]
6) اللهم اغفر لي ذنبي كله, دقه وجله, وأوله وآخره وعلانيته وسره
«Allahum yanabikullahu, dikkahu jillahu Қасиетті, Қасиетті auoyalahu khirahu oyaa-уә» sirarahu болуы alaniyata «
Беріңіз: «Иә Аллаһ, менің барлық күнәларды, шағын күнәларды кешіруге, ауыр күнә, күнә, күнә, ашық және жасырын күнә жасағаны.
[Мұсылман 1/350]
7) اللهم إني أعوذ برضاك من سخطك, وبمعافاتك من عقوبتك, واعوذ بك منك, لا أحصي ثناء عليك أنت كما أثنيت على نفسك
«Allahumma inni auyu biridaka Миннің sakhatika, Киелі bimua-phatika Миннің» ukkubatika уә «auyu bikaminaka, La-uhasi Сана Al Salam, Anta Кама asanaita Ala naphasika»
«Иә Аллаһ беріңіз! Мен сіздің кешірім арқылы ашу-ыза, сіздің жазадан Сіздің қуана пана іздейміз, мен сіздің қаһарлы саған сыйынамын. Сіз өзіңіздің мадақтау санау мүмкін емес; Барлық мақтау, өзіңіз жасадық деп өзіңіз мадақтаймын.
[1352]

No comments:

Post a Comment