Friday, November 13, 2015

Dua secde




Dua secde
Bize dua secde için sadece bir nimet Çoğu insan. Ama namazda Peygamberimizin ﷺ secde, okuma ve farklı zamanlarda çeşitli öğretti. Abhyastatara kayıtsızlık dua biz bunu böylece en, biz öğrenmek bu basit doyagulo almak ve farklı zamanlarda okunan tek doyagulo tekrar edelim. Sünnet Bazı uyanık olabilir.
1) سبحان ربي الأعلى
"Subhanna rabbiyala" Ala "
Bana Rabbine büyük bir yüksek övgü verin. (Üç kere)
[Sahih el-Tirmizi, 1/83]
Ii) سبحانك اللهم ربنا وبحمدك اللهم اغفر لي
"Sübhanekeden wa Rabbana oyabihamadikallahuma magaphirali"
Ey Allah'ım 'ver! Rabbim! Allah O (senin övgü dahil) saf exalt! Beni affet.
[Buhari ve Müslim]
3) سبوح, قدس, رب الملائكة والروح
"Subbuhuna kkuddusuna evren çelenk ikati oyararuha"
Melekler ve Rabbe ve O'nun kutsal gunabalite sesi olma Ruhul Quddus (Cebrail AS) verin.
[Müslim 1/533]
4) اللهم لك سجدت وبك آمنت, ولك أسلمت, سجد وجهي للذي خلقه, وصوره, وشق سمعه وبصره, تبارك الله أحسن الخالقين
"Wa laka sajadatu oyabika asalamatu sajada 'oyalaka A-manatu' oyajahiya lillayi khalakkahu olması samaahu Sakka olması oyarahu Wasa B basarahu tabarakallahu Ahasanul likkina"
Ey Allah'ım 'ver! Eğer kendimi, mütevazı secdeye olan One yüzümü (benim bütün vücut) ve kulaklarını verdik ve gözleri onu büyüyor yapılmış ve Tanrı'nın, en iyi yaratıcısı zafer için ben, Sana inanıyorum, sana karşı secde oldum.
[Müslim 1/534]
5) "سبحان ذي الجبروت, والملكوت, والكبرياء, والعظمة".
"Subhanna Yila jabaruti Kibria Duvar Wall-E Duvar ayamati malakuti"
Tanrı'ya büyük güç Glory verin, imparatorluk, büyük zafer ve büyüklüğünün atulya olduğunu.
[Ebu Davud, 1230]
6) اللهم اغفر لي ذنبي كله, دقه وجله, وأوله وآخره وعلانيته وسره
"Allahum yanabikullahu, dikkahu jillahu Kutsal, Kutsal auoyalahu khirahu oyaa-wa 'sirarahu olmak alaniyata"
Ey Allah'ım, çok büyük bir günah, günah, günah, açık ve gizli günah işlemekten, tüm günahlarımı, küçük günahlarınızı bağışlasın 'ver.
[Müslim 1/350]
7) اللهم إني أعوذ برضاك من سخطك, وبمعافاتك من عقوبتك, واعوذ بك منك, لا أحصي ثناء عليك أنت كما أثنيت على نفسك
"Allahümme inni auyu biridaka Minh sakhatika, Kutsal bimua-phatika Minh 'ukkubatika wa' auyu bikaminaka, La-uhasi San'a Al salam, Anta Cama asanaita ala naphasika"
Ey Allah'ım 'ver! Ben senin af sayesinde, sizin öfke gelen cezayı Sizin zevk sığınırım, ve ben senin gazabından sana sığınırım. Sen övgü sayılmaz olabilir; Hamd, kendini yapmış kendinizi övün.
[1352]

No comments:

Post a Comment