Sunday, November 8, 2015

Islam regels van de bruidsschat.




Islam regels van de bruidsschat.
_____________________
Tijdens haar huwelijk bruidsschat te betalen, wordt het door de man betaald om de rechten van zijn vrouw. Islamitische recht en respect voor haar bruidsschat rechten van vrouwen aan de versterking van de economische en vrouw tijdens het huwelijk bruidsschat verplicht worden gemaakt voor mannen. Bruidschat van haar man schuld, die de man gedwongen om zijn vrouw te betalen.
_____________________
Trouwen met een bilaterale overeenkomst. Zowel de man en vrouw met elkaar en bevredigend voordeel. Maar meer dan zijn recht. Dus meer doen. Body-jeugd kwam naar haar huis met zijn vrouw of de man om hem ooit te volgen als een schaduw, en serveer.
_____________________
Dus deze overeenkomst is om hem enkele trofee dat hij bereid is om samen te komen om haar man te bevredigen. De autofabrikant heeft voorziening getroffen in het bos. Hij zei:
_____________________
) والمحصنات من النساء إلا ما ملكت أيمانكم كتاب الله
عليكم وأحل لكم ما وراء ذلكم أن تبتغوا بأموالكم
محصنين غير مسافحين فما استمتعتم به منهن
فآتوهن أجورهن فريضة (
_____________________
'De (illegale) dan vrouwen van andere nariganake geldig is voor u, op voorwaarde dat je je eigen geld te houden, zul je hen vragen om te trouwen, niet voor overspel. Onder hen degenen die u zult genieten niet zal verlenen het zegel '' [1] (Surah An-Nisa (4): 4).
_____________________
Hij zei elders,
) وآتوا النساء صدقاتهن نحلة (
En geeft de vrouwen gewillig; hun huwelijk '"[2] (Surah Al-Nisa (4): 4).
_____________________
De Profeet (vrede zij met hem) zei:
إن أحق الشرط أن يوفى به ما استحللتم به الفروج.
'' De belangrijkste voorwaarde in een noodsituatie moet worden voldaan, wat zijn de dingen waarmee de vrouwen rechtmatig zijn. '"[3] (Sahih Al-Ja-pointer sagira ayiyadatuha No. 1547)
_____________________
Dus, gezien het feit dat zijn vrouw is verplicht om een ​​afdichting. Land, land, geld, sieraden, kleding, enz., Te worden gegeven onder het. Plaats (patripaksa eens) leer van de Koran, de islam kan worden afgedicht. [4] (Bukhari, Muslim, misakatula masabiha 32023209nam)
_____________________
Je moet minder dichten. Echter, het is verwerpelijk om meer sebacchaya. De Profeet (vrede zij met hem), zijn vrouw en dochter dirhams £ 480 (1428 gram, zilver) was niet meer. [5] (iraoyaula Galilea, nr 1927)
_____________________
Fatima (ra) was een lauhabarma afdichting. [6] (Sahih Abi Dawud, Allama Albani No. 1865, Sunan, Ahmad 1/80)
_____________________
Aisha (ra) zei, hij was £ 500 dirham (1487,5 gram zilver). [7] (Sahih Abi Dawud No. 1851)
_____________________
Echter, het was slechts £ 4000 Umm Habibah dirhams (11.900 gram zilver). Echter, het zegel van koning najasi de Profeet (vrede zij met hem), uitgevoerd in opdracht van. [8] (Sahih Abi Dawood, 1853)
_____________________
Bovendien, zei hij, 'Vrouwen in de zegen; De boodschap aan hem gegeven, en haar schoot te zijn zegel licht en gemakkelijk gevangen het kind. '"[9] (sahihula Jame No. 2235)
_____________________
Profeet Mozes (vrede zij met hem) sabasurera acht of tien jaar, moesten de lonen te betalen in ruil voor een zeehond. [10] (Al-Qasas (8): 7)
_____________________
Licht, makkelijk om het huwelijk te verzegelen haalbaar zou zijn; En dat is gewenst. In tegenstelling tot de traditie van het krijgen panaprathara aanvulling zijn als de slechte douaneverzegeling. Zegel betekent alleen te wijten aan zijn vrouw; Guardian. De man heeft geen recht na de bruiloft. Waar ze terecht willen doorbrengen. [11] (phataoyala maraaha 105109prh)
_____________________
Maar, zei ze dat haar man santustacitte sebacchaya geldig voor beide. [12] (An-Nisa (4): 4)
_____________________
Niet verzegelen het huwelijk met zijn vrouw en veel van de geannuleerde bruiloft. [13] (2149 phikahusa Sunnah)
_____________________
Akadera het zegel is nog niet vastgesteld, maar het huwelijk wordt geheiligd. Na de paring, de vrouwelijke equivalent van de man en vrouw, maar ze zal dit zegel, vergelijkbaar met die rond manier behouden. Milan man stierf voordat een dergelijk zegel, en dit zal het recht op erfenis. [14] (phikahusa Sunnah II / 149-150)
_____________________
Seal is niet opgegeven in de eenheid van het huwelijk voor het echtpaar gescheiden vrouw heeft recht op een zeehond. Echter, de mogelijkheid om de taken van de kosten van de vergunning af te voeren. [15] (Al-Baqarah (ii): 236)
_____________________
De bruiloft is gepland voor de afdichting of iets om het pond te houden voltooien. Na de paring, de vrouw van een schuld kon hij. Anders is de lening is om de nek van de man zijn. Na de realisatie van het zegel of de eenheid van het huwelijk toen haar man overleed voordat de vrouw heeft recht op een zegel. Toen zijn vrouw stierf, zal de man rendement niet worden afgedicht. [16] (2148 phikahusa Sunnah)
_____________________
Na de ontmoeting met het zegel van de afdichting wanneer de man zijn vrouw scheidt zal niet terugkomen. Allah zegt,
_____________________
) وإن أردتم استبدال زوج مكان زوج وآتيتم إحداهن
قنطارا فلا تأخذوا منه شيئا أتأخذونه بهتانا وإثما
مبينا- وكيف تأخذونه وقد أفضى بعضكم إلى بعض
وأخذن منكم ميثاقا غليظا (
_____________________
'' En als je besluit om een ​​vrouw te nemen in de plaats van een andere vrouw, en als een van hen met een hoop geld, maar niet iets van te nemen. U zult het nemen van laster en manifest papacarana? Hoe zou je het, maar je seksuele omgang met elkaar en ze hebben genomen van u een stevige belofte '' [17] (An-Nisa (4): 2021)?
_____________________
Het nummer van het zegel voor de scheiding als de Unie niet hoeft te betalen de helft van de afdichting. Echter, als de echtgenoot of het huwelijk van een man (man) om te vergeven, maar hij is anders. Echter, onder bepaalde discretionaire bevoegdheid om in de buurt van af te zien. [18] (Al-Baqarah (ii): 237)
_____________________
Voor het dekken, de vrouw krijgt een echtscheiding of de scheiding was zijn schuld, maar hij zal een zegel en een kosten-brief te hebben. [19] (phikahusa Sunnah II / 151.152)
_____________________
Als het zegel van de vakbond na de scheiding als de vrouw wil openen, dan haar man om het zegel te worden terug te keren. [20] (Bukhari, misakatula masabiha No. 3274)
_____________________
Agamya illegale of na de geslachtsgemeenschap met vrouwen, getrouwd waren per ongeluk illegaliteit (zoals kinderen, zwangere zus of melk, etc.) om te weten dat de vrouw het recht om een ​​zeehond. Echter, de scheiding tussen de verbeurd. [21] (2149 phikahusa Sunnah)
_____________________
Bij meervoudige huwelijk is niet nodig om alle vrouwen te verzegelen. [22] (majallatula bahusila isalamiyyaha 6262)
_____________________
Haar man verliet haar zegel zakgeld in ruil voor zijn vrouw, dan is het legitiem om het equivalent van het land of de plaats schrijven. [23] (majallatula bahusila isalamiyyaha 2547)
_____________________
Integendeel, als u niet akkoord gaat met een van de naam van de andere oyaresinara vrouw (of de naam van elke Waren) Will extra grond is niet geldig. Omdat, niet aangeraden voor elke Waren. [24] (misakatula masabiha No. 3047, nr 1655 Irah)
_____________________
Bruids bijna 50 duizend (het spel) van 0 tot 10, of als het zegel of gewoon sluit de band en de intentie van het verzamelen of tienduizenden, zo niet tientallen, zo niet de bedoeling van het verzamelen van geld en liet de rest; De volledige realisatie van het recht om de vrouw te zijn als je niet wilt trouwen in twijfel dit niet twijfelen. Echter, het werken tegen de wet van God, die verplicht is, is er geen sahndeha.
_____________________
Is gebleken dat de oneven pond, om te worden vastgebonden of er geen gunstig Innovatie.
_____________________
Allah's profeet zei:
(من تزوج بصداق لا ينوي أداءه فهو زان, و من أدان دينا و هو لا ينوي قضاءه فهو سارق (رواه أحمد و ابن ماجه
_____________________
Mensen die getrouwd zijn in het pond terug, die hij niet de intentie om te betalen, hij echtbreker. Overgeleverd door Imam Ahmad en Ibn Majah hadasati. Vertelt.
_____________________
Allah zegt:
) اتبعوا ما أنزل إليكم من ربكم ولا تتبعوا من دونه
أولياء قليلا ما تذكرون (
_____________________
(O man!) '' Is geopenbaard u van uw Heer, volg hem en niet anders dan Hem verzorgers niet volgen. Je geeft weinig aandacht. [25] (Al-A'raaf (7): 3

No comments:

Post a Comment