Friday, November 13, 2015

Prostrație de rugăciune




Prostrație de rugăciune
Cei mai mulți oameni doar o binecuvântare pentru noi să prostrație în rugăciune. Dar Profetul nostru ﷺ prostrație în timpul rugăciunii, citiți și a predat-o varietate de diferite. Să luăm această doyagulo simplu am învăța și repeta un doyagulo citit la momente diferite, astfel încât rugăciunea indiferența abhyastatara putem face acest lucru. Unele dintre Sunnah poate trezi.
1) سبحان ربي الأعلى
"Subhanna rabbiyala" Ala "
Dă-mi un mare laudă ridicat pentru Domnul. (De trei ori)
[Saheeh al-Tirmidhi, 1/83]
Ii) سبحانك اللهم ربنا وبحمدك اللهم اغفر لي
"Subhanaka wa rabbana oyabihamadikallahuma magaphirali"
Dă-O, Allah! Domnul meu! Înălțați-ul pur (inclusiv lauda Ta) O, Allah! Tu mă ierți.
[Bukhari și Muslim]
3) سبوح, قدس, رب الملائكة والروح
"Subbuhuna kkuddusuna univers coroană de flori ikati oyararuha"
Dă îngeri și Ruhul Quddus (Gabriel AS) fiind vocea Domnului și gunabalite Sa sfântă.
[Muslim 1/533]
4) اللهم لك سجدت وبك آمنت, ولك أسلمت, سجد وجهي للذي خلقه, وصوره, وشق سمعه وبصره, تبارك الله أحسن الخالقين
"Wa Laka sajadatu oyabika" A-manatu oyalaka "asalamatu sajada oyajahiya lillayi khalakkahu fi samaahu Sakka fi oyarahu Wasa B basarahu tabarakallahu Ahasanul likkina"
Dă-O, Allah! Am fost închinat Ție, Tine cred, pentru că eu, fata mea (tot corpul meu) pentru Cel care este prostrație umil, și urechile sale au dat și ochii la făcut să cresc, și slava lui Dumnezeu, Creatorul dintre cele mai bune.
[Muslim 1/534]
5) "سبحان ذي الجبروت, والملكوت, والكبرياء, والعظمة".
"Subhanna yila jabaruti Kibria Wall malakuti Wall-E Wall ayamati"
Da slavă lui Dumnezeu a mare putere, Imperiul, este marea slavă și măreție atulya.
[Abu Dawood, 1230]
6) اللهم اغفر لي ذنبي كله, دقه وجله, وأوله وآخره وعلانيته وسره
"Allahum yanabikullahu, dikkahu jillahu Sfânt, Sfânt auoyalahu khirahu oyaa-WA" alaniyata fi sirarahu "
Dă-O, Allah, iartă toate păcatele mele, păcatele mici, comite un păcat grav, păcatul, păcatul, păcatul deschis și secret.
[Muslim 1/350]
7) اللهم إني أعوذ برضاك من سخطك, وبمعافاتك من عقوبتك, واعوذ بك منك, لا أحصي ثناء عليك أنت كما أثنيت على نفسك
"Allahumma inni auyu biridaka Minh sakhatika, Sfântul bimua-phatika Minh" ukkubatika wa "auyu bikaminaka, La-uhasi Sana'a Al Salam, Anta Cama asanaita ala naphasika"
Dă-O, Allah! Caut refugiu în plăcerea dvs. de la furia, pedeapsa prin iertarea ta, și caut refugiu în tine de mânia ta. Tu nu poate conta laude tale; Lauda, ​​lauda-te că te-ai făcut.
[Cele 1352]

No comments:

Post a Comment