Saturday, November 14, 2015

Ruku zikr xidmətlər




Ruku zikr xidmətlər
Allah yalvarış və zikr, Peyğəmbər cür Ruku ﷺ getmək üçün istifadə olunur. Bəzən dua oxuyan, müxtəlif vaxtlarda bəzən var. Misal üçün: -
____________
1. سبحان ربي العظيم
Pronunciation: - Subh-rabbiyala Azeem.
Money - Mən böyük tərif Lord edirəm.
____________
3 dəfə o oxumaq olardı. (Abudauda, ​​Sünəni İbni Macə, Sünən, darakbutbani, Sünən, Ta Ha, Bazzar, bin khuyaimah, orijinal No. 604, tbabarani, mujama)
____________
Lakin, bəzən üç adhikabarao oxuyan. Bəzən uzun o yay duran və səcdə kimi, çünki. (Siphatu sbalatina Peyğəmbər (sallallahu Albani 13 pp) səlləm :)
____________
2sbhan ربى العظيم وبحمده.
Uccarana Subh-Azeem abihamadih rabbiyala.
____________
Mən Rəbbini təriflə mənim böyük məna etdik. 3 dəfə. (Abudauda, ​​Sunan No. 885, darakbutbani, Sünən, Əhməd, Müsnəd, tbabarani, mujama, Baihaqi)
____________
3. سبوح قدوس رب الملائكة والروح.
Pronunciation: - yaxşı bbuhuna kbuddusuna çələng məlaikəti araruh ev sahibliyi edir.
Çox Niranjan mənası, sonsuz müqəddəs phiristamandali və Cəbrayıl Rəbbinin (Əhməd, Müsnəd) (Allah). (Müslim, Əhməd, Müsnəd, Ch No. 872)
____________
4. سبحانك اللهم ربنا و بحمدك اللهم اغفرلي.
Pronunciation: - Subh-nakalla-Humma Rabbana abihamadika, Alla-hummaga phirali.
Pul-O Allah! Mən Ey Rəbbimiz, səni təqdis! Məni bağışla.
____________
O, ən oxunduğu duadır. O, Quran komanda idi. (Buxari, Müslim, Ch saylı 871), Quran, Allah onu əmr edib
____________
فسبح بحمد ربك واستغفره إنه كان توابا
Ki, buna görə də, sənin Rəbbinə həmd və Ondan bağışlanmağını dilə. Həqiqətən, o, bağışlayar və tövbə qəbul edir. (Quran 110/3)
____________
5. اللهم لك ركعت و بك آمنت ولك أسلمت وعليك توكلت, أنت ربي خشع سمعي
وبصري ودمي ولحمي وعظمي و عصبي لله رب العالمين.
Pronunciation: - Alaka rakatu Laka Humma asalamatu qeyri-salam təmiz A-manatu, taoyakkalatu Anta Rabbi, khasaa Samayi, qeyri-bahalı qeyri-lahmi qeyri-ayami qeyri-lameen rabbila asbabi Host qeyri-basbari.
____________
Mənası: - Allah O! Mən Sənə iman sənə rüku, Sənə təslim, mən Sənə Rəbbimə güvənirəm. Mənim qulaq, göz, qan, ət, sümük və qan damarlarının Allah kainatın Rəbbi məzlum var. (Müslim, Sahih, Nasa'i, Sünən No. 1006)
____________
6. سبحان ذي الجبروت والملكوت والكبرياء والعظمة.
Pronunciation: - Subh-e-al ayamah yila jabaruti Bütün malakuti Bütün Kibria.
Mən intensivliyi, suverenliyini, qürur deməkdir və mahatmera edir (Allah) əzəmətini bəyan.
____________
Rüku Bu duati, o, Salat duasını oxudu. (Abudauda, ​​Sunan 873, Səhih, Nasa'i, Sünən No. 1004)

No comments:

Post a Comment