Saturday, November 14, 2015

Shërbimet Ruku kujtim




Shërbimet Ruku kujtim
Lutja dhe përkujtimi i Allahut, Profeti përdorur për lloj të shkuar në ruku ﷺ. Ndonjëherë kjo është nganjëherë në kohë të ndryshme, duke lexuar lutjen. Për shembull: -
____________
1. سبحان ربي العظيم
Shqiptimi: - Ṣubḥ-rabbiyala Azeem.
Paratë - Unë jam lavdërimi i madh Zoti.
____________
3 herë ai do ta lexojnë atë. (Abudauda, ​​Sunan Ibn Maxhe, Sunen, darakbutbani, Sunen, Ta Ha, Bazzar, bin khuyaimah, autentike Nr 604, tbabarani, mujama)
____________
Megjithatë, ndonjëherë recituar tre adhikabarao. Sepse, nganjëherë për aq kohë sa ai ishte në këmbë hark dhe bënë sexhde. (Siphatu sbalatina Profeti (paqja qoftë mbi të), Albani 13 pp :)
____________
2sbhan ربى العظيم وبحمده.
Rabbiyala Uccarana Ṣubḥ-Azeem abihamadih.
____________
Unë kam qenë të thotë për Madh time të lavdëruar Zotin. 3 herë. (Abudauda, ​​Sunen nr 885, darakbutbani, Sunen, Ahmedi, Musned, tbabarani, mujama, Bejhekiu)
____________
3. سبوح قدوس رب الملائكة والروح.
Shqiptimi: - mirë bbuhuna kbuddusuna pret kurorë-ikati araruh.
Kuptimi Niranjan shumë, phiristamandali pafundësisht i shenjtë dhe Xhibrili (Ahmedi, Musned) e Zotit (Allah). (Muslimi, Ahmedi, Musned, Ch nr 872)
____________
4. سبحانك اللهم ربنا و بحمدك اللهم اغفرلي.
Shqiptimi: - Ṣubḥ-nakalla-Humma Rabbana abihamadika, Alla-hummaga phirali.
Money-O Allah! Unë e përlëvdoj, o Zoti ynë! Më fal.
____________
Ai është lutja më e recituar. Ai ishte në komandën e Kur'anit. (Buhariu, Muslimi, kapitulli nr 871), Kur'ani, Allahu e ka urdhëruar atë,
____________
فسبح بحمد ربك واستغفره إنه كان توابا
Kjo, pra, madhëroje me falënderime Zotin tënd dhe kërko falje prej Tij. Në të vërtetë, ai fal dhe e pranon pendimin. (Kur'ani 110/3)
____________
5. اللهم لك ركعت و بك آمنت ولك أسلمت وعليك توكلت, أنت ربي خشع سمعي
وبصري ودمي ولحمي وعظمي و عصبي لله رب العالمين.
Shqiptimi: - pastër A-manatu alaka rakatu Laka-Humma asalamatu jo-Salam, taoyakkalatu Anta Mësues, khasaa samayi, jo-basbari jo të shtrenjta jo-Lahmin jo-ayami jo-lameen rabbila asbabi pret.
____________
Kuptimi: - O Perëndi! Unë përkulet para teje unë kam besim te ti unë dorëzohen Ty, kam besim te ti, o Zoti im. Mia vesh, sy, gjaku, mishi, kockat dhe enët e gjakut janë të përulur ndaj All-llahut, Zotit të gjithësisë. (Muslim, Sahih, Nesaiu, Sunen nr 1006)
____________
6. سبحان ذي الجبروت والملكوت والكبرياء والعظمة.
Shqiptimi: - Ṣubḥ-e-el ayamah yila jabaruti gjithë malakuti All Kibria.
Unë do të thotë intensiteti, sovranitetin, krenarinë dhe mahatmera është (All-llahu), tregojnë lavdinë.
____________
Kjo duati në ruku, ai recitoi lutjen e Namazit. (Abudauda, ​​Sunen 873, Sahih, Nesaiu, Sunen nr 1004)

No comments:

Post a Comment