Saturday, November 14, 2015

Ruku සිහි සේවා




Ruku සිහි සේවා
අල්ලාහ්, නබි කන්නලව් සහ සිහි ආකාරයේ Ruku ﷺ යන්න කිරීම සඳහා යොදා ගනී. සමහර විට එය කන්නලව් සිල්, විවිධ අවස්ථාවල සමහර විට තියෙන්නේ. උදාහරණයක් ලෙස: -
____________
1. سبحان ربي العظيم
උච්චාරණය: - නාට්යයකද-rabbiyala Azeem.
මුදල් - මම මහා ප්රශංසා සමිඳාණන් වහන්සේ ඉන්නේ.
____________
3 වරක් ඔහු එය කියෙව්වා. (Abudauda, ​​Sunan ඉබ්නු මාජා, Sunan, darakbutbani, Sunan, තාහා, Bazzar, බින් khuyaimah, සත්ය අංක 604, tbabarani, mujama)
____________
කෙසේ වෙතත්, ඇතැම් විට තුන් adhikabarao සිල්. සමහර විට දීර්ඝ ඔහු දුන්න සිටගෙන ආචාර කළ ලෙස සඳහා, නිසා. (Siphatu sbalatina මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්), Albani 13 පි :)
____________
2sbhan ربى العظيم وبحمده.
Uccarana නාට්යයකද-Azeem abihamadih rabbiyala.
____________
මම මගේ මහා ස්වාමීන් ගෞරවයට පත් කිරීමට අර්ථය කර තියෙනවා. 3 ගුණයක්. (Abudauda, ​​Sunan අංක 885, darakbutbani, Sunan, අහමඩ්, මුස්නද්, tbabarani, mujama, Baihaqi)
____________
3. سبوح قدوس رب الملائكة والروح.
උච්චාරණය: - හොඳින් bbuhuna kbuddusuna ඔටුන්න,-ikati araruh සත්කාරක.
ද අපරිමිත ශුද්ධ phiristamandali හා ජිබ්රිල් සමිඳාණන් වහන්සේගේ (අහමඩ්, මුස්නද්) (අල්ලාහ්) අර්ථය නිරංජන්. (මුස්ලිම්, අහ්මද්, මුස්නද්, සීඑච් අංක 872)
____________
4. سبحانك اللهم ربنا و بحمدك اللهم اغفرلي.
උච්චාරණය: - නාට්යයකද-nakalla-humma rabbana abihamadika, alla-hummaga phirali.
මුදල්-ඕ අල්ලාහ්! මම අපගේ ස්වාමීන් වන වහන්ස, ඔබ මහිමයට! මට සමාව.
____________
ඔහු වඩාත් පාරායනය කන්නලව් වේ. ඔහු අල්-කුර්ආනයේ විධානය විය. (බුහාරි, මුස්ලිම්, සීඑච් අංක 871), අල්-කුර්ආනය, අල්ලාහ් ඔහුට අණ කර ඇත,
____________
فسبح بحمد ربك واستغفره إنه كان توابا
ඒ, ඒ නිසා, ඔබේ සමිඳාණන් වහන්සේගේ ප්රශංසා සැමරීම හා උන් වහන්සේ සමාව ඉල්ලා සිටිනවා. ඇත්ත වශයෙන්ම, ඔහු සමාව හා පසුතැවීම පිළිගනී. (අල් කුර්ආනය 110/3)
____________
5. اللهم لك ركعت و بك آمنت ولك أسلمت وعليك توكلت, أنت ربي خشع سمعي
وبصري ودمي ولحمي وعظمي و عصبي لله رب العالمين.
උච්චාරණය: - සත්කාරක asbabi පිරිසිදු A-manatu alaka rakatu laka-humma asalamatu නොවන සලාම්, taoyakkalatu Anta ගුරුතුමනි, khasaa samayi නොවන basbari නොවන මිල අධික නොවන lahmi නොවන ayami නොවන lameen rabbila.
____________
අර්ථය: - දෙවියනි! මම, ඔබ මගේ දෙවියන් කෙරෙහි විශ්වාස, මම ඔබ යටත්, මම නුඹට ගැන විශ්වාසය ඔබ හිස නමන. මගේ කන්, ඇස්, ලේ, මස්, ඇට හා රුධිර නාල අල්ලාහ්, විශ්වයේ සමිඳාණන් වහන්සේ වෙත නිහතමානී වේ. (මුස්ලිම්, Sahih, නසාඊ, Sunan අංක 1006)
____________
6. سبحان ذي الجبروت والملكوت والكبرياء والعظمة.
උච්චාරණය: - නාට්යයකද-ඉ-අල් ayamah yila jabaruti සියලුම malakuti සියලුම Kibria.
මම තීව්රතාව, ස්වාධිපත්යය, අභිමානය, mahatmera (අල්ලාහ්) මහිමය ප්රකාශ වේ යන්නයි.
____________
ඔහු මේ බව Salat යාච්ඤාව පාරායනය, Ruku දී duati. (Abudauda, ​​Sunan 873, Sahih, නසාඊ, Sunan අංක 1004)

No comments:

Post a Comment