Saturday, November 14, 2015

RUKU естелік қызметтер




RUKU естелік қызметтер
Аллаһтың, пайғамбардың дұға және еске түрі RUKU ﷺ барып қолданылады. Кейде ол дұға жатқа айтудан, әр уақытта кейде ғой. Мысалы: -
____________
1. سبحان ربي العظيم
Айтылу: - таң намазын орындап тұрып-rabbiyala Azeem.
Ақша - Мен үлкен мадақ Иеміз қуаныштымын.
____________
3 рет ол оны оқып еді. (Abudauda, ​​Sunan Ибн Мажа, Sunan, darakbutbani, Sunan, Ta Ха, Bazzar, бин khuyaimah, шынайы, № 604, tbabarani, mujama)
____________
Алайда, кейде үш adhikabarao оқып. Кейде ұзақ, ол садақ тұрған және тағзым етті болды ретінде, Себебі. (Siphatu sbalatina Пайғамбарымыз (Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын), Albani 13 б.т. :)
____________
2sbhan ربى العظيم وبحمده.
Uccarana таң намазын орындап тұрып-Azeem abihamadih rabbiyala.
____________
Менің Ұлы әміршісіне даңқын мағыналы келеміз. 3 рет. (Abudauda, ​​Sunan No. 885, darakbutbani, Sunan, Ахмад, Musnad, tbabarani, mujama, Бәйһақи)
____________
3. سبوح قدوس رب الملائكة والروح.
Айтылу: - жақсы bbuhuna kbuddusuna гүл шоқтарын ikati araruh иелері.
Тым, шексіз киелі phiristamandali және Жебірейіл Иеміздің (Ахмад, Musnad) (Аллаһ) мағынасын Niranjan. (Мұсылман, Ахмад, Musnad, Ch No. 872)
____________
4. سبحانك اللهم ربنا و بحمدك اللهم اغفرلي.
Айтылу: - таң намазын орындап тұрып-nakalla-humma rabbana abihamadika, Алла-hummaga phirali.
Ақша-Әй Алла! Мен біздің Раббымыз, сені даңқын! Мені кешіре біліңдер.
____________
Ол ең оқыды дұға болып табылады. Ол Құранның командада болды. (Бұхари, Муслим, Ch, № 871), Құран, оған Аллаһтың бұйырған,
____________
فسبح بحمد ربك واستغفره إنه كان توابا
Яғни, сондықтан, Раббыңның мадақ тойлайды және Оған кешірім сұраймыз. Шынында да, ол кешіреді және покаяние қабылдайды. (Құран 110/3)
____________
5. اللهم لك ركعت و بك آمنت ولك أسلمت وعليك توكلت, أنت ربي خشع سمعي
وبصري ودمي ولحمي وعظمي و عصبي لله رب العالمين.
Айтылу: - Әлемнің Иесі asbabi таза А-manatu alaka rakatu Laka-humma asalamatu емес Salam, taoyakkalatu Anta Ұстаз, khasaa samayi емес basbari емес қымбат емес lahmi емес ayami емес lameen rabbila.
____________
Мағынасы: - Құдайға O! Мен Саған, менің Иемізге сене, Мен Сізге тапсырылады, Саған сенім саған тағзым. Менің құлақ, көз, қан, салдарды, сүйек және қан тамырлары Аллаһтың, Әлемнің Раббы кішіпейіл болып табылады. (Мұсылман, Сахих, Nasa'i, Sunan No. 1006)
____________
6. سبحان ذي الجبروت والملكوت والكبرياء والعظمة.
Айтылу: - таң намазын орындап тұрып-е-аль ayamah yila jabaruti Барлық malakuti Барлық Kibria.
Мен қарқындылығы, егемендігі, мақтаныш және mahatmera (Аллаһ) салтанатты ұлылығын білдіреді.
____________
Бұл ол үшін Salat туралы намаз оқыды, RUKU жылы duati. (Abudauda, ​​Sunan 873, Сахих, Nasa'i, Sunan No. 1004)

No comments:

Post a Comment