Friday, November 13, 2015

Sedždu molitve




Sedždu molitve
Većina ljudi samo blagoslov za nas na sedždi u molitvi. Ali naš Poslanik ﷺ iznemoglost tijekom molitve, čitanje i učio mnoštvo različitih vremena. Uzmimo ovaj jednostavan doyagulo učimo i ponoviti jedan doyagulo čitati u različitim vremenima, tako da je molitva u abhyastatara ravnodušnosti možemo učiniti. Neki od sune može probuditi.
1) سبحان ربي الأعلى
"Subhanna rabbiyala" Ala "
Daj mi veliku visoke pohvale Gospoda. (Tri puta)
[Sahih al-Tirmidhi, 1/83]
II) سبحانك اللهم ربنا وبحمدك اللهم اغفر لي
"Subhanaka wa Rabbana oyabihamadikallahuma magaphirali"
Dajte 'O Allahu! Moj Gospodaru! Vaša čista veličati (uključujući i vaše pohvale) O Allahu! Vi oprosti mi.
[Buhari i Muslim]
3) سبوح, قدس, رب الملائكة والروح
"Subbuhuna kkuddusuna svemir vijenac-Ikati oyararuha"
Dajte anđeli i Ruhul Quddus (Gabriel AS) jer je glas Gospodina i Njegove svete gunabalite.
[Muslim 1/533]
4) اللهم لك سجدت وبك آمنت, ولك أسلمت, سجد وجهي للذي خلقه, وصوره, وشق سمعه وبصره, تبارك الله أحسن الخالقين
"Wa Laka sajadatu oyabika 'A-manatu oyalaka' asalamatu sajada oyajahiya lillayi khalakkahu biti samaahu Sakka biti oyarahu Wasa B basarahu tabarakallahu Ahasanul likkina"
Dajte 'O Allahu! Ja sam klanjao Tebi, Tebi vjerujem, za koje ste dali sebe, moje lice (celom telu) za One koji je skroman iznurenost, i uši i oči su mu odrastanja, i slavu Boga, tvorca najbolji.
[Muslim 1/534]
5) "سبحان ذي الجبروت, والملكوت, والكبرياء, والعظمة".
"Subhanna Yila jabaruti kibria Wall malakuti Wall-E Wall ayamati"
Dajte Bogu slavu velike moći, carstvo, je velika slava i veličina Atulya.
[Ebu Davud, 1230]
6) اللهم اغفر لي ذنبي كله, دقه وجله, وأوله وآخره وعلانيته وسره
"Allahum yanabikullahu, dikkahu jillahu Holy, Holy auoyalahu khirahu oyaa-wa 'alaniyata biti sirarahu"
Dajte 'O Allahu, oprosti sve moje grijehe, male grijehe, počinio veliki grijeh, grijeh, grijeh, otvoren i tajnih grijeha.
[Muslim 1/350]
7) اللهم إني أعوذ برضاك من سخطك, وبمعافاتك من عقوبتك, واعوذ بك منك, لا أحصي ثناء عليك أنت كما أثنيت على نفسك
"Allahumma Inni auyu biridaka Min sakhatika, Holy bimua-phatika Min 'ukkubatika wa' auyu bikaminaka, La-uhasi Sana Al Salam, Anta Cama asanaita ala naphasika"
Dajte 'O Allahu! Ja tražiti utočište u vaše zadovoljstvo iz vaše ljutnje, tvoja kazna kroz oproštaj, i ja tražiti utočište u vas od vašeg gnjeva. Ne možete računati svoj pohvale; Pohvale, hvale sami da ste učinili sami.
[The 1352]

No comments:

Post a Comment