Thursday, November 5, 2015

Қасиетті Пайғамбар (с.ғ.с) тапсырды деп дұға бейбітшілік қайтармас бұрын оқыды Tashahhud дұғаларың мен баталар




Ала MU bisamillaha oyasasalatu rasulillaha
------------------------------------------
Бейбітшілік дұғалар мен баталар Қасиетті Пайғамбарымыз (Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын) тапсырыс деп дұға қайтпас бұрын <<< Tashahhud оқығаннан кейін >>>
___________
«اللهم إني أعوذ بك من عذاب جهنم, ومن عذاب القبر, ومن فتنة المحيا والممات, ومن شر فتنة المسيح الدجال».
___________
(Aya-B-humma inni auyu Bika мин jahannama «уә мин» Aya-заң жобасы kbabari, phitanatila mahiya Wall Mama Wa-ти Миннің, Минь Sarari masihida phitanatila dajja заң болуы).
___________
«Уа, Аллаһ! Мен молаға азап, өмір мен өлім және зұлым ырқына сынақтар Масих Ad-Дәжжалды «тозақтың азабынан, Сенен пана қабылдайды. (Бұхари, Муслим)
___________
Қасиетті Пайғамбарымыз (Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын) адамдардың көпшілігі үшін бұйырды деп дұға етіп 1 AM оқып, сондықтан маңызды, бірақ біз оны білмейміз, біз жай ғана doyatai thaki келесі болды
___________
(Inni yalamatu-humma дұрыс өзіме мүдделі kasira. Footed iyagaphiruy ILLA Anta yunuba. Phagaphira magaphiratama Ли Мин «inadika oyarahamani Innaka anatala gaphurura Рахым). (Бұхари)
___________
OK, проблема жоқ, бірақ дұға ету doyata, біз Пайғамбар (Аллаһтың оған сәлемі болсын) былай деді: Могилев дұға барлығын айтып, тозақ, өмір мен өлім, барлық сынақтар мен Дәжжалды туралы сынақтар Аллаһтан пана іздеуге тиіс. (Бұхари, Муслим)
___________
Сіз кез келген басқа намаз болса SO 4 сағат уақыт бірінші нәрсе бастап баспана үшін Құдайға соңғы кездесу tasahuda және намаз оқығаннан кейін, содан кейін ешқандай проблема жоқ.

No comments:

Post a Comment