Χαιρετισμός του kuffaar για τα Χριστούγεννα και σε άλλες θρησκευτικές αργίες από τα δικά τους είναι χαράαμ, με συναίνεση, όπως ο Ιμπν αλ-Qayyim, είθε ο Αλλάχ έχει το έλεος σ 'αυτόν, είπε σε Ahkaam Ahl al-Dhimmah: "Συγχαίροντας την kuffaar σχετικά με τις τελετουργίες που ανήκει μόνο σε αυτούς είναι χαράαμ με συναίνεση, όπως είναι να τους συγχαρώ για γιορτές και νηστείες τους, λέγοντας «Μια ευτυχισμένη γιορτή για εσάς» ή «Είθε να απολαύσετε το φεστιβάλ σας, και ούτω καθεξής. Αν αυτός που λέει ότι αυτό έχει σωθεί από kufr, είναι εξακολουθεί να απαγορεύεται. Είναι σαν να συγχαρώ κάποιον για μετάνοια στο σταυρό, ή ακόμα χειρότερα από αυτό. Είναι τόσο μεγάλη αμαρτία να συγχαρούμε κάποιον για κρασί, ή δολοφονία κάποιος, ή με την παράνομη σεξουαλικές σχέσεις, και ούτω καθεξής. Πολλοί από αυτούς που δεν έχουν κανένα σεβασμό για τη θρησκεία πτώση τους σε αυτό το σφάλμα? δεν αντιλαμβάνονται την επιθετικότητα των ενεργειών τους Όποιος συγχαίρει ένα άτομο για ανυπακοή ή bid'ah ή kufr του εκθέτει τον εαυτό του στον οργής και θυμού του Αλλάχ "..
Συγχαίροντας τους Αντικατοπτρίζει επίσης την αποδοχή της τελετές και τα τελετουργικά τους, που δεν είναι τίποτα άλλο, αλλά δυσπιστία.
Δεν επιτρέπεται γι 'αυτόν να τους συγχαρώ για αυτές τις γιορτές? αν είναι μια μουσουλμανική. Και δεν είναι επιτρεπτό για αυτόν να ανταποκριθεί σε αυτή την ευχετήρια αν τον συγχαρώ για αυτές τις γιορτές? αν είναι μια μουσουλμανική.
Subhan'Allah! Θα τους συγχαρεί για τις διακοπές σας, το οποίο θεωρείται ως μια θρησκευτική πρακτική; Και αυτό είναι κάτι άλλο από το να είναι ικανοποιημένος με δυσπιστία; Αλλά οι περισσότεροι από αυτούς που συγχαρώ τους δεν προτίθενται να υψώσει τη θρησκεία ή τις πρακτικές τους, αλλά το μόνο που προτίθενται τι? να είναι ευγενικοί. Και αυτό είναι ανακριβές.
Αν κάποιος λέει? Είμαι ευγενική τους επειδή είναι ευγενικό για μένα και θέλω να συγχαρώ για το Eid Al-Fitr και Eid al-Adha. Εμείς λέμε: Alhamdulillah. Αν σας συγχαρώ με Κουρμπάν Μπαϊράμ και Eid Al-Fitr, τότε θα έχετε συγχαρητήρια για νομοθετημένης διακοπών, που ο Αλλάχ έχει κάνει για τους δούλους του. Και είναι υποχρεωτική για Κουρμπάν Μπαϊράμ και Eid Al-Fitr είναι διακοπές τους, γιατί είναι υποχρεωτικό να αποδεχθεί το Ισλάμ. Αλλά αν τους συγχαρώ για τα Χριστούγεννα τότε είστε τους συγχαρώ για τις διακοπές που ο Αλλάχ δεν έχει οριστεί ως αργία.
Έτσι, τα Χριστούγεννα δεν έχει καμία βάση στην ιστορία και δεν έχει καμία βάση στη θρησκευτική νομοθεσία. Eesa ιμπν Maryam δεν τους εντολή να καθορίσει αυτές τις διακοπές. Έτσι, είναι είτε ότι, η οποία συνήφθη με το θρήσκευμα του Μεσσία, όπως η καινοτομία και η παραπλάνηση, ή ήταν που προβλέπονται στη νομοθεσία της Eesa ιμπν Maryam αλλά έχει καταργηθεί από τη νομοθεσία του Ισλάμ. Ως εκ τούτου, δεν έχει καμία βάση από οποιαδήποτε εκτίμηση. Διότι αν λέγαμε ότι είναι από την καινοτομία των χριστιανών και δεν είναι από τη νομοθεσία τους? τότε είναι παραπλάνηση. Και αν λέγαμε ότι είναι από τη νομοθεσία τους, τότε θα έχει καταργηθεί? και να προσκυνήσουν τον Αλλάχ με καταργείται η θρησκεία είναι παραπλάνηση? έτσι είναι παραπλάνηση από οποιαδήποτε εκτίμηση. Και επειδή είναι παραπλάνηση, πώς είναι αυτό που αρμόζει για μένα, ενώ εγώ είμαι ένας μουσουλμάνος, να τους συγχαρώ για αυτό ?!
Και έχουμε απαντήσει το θέμα από αυτούς μας συγχαρητήρια για Eid μας και μας να μην τους συγχαρώ για τις διακοπές τους, επειδή Eid μας έχει νομοθετηθεί από τον Αλλάχ ο Βασιλικός? ενώ για τις διακοπές τους δεν νομοθετήσει. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι είτε έχει κατασκευαστεί στη νομοθεσία τους ή να καταργούνται με τη νομοθεσία μας. Έτσι, δεν έχει καμία βάση σε κάθε σχέση.
Συγχαίροντας τον kuffaar στις θρησκευτικές γιορτές τους είναι χαράαμ στον βαθμό που περιγράφεται από τον Ιμπν αλ-Qayyim επειδή υπονοεί ότι κάποιος αποδέχεται ή εγκρίνει τελετουργίες τους kufr, ακόμα και αν κάποιος δεν θα δεχθεί αυτά τα πράγματα για τον εαυτό του. Αλλά ο μουσουλμάνος δεν θα πρέπει να aceept τα τελετουργικά της kufr ή οποιοσδήποτε άλλος συγχαρώ γι 'αυτούς, επειδή ΑΛΛΑΧ δεν δέχεται καμία από ότι σε όλα, όπως λέει (ερμηνεία της έννοιας):
"Αν ξεμπερδέψουμε, τότε ο Αλλάχ δεν έχει ανάγκη από εσάς, Αυτός δεν αρέσει δυσπιστία για δούλους Του. Και αν είστε ευγνώμονες (με το να είναι πιστοί), Αυτός είναι ευχαριστημένος με αυτό για σας..."
[Surat al-Zumar 39: 7]
"... Αυτή η μέρα, έχω τελειοποιήσει (ολοκληρώθηκε) θρησκεία σας για σας, ολοκλήρωσε την εύνοιά Μου επάνω σου, και έχουμε επιλέξει για εσάς το Ισλάμ ως θρησκεία σας..."
[Surat al-Maa'idah 5: 3]
Έτσι, συγχαίροντας τους απαγορεύεται, είτε πρόκειται για τους συναδέλφους του στην εργασία ή με άλλο τρόπο.
Αν μας χαιρετήσει με την ευκαιρία του φεστιβάλ τους, δεν θα πρέπει να απαντήσει, γιατί αυτά δεν είναι φεστιβάλ μας, και επειδή δεν είναι φεστιβάλ τα οποία είναι αποδεκτά από τον Αλλάχ. Αυτά τα φεστιβάλ είναι οι καινοτομίες στις θρησκείες τους, ακόμη και εκείνες που μπορεί να έχει συνταγογραφηθεί στο παρελθόν έχουν καταργηθεί από την θρησκεία του Ισλάμ, με το οποίο ο Αλλάχ έστειλε Μωάμεθ (ﷺ) για το σύνολο της ανθρωπότητας. Ο Αλλάχ λέει (ερμηνεία της έννοιας):
"Όποιος αναζητά μια θρησκεία εκτός από το Ισλάμ, ποτέ δεν θα γίνουν αποδεκτές από αυτόν, όσο και στο εξής θα είναι ένας από τους χαμένους." [Aal »Imraan 3.85]
Αλλάχ περιγράφει Χριστιανούς ως "εκείνοι που χάθηκε» στο κεφάλαιο άνοιγμα του Κορανίου, έτσι για να γιορτάσετε κάτι που δεν είναι καν κυρώσεις στη θρησκεία τους είναι να υπονοεί ότι η εκτροπή τους δεν έχει καμία σημασία. να λάβουν μέρος στις εκδηλώσεις τους ή να ευχηθούν όπως «Merry / Καλά Χριστούγεννα» είναι να ενθαρρύνει και να τους συγχαρώ στις ενέργειές τους, αντί να τους ασκηθεί κριτική για το ψέμα τους. Αυτό είναι σε αντίθεση με τις διδασκαλίες Κοράνι σύμφωνα με την οποία ο Αλλάχ αναφέρει,
Πιστεύουν στον Αλλάχ και την τελευταία ημέρα? που διατάσσω τι είναι σωστό, και απαγορεύουν τι είναι λάθος? και σπεύδουν (στην άμιλλα) σε (όλα) τα καλά έργα: Είναι στις τάξεις των δικαίων. (Κοράνι 3: 114)
Βοήθεια αλλήλους με δικαιοσύνη και ευσέβεια, αλλά η βοήθεια δεν θέλετε ο ένας τον άλλον μέσα στην αμαρτία και μνησικακίας. Φοβούνται τον Αλλάχ, Αλλάχ είναι αυστηρή στην τιμωρία. (Κοράνι 5: 2)
Είναι χαράαμ για έναν μουσουλμάνο να αποδέχονται προσκλήσεις σε τέτοιες περιπτώσεις, διότι αυτό είναι χειρότερο από το να τους συγχαρώ δεδομένου ότι συνεπάγεται συμμετοχή σε γιορτές τους.
Ομοίως, οι Μουσουλμάνοι απαγορεύεται να μιμηθούν την kuffaar από πάρτι σε τέτοιες περιπτώσεις, ή την ανταλλαγή δώρων, ή να δώσει έξω τα γλυκά ή τα τρόφιμα, ή τη λήψη του χρόνου από την εργασία, κλπ, γιατί ο Προφήτης (ﷺ) είπε: "Όποιος μιμείται ένα λαό είναι ένας από αυτούς." Shaykh αλ-Ισλάμ Ibn Taymiyah είπε στο βιβλίο του Iqtidaa «al-siraat αλ-mustaqeem mukhaalifat ashaab αλ-jaheem:« Μίμηση τους σε κάποια φεστιβάλ τους σημαίνει ότι κάποιος είναι ευχαριστημένος με ψευδείς πεποιθήσεις και τις πρακτικές τους, και τους δίνει την ελπίδα ότι που μπορεί να έχουν την ευκαιρία να ταπεινώσει και να παραπλανήσουν τους αδύναμους ».
Όποιος δεν κάνει τίποτα αυτού του είδους είναι ένας αμαρτωλός, αν το κάνει από ευγένεια ή να είναι φιλικό, είτε διότι είναι πάρα πολύ ντροπαλός για να αρνηθεί, ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, γιατί αυτό είναι υποκρισία στο Ισλάμ, και επειδή κάνει τη kuffaar αισθάνονται υπερήφανοι για τη θρησκεία τους.
ΑΛΛΑΧ είναι Εκείνος ποιον ζητάμε να κάνουν οι μουσουλμάνοι αισθάνονται υπερήφανοι για τη θρησκεία τους, να τους βοηθήσουν να τηρούν απαρέγκλιτα σε αυτό, και να τους νικηφόρα πάνω από τους εχθρούς τους, γιατί Αυτός είναι ο ισχυρός και παντοδύναμος.
Majmoo'ah Fataawa wa Rasaa'il al-Shaykh Ιμπν »Uthaymeen, 3/369)
Ιμάμ Ιμπν αλ-Qayyim (Αλλάχ έχει έλεος στην ψυχή του) είπε: ".. Μάλλον ότι (συγχαίροντας ένα δύσπιστο για τα Χριστούγεννα) είναι η μεγαλύτερη αμαρτία με τον Αλλάχ και είναι πιο μισητός από συγχαρώ κάποιον για την κατανάλωση αλκοόλ ή τη θανάτωση μια ψυχή ή διαπράττει παράνομη σεξουαλική επαφή και τους ομοίους του. "
● [أحكام أهل الذمة 1 \ 441]
Ο Ibn al-Qayyim (μπορεί να έχει ΑΛΛΑΧ έλεος σε αυτόν) είπε σχετικά με τις γιορτές του Λαού του βιβλίου:
Ακριβώς όπως δεν είναι επιτρεπτό για να γιορτάσουν τους ανοιχτά, δεν είναι επιτρεπτό για τους μουσουλμάνους για να τους βοηθήσει σε αυτό ή να παρακολουθήσουν μαζί τους, σύμφωνα με τη συναίνεση των μελετητών. Αυτό δήλωσε με σαφήνεια από την fuqaha »που ακολουθούν τις τέσσερις ιμάμηδες, στα βιβλία τους.
Στη συνέχεια (μπορεί να έχει ΑΛΛΑΧ έλεος σ 'αυτόν) ανέφερε τα λόγια των ιμάμηδων των madhhabs και των διακεκριμένων επιστημόνων.
Ahkaam Ahl al-Dhimmah (3/1245 με 1250).
Μουσουλμάνοι, με τη χάρη του Αλλάχ, έχει δοθεί ένα ολοκληρωμένο τρόπο ζωής, όπου παρουσιάζονται αναλυτικά αυτό που είναι καλύτερο και πιο ωφέλιμο για ολόκληρη την ανθρωπότητα. Έχουμε το Κοράνι και Sunnah, και να προσκολλώνται σε αυτά είναι μια πτυχή της πίστης, ανεξάρτητα από τις κοροϊδίες των φιλελεύθεροι μουσουλμάνοι και μη μουσουλμάνοι που μπορεί να μας αποκαλούν «ρίζες» και «φονταμενταλιστές». Για να είναι θεμελιώδες είναι ένα μέρος του Ισλάμ ως'Ā'isha (Radiy Allahu'anha) αφηγείται ότι ο Προφήτης (Sall Allahu'alayhi wa Sallam) είπε: «Όποιος καινοτομεί κάτι σε αυτό το θέμα μας (το Ισλάμ), που δεν είναι ένα μέρος του θα έχει απέρριψε ».
Χριστούγεννα παραμένει μια αυστηρή προειδοποίηση και παράδειγμα για τους μουσουλμάνους του τι μπορεί να συμβεί στο Ισλάμ, αν δεχτούμε τις καινοτομίες στην πίστη μας. Για να προσκολλώνται στο Κοράνι και Sunnah όπως την αντιλαμβάνεται η salaf είναι ο μόνος τρόπος για να παραμείνουν εντός των παραμέτρων του αγιασμένα Deen μας. Τα Χριστούγεννα είναι ένα φαινόμενο που πρέπει να encite την ευαισθητοποίηση της μουσουλμανικής λαϊκούς να είναι προσεκτικές σχετικά με εκείνους από τους οποίους παίρνουν τη θρησκεία τους και θρησκευτικής γνώσης. Ευχαριστούμε τον Αλλάχ για τη διατήρηση της πίστης μας και προσευχόμαστε ότι παραχωρήσει επάνω μας τη δυνατότητα να παραμείνουν στον ευθύ δρόμο.
No comments:
Post a Comment