Rëndësia e Teuhidit dhe të keqen e Neglizhuar atë
Shejkh Salih ibn Abdilah el-Feuzan
Nga libri i tij Duroos min el-Kur'an el-Kerim (p.5-11)
[Në emër të Allahut, të Gjithëmëshirshmit, mund Namazi dhe Salaam Tij qofshin mbi të Dërguarin e Tij të fundit, për të vazhduar ...]
Dikush mund të thotë, dhe kjo në fakt është thënë: "Ç'është me ju që gjithmonë të përqëndrohet në teuhidit dhe ju flisni aq shumë për këtë ?! Dhe ju nuk keni marrë në konsideratë gjendjen e muslimanëve në ditën dhe kohën tonë , ata që janë duke u vrarë dhe ka shkaktuar të largohen të gjithë tokës, ata që persekutohen nga perandoritë e mosbesimit në çdo vend ?! "
Pra, ne themi, dhe me Allahun qëndron suksesi:
Teuhidi është themeli mbi të cilin kjo fe e drejtë ka qenë e ndërtuar, kështu që duke u fokusuar në do të thotë të përqëndrohet në vetë thelbin. Sepse në qoftë se ne ishim për të reflektuar mbi Kur'anin Fisnik ne do të gjeni se ai shpjegon në çështjet e teuhidit përsëritëse, aq shumë sa që nuk ekziston një sure të vetme në Kuran që nuk e përmend teuhidin, duke sqaruar atë dhe ndalojnë ajo që e kundërshton atë. Ajo ishte Al-Imam Ibn el-Kajjim i cili vuri në dukje se i tërë Kur'ani është rreth teuhidit, pasi ajo është bërë vetëm nga sa më poshtë:
* Informacione për Allahun dhe Emrave të Tij dhe Atributet - Ky është teuhidi se ne jemi të kenë njohuri, i quajtur teuhid er-Rububije.
* Komandat për të adhuruar vetëm Allahun pa partnerë dhe ndalesave të adhuruar tjetër pos Tij - Ky është teuhidi që ne duhet të vënë në veprim, i quajtur teuhid el-Uluhije.
* Komandat t'i bindet Allahut dhe të Dërguarit të Tij (sal-lAllahu 'alejhi ue sel-lem) dhe ndalimet e mosbindje ndaj Allahut dhe të Dërguarit të Tij (salallahu alejhi ue selam) - Këto janë mënyrat që Teuhidi është aktualizuar dhe e përfunduar.
* Informacion në lidhje me atë që Allahu ka përgatitur për njerëzit e teuhidit, kënaqësitë, sukses, shpëtimit dhe triumfon në këtë jetë dhe në tjetrën, dhe dënimet që janë në dyqan për njerëzit e shirkut në këtë jetë, dhe torturat e përjetshme e përgatitur për ata mbi hyrjen e tyre një drejtim në Zjarr - e para është për ata që realizoj teuhid, ky i fundit është për ata që nuk bëjnë. [1]
Prandaj i tërë Kur'ani është përqëndruar rreth teuhidit. Nëse ju do të mendoni për suret e shpallura në Mekë, ju do të gjeni se shumica e tyre të përqëndrohet tërësisht në teuhidit. Kjo është për shkak se Pejgamberi (salallahu alejhi ue selam) qëndroi në Meke për 13 vjet thirrje për Teuhid dhe paralajmërim kundër shirkut. Pjesa më e madhe e obligimeve fetare si zekati, agjërimi, haxhi, punët e transaksioneve hallall dhe haram, biznesit, etj nuk u zbuluan deri pas Hixhretit në Al-Medine. Legjislacioni i lutjes është një përjashtim për këtë, pasi ajo ishte bërë një detyrim ndërsa Pejgamberi (sal-lAllahu 'alejhi ue sel-lem) ishte ende në Mekke në Natën e Al-Mi'raaj, kur ai (salallahu alejhi ue selam) është marrë natën (në Jeruzalem) [2], por kjo ishte vetëm një kohë të shkurtër para hixhretit.
Kështu pjesa më e madhe e sureve të zbuluara para Pejgamberit (salallahu alejhi ue selam) bëri hixhret janë përqendruar tërësisht në teuhid, duke treguar se si të vërtetë e rëndësishme është subjekt. Për më tepër, detyrimet fetare nuk u zbuluan deri sa teuhidi u prezantua dhe u themelua në shpirtrat e njerëzve, dhe të duhur "root akideja kishte marrë. Sepse në të vërtetë veprimet nuk mund të jetë e saktë përveçse me Teuhid, as nuk mund të kanë përveç teuhid si themel të tyre.
Kur'ani ka ilustruar se të dërguarit (alejhim es-salatu ues-selam), të gjithë filluan misionin e tyre duke i ftuar njerëzit në teuhid para çdo gjëje tjetër, siç thotë Allahu [3]:
(Ne i dërgoi një lajmëtar për çdo popull (duke shpallur): 'Adhurojeni Allahun dhe largohuni hyjnitë e rreme')
Allahu gjithashtu thotë [4]:
(Ne nuk dërguam asnjë të dërguar para teje, përveç se kemi shpallur atij se: "Nuk ka zot që meriton të adhurohet përveç Meje, pra më adhuroni Mua!")
Dhe çdo profet thoshte popullit të tij [5]:
(O populli im - Adhurojeni Allahun si ju nuk keni zot tjetër që meriton të adhurohet!)
Pra, kjo ishte çështja e të dërguarve - ata filluan me teuhid.
Në mënyrë të ngjashme telefonuesit dhe revivalists që pasuan të dërguarit e përdorura për të filluar duke u fokusuar në teuhidit. Kjo është për shkak se çdo thirrja e vetme që nuk është i ndërtuar mbi teuhidit është një thirrje padobishme që nuk e përmbush qëllimin e saj, dhe nuk ka asnjë rezultat pozitiv për të. Çdo thirrja që nuk të përqëndrohet në teuhid është një thirrje e humbur, në lidhje me rezultatet e tij në fund. Kjo është diçka e njohur dhe parë të gjithë.
Nga ana tjetër, çdo thirrja përqendruar rreth teuhidit është një thirrje me të vërtetë i suksesshëm, me lejen e Allahut, një thirrje që përfitimet e shoqërisë dhe mban shumë fruta. Historia dëshmon për këtë.
Pra, ne nuk jemi të neglizhuar çështjet e muslimanëve, në vend që ne jemi shumë të shqetësuar rreth tyre. Ne jemi ndihmuar ata dhe duke u përpjekur për të parandaluar çdo dëm nga arritja e tyre duke përdorur të gjitha burimet tona. Kjo nuk është diçka e lehtë për ne se muslimanët po vriten dhe në mërgim, por kjo nuk është shqetësim i vërtetë për situatën
No comments:
Post a Comment