Khilafahu zgjati për 30 vjet, atëherë kishte mbretërim të cilin Allahu i jep kujtdo që i pëlqen
Nga ajeti i një muslimani është se ai beson, në përputhje me tekstet e zbuluara, se khilafa ka zgjatur për tridhjetë vjet, se kjo khilafah ishte në rrugën e profetësisë, se Allahu e ngriti atë dhe e zëvendësoi atë me mbretërim dhe atë para në afrimin e orës, Allahu do ta zbresë khilafetin edhe më vonë mbi metodologjinë profetike. Dhe kjo përmban lajme të gëzueshme për muslimanin, i cili tregon shqetësim për ajetin e tij dhe përpiqet të pastrojë besimin e tij, duke u kthyer në atë që kanë qenë Sahabët në kohën e profetësisë dhe khilafetit të drejtë.
Hadithi i transmetuar nga Safeenah (radiallahu anhu), që Pejgamberi (salallahu alejhi ue selam) ka thënë:
خلافة النبوة ثلاثون سنة ثم يؤتي الله الملك من يشاء
Kilafeti profetik do të zgjasë për tridhjetë vjet. Pastaj Allahu do të japë sundimin atij që do.
Raportuar nga Ebu Davudi dhe el-Haakimi. Saheeh el-Jaami 'sah-Shheri (nr 3257) e shpalli Sahen nga Imam al-Albani (rahimehullah).
Dhe në Sunen e Ebu Davudit, ndodh pas këtij hadithi, siç thuhet nga Sa'eed bin Xhemi, i cili ka transmetuar nga Safeena:
قال سفينة: امسك, خلافة أبي بكر رضي الله عنه سنتين, وعمر رضي الله عنه مشرا, وعثمان رضي الله عنه اثنتي عشر, وعلي ستا
Safeena ka thënë (për mua): Qëndroni (kuptoni, dëgjoni), khilafeti i Ebu Bekrit (radiallahu anhu) ishte dy vjet dhe ai i Umerit ishte dhjetë vjet dhe ai i Uthmanit anhu) dymbëdhjetë vjet dhe atë të Alees (radiallaahu anhu) gjashtë vjet.
Abu Dawud, Kitaab us-Sunnah, Kapitulli mbi Khulafaa, (4647).
E transmetuar nga Safeenah, thënia e Pejgamberit [salallahu alejhi ue selam]:
Kthehu në krye të librit të tij në gjuhën arabe
Kilafati pas meje në Ummetin tim do të zgjasë tridhjetë vjet. Pastaj do të ketë mbretërim pas kësaj.
Raportuar në Musnad Imam Ahmed, nga at-Tirmidhi, Musnad Abi Ya'laa, dhe Ibn Hibbaan. Sahih el-Jaami 'sah-Shheri (nr.3334) e shpalli Sahen nga Imam el-Albani (rahimehullah).
Nga Hudhejfi që Profeti (salallahu alejhi ue selam) ka thënë:
تكون النبوة فيكم ما شاء الله أن تكون, ثم يرفعها الله إذا شاء أن يرفعها, ثم تكون خلافة على منهاج النبوة, فتكون ما شاء الله أن تكون, ثم يرفعها الله إذا شاء أن يرفعها, ثم تكون ملكا عاضا, فيكون ما شاء الله أن تكون , ثم يرفعها الله إذا شاء أن يرفعها, ثم يكون ملكا جبريا, فتكون ما شاء الله أن تكون, ثم يرفعها إذا شاء أن يرفعها, ثم تكون خلافة منهاج النبوة, ثم سكت
Profetësia do të mbetet mes jush për aq kohë sa Allahu dëshiron të jetë. Pastaj Allahu do ta ngrejë atë kur Ai dëshiron ta ngrejë atë. Pastaj do të ketë khilafah mbi metodologjinë profetike. Dhe kjo do të zgjasë për sa kohë që Allahu dëshiron që ajo të zgjasë. Pastaj Allahu do ta ngrejë atë kur Ai dëshiron ta ngrejë atë. Pastaj do të ketë mbretërim të ashpër dhe do të mbetet për aq kohë sa Allahu dëshiron që ajo të mbetet. Pastaj Allahu do ta ngrejë atë kur Ai dëshiron ta ngrejë atë. Pastaj do të ketë mbretërim tiranik (forcë) dhe do të mbetet për aq kohë sa Allahu dëshiron që ajo të mbetet. Pastaj Ai do ta ngrejë kur Ai dëshiron ta ngrejë atë. Pastaj do të ketë një khilafah mbi metodologjinë profetike.
Pastaj ai (Pejgamberi) heshti.
Raportuar nga Ahmedi dhe Ebu Davudi. Silsilah sa-Saheehah i Imam al-Albani (1/34 nr.5) dhe është Sahih. Dhe Shejh Albani (rahimehullah) ka komentuar këtë hadith duke thënë:
ومن البعيد عندي حمل الحديث على عمر بن العزيز; لأن خلافته كانت قريبة العهد بالخلافة الراشدة ولم يكن بعد ملكان ملك عاض وملك جبرية والله أعلم
Dhe është e largët, sipas mendimit tim, ta zbatoj këtë hadith në (khilaafah) të Umar bin Abdil-Azezit, sepse hilafeti i tij ishte afër khilaafah-it të drejtë dhe dy llojet e mbretërimit, mbretërimit të ashpër dhe të detyruar, mbretëria tiranike nuk kishte ndodhur pas (khilaafahit të drejtë).
Ebu Umaamah tregon se Pejgamberi (salallahu alejhi ue selam) ka thënë:
لتنقضن عرى الإسلام عروة عروة فكلما انتقضت عروة تشبث الناس بالتي تليها فأولهن نقضا الحكم و آخرهن الصلاة
Mbështetësit e Islamit do të anulohen, një nga një, dhe çdo herë që një nyjë të anulohet, njerëzit do të mbajnë fort atë që e ndjek atë. E para prej tyre që do të anulohen është rregulli (el-hukm), dhe i fundit prej tyre është namazi (as-salaat).
Raportuar nga Ahmedi në Musnadin e tij, Ibn Hibbanin dhe Haakimin. Sahih el-Jaami 'sa-Sagheer (nr.5057) i Shejh el-Albanit që e shpalli atë Sahih.
Dhe Shejh Abdul-Azeez bin Baz (rahimehullah) komentoi, pas hadithit të mëparshëm (siç ndodh në Majmoo 'ul-Fataawa wa Maqaalaat al-Mutanawwi'ah):
ومعنى قوله في الحديث: "وأولها نقضا الحكم" معناه ظاهر وهو: عدم الحكم بشرع الله وهذا هو الواقع اليوم في غالب الدول المنتسبة للإسلام. ومعلوم أن الواجب على الجميع هو الحكم بشريعة الله في كل شيء والحذر من الحكم بالقوانين والأعراف المخالفة للشرع المطهر
Dhe kuptimi i thënies së tij në hadith: "E para prej tyre që do të anulohen është rregulli (el-hukm)", kuptimi i saj është i dukshëm dhe është mungesa e rrotullës
No comments:
Post a Comment