Saturday, April 7, 2018

"Xalifənin qurulması üçün işləyənlər üçün göz açıb"



Image may contain: text


Xilafət 30 ildir ki, Allahın istədiyinə verdiyi peyğəmbərlikdir

Müsəlmanın aqidah From khilaafah bu khilaafah Allah onu qaldırdı ki, peyğəmbərlik yolu ilə idi ki, otuz il davam edən və padşahlıq ilə əvəz ki, əvvəl ki, o aşkar mətnləri uyğun hesab edir saatın yaxınlığına gəldikdə, Allah bir daha Peyğəmbərlik metodologiyası ilə xəlifəliyi göndərəcəkdir. Bu, onun aqidəsini narahat edən və imanını təmizləmək üçün cəhd göstərən müsəlmana müjdə verərək, səhabələrin Peyğəmbərlik dövründə və doğru yola yönəldilmiş xəlifəlik dövrünə qayıdır.

Peyğəmbər (səllallahu aleyhi və səlləm) dedi:

خلافة النبوة ثلاثون سنة ثم يؤتي الله الملك من يشاء

Peyğəmbərlik xəlifəsi otuz il davam edəcəkdir. Sonra Allah istədiyi kimsəyə hökmü verəcəkdir.

Əbu Davud və Əl-Həqim tərəfindən bildirilmişdir. Səhih əl-Camii Saqeyr (3257) İmam İmam əl-Bəni (rahimahullaah) tərəfindən Səhihi elan etdi.

Əbu Davudun Sünənində, bu hədisdən sonra baş verir. Sa'id bin Cəhhan deyir ki, Safinadan rəvayət olunur:

قال سفينة: امسك, خلافة أبي بكر رضي الله عنه سنتين, وعمر رضي الله عنه عشرا, وعثمان رضي الله عنه اثنتي عشر, وعلي ستا

Safinadan (mənə) dedi: "Əbu Bəkrin xəlifəliyi iki il idi və Umar (radiyallahu anhu) on il idi və Usmandan (radiallaahu) anhu) on iki il və Alee (radiallaahu anhu) altı ildir.

Əbu Davud, Kitaab us-Sünnə, Xulfaa fəsli, (4647 saylı).

Peyğəmbər (səllallahu aleyhi və səlləm) buyurur:

الخلافة بعدي في أمتي ثلاثون سنة ثم ملك بعد ذلك

Ümmətimdən sonra xəlifəlik otuz il davam edəcəkdir. Sonra bundan sonra padşahlıq olacaq.

Müsnəd İmaam Əhməddə, Tirmizi, Musnad Abi Ya'la və İbn Hibban tərəfindən bildirilmişdir. Səhih əl-Yami əl-Saqeyr (3341) İmam İmam əl-Bəni (rahimahullaah) tərəfindən Səhihi elan etdi.

Hudhayfadan Peyğəmbər (sallallahu aleyhi və səlləm) dedi:

تكون النبوة فيكم ما شاء الله أن تكون, ثم يرفعها الله إذا شاء أن يرفعها, ثم تكون خلافة على منهاج النبوة, فتكون ما شاء الله أن تكون, ثم يرفعها الله إذا شاء أن يرفعها, ثم تكون ملكا عاضا, فيكون ما شاء الله أن تكون ثم يرفعها الله إذا شاء أن يرفعها, ثم يكون ملكا جبريا, فتكون ما شاء الله أن تكون, ثم يرفعها إذا شاء أن يرفعها, ثم يرفعها الله إذا شاء أن يرفعها, ثم تكون خلافة على منهاج النبوة, ثم سكت

Peyğəmbərlik Allahın istədiyi müddətdə sizin üçün qalacaqdır. Sonra Allah onu qaldırmaq istədiyi zaman onu qaldıracaqdır. Sonra peyğəmbərlik metodologiyası üzərinə xəlifə olacaqdır. Və Allah davam edəcəkdir ki, davam edəcək. Sonra Allah onu qaldırmaq istədiyi zaman onu qaldıracaqdır. Oradan padşahlıq hökm sürəcək və Allahın qalacağı müddətdə qalacaqdır. Sonra Allah onu qaldırmaq istədiyi zaman onu qaldıracaqdır. O zaman zülmkar hökmranlıq olacaq və Allah istədiyi müddətdə qalacaqdır. Sonra onu qaldırmaq istəsə, onu qaldırar. Sonra peyğəmbərlik metodologiyası üzərinə bir xilafət olacaqdır.

Sonra o (Peyğəmbər) səssiz idi.

Əhməd və Əbu Davud tərəfindən bildirildi. İmam el-Albani (1/34 no.5) silsilə səhehədir və səhihdir. Şeyx əl-Albaani (rahimahullaah) bu hədisi şərh edərək dedi:

ومن البعيد عندي حمل الحديث علي عمر بن العزيز لأن خلافته كانت قريبة العهد بالخلافة الراشدة ولم يكن بعد ملكان: ملك عاض وملك جبرية والله أعلم

Və onun khilaafah doğru yolda khilaafah yaxın idi, çünki mənim fikrimcə, Ömər bin Abdil-Azeez of (khilaafah) bu hədisi tətbiq etmək, uzaq və padşahlıq iki növ, yeme padşah və məcburi, zalım padşahlıq (doğru yola yönəldilmiş xəlifəlik) sonrasında meydana gəlmədi.

Peyğəmbər (səllallahu aleyhi və səlləm) dedi:

لتنقضن عرى الإسلام عروة عروة فكلما انتقضت عروة تشبث الناس بالتي تليها فأولهن نقضا الحكم و آخرهن الصلاة

İslam tutqunları bir-bir təkrarlanacaq və hər dəfə bir tutmağın ləğv ediləcəyi təqdirdə, insanlar bir-birinə uyğundur. Bunlardan birincisi ləğv edilmək, hökmü (hökmü), sonuncusu isə namazdır.

Əhmədin Müsnəd, İbn Hibban və əl-Hakimlə nəql etdiyi bildirilir. Şeyx əl-Albaani'nin səhihi elan etdiyi Səhih əl-Camii-Saqeyr (5057 saylı).

Şeyx Əbdül-Əzəz bin Bəz (rahimahullaah) əvvəlki hədisdə (Macmoo 'ul-Fataawa wa Makaalaat al Mutanawwi'ahda olduğu kimi):

ومعنى قوله في الحديث "وأولها نقضا الحكم" معناه ظاهر وهو: عدم الحكم بشرع الله وهذا هو الواقع اليوم في غالب الدول المنتسبة للإسلام. ومعلوم أن الواجب على الجميع هو الحكم بشريعة الله في كل شيء والحذر من الحكم بالقوانين والأعراف المخالفة للشرع المطهر

Hədisdə söylədiyi sözün mənası: "Əvvəlcədən xəbər veriləcək ilk hökm (hökm )dir", onun mənası aydındır və hökmün olmamasıdır.

No comments:

Post a Comment