Saturday, April 7, 2018

Otvarač oka onima koji "rade za uspostavljanje Hilafaha"



Image may contain: text

Hilaafa je trajala 30 godina. Zatim je postojao kraljevstvo koje Allaah daje za koga god želi

Od aqidah muslimana je taj da u skladu sa otkrivenim tekstovima veruje da je hilaafah trajao trideset godina, da je ta hilaafa bila na putu proroštva, da ga je Allaah podigla i zamenila ga kraljem, i da je pre do pristupa sata, Alla će još jednom poslati Khilaafah po Proročku metodologiju. A ovo sadrži veselu informaciju za muslimana koji pokazuje brigu za njegovu aqidu i trudi se da očisti svoje vjere, vraćajući se onom čemu su bili pratitelji u vrijeme Prorothooda i ispravno vođene khilaafah.

Haset je pričala Safeenah (radiallaahu anhu), da je Poslanik (sallallaahu alayhi wasallam) rekao:

خلافة النبوة ثلاثون سنة ثم يؤتي الله الملك من يشاء

Propetska hilaafa trajaće trideset godina. Tada će Alah dati vladavinu onome kome hoće.

Prijavili su Abu Dawud i al-Haakim. Saheeh al-Jaami 'as-Sagheer (broj 3257) je proglasio Saheha od Imaam al-Albaani (rahimahullaah).

I u Sunanu Abu Dawuda, dolazi posle ovog hadeeth-a, što je rekao Saeed bin Jamhaan, koji je pričao iz Safine:

قال سفينة: امسك, خلافة أبي بكر رضي الله عنه سنتين, وعمر رضي الله عنه عشرا, وعثمان رضي الله عنه اثنتي عشر, وعلي ستا

Safina je rekla: "Drži (znaš, slušaj), hilaafah Abu Bakra (radiallaahu anhu) je bio dve godine, a [Umar (radiallaahu anhu) je bilo deset godina, a [to] od Uthmaana (radiallaahu anhu) dvanaest godina i [Aleja] (radiallaahu anhu) šest godina.

Abu Dawud, Kitaab us-Sunnah, poglavlje o Khulafaa, (broj 4647).

Takođe, izvještava Safena, riječ proroka (sallallaahu alayhi wasallam):

الخلافة بعدي في أمتي ثلاثون سنة ثم ملك بعد ذلك

Kilafa za mnom u Ummah će trajati trideset godina. Onda će posle toga biti kraljevstvo.

Prijavljen u Musnad Imaam Ahmad, od strane at-Tirmidhi, Musnad Abi Ya'laa i Ibn Hibbaan. Saheeh al-Jaami 'as-Sagheer (broj 3341) je proglasio Saheha od Imaam al-Albaani (rahimahullaah).

Od Hudhayfaha da je Poslanik (sallallaahu alayhi wasallam) rekao:

تكون النبوة فيكم ما شاء الله أن تكون, ثم يرفعها الله إذا شاء أن يرفعها, ثم تكون خلافة على منهاج النبوة, فتكون ما شاء الله أن تكون, ثم يرفعها الله إذا شاء أن يرفعها, ثم تكون ملكا عاضا, فيكون ما شاء الله أن تكون , ثم يرفعها الله إذا شاء أن يرفعها, ثم يكون ملكا جبريا, فتكون ما شاء الله أن تكون, ثم يرفعها إذا شاء أن يرفعها, ثم تكون خلافة على منهاج النبوة, ثم سكت

Proročić će ostati među vama sve dok Allah hoće. Onda će ga Allaah podići kada hoće da ga podigne. Tada će biti hilaafa po proročkoj metodologiji. I to će trajati sve dok Allah hoće da traje. Onda će ga Allaah podići kada hoće da ga podigne. Onda će biti griža kraljevstvo, i to će ostati sve dok Allah hoće da ostane. Onda će ga Allaah podići kada hoće da ga podigne. Tada će biti tiransko (prisilno) kraljevstvo i to će ostati sve dok Allah hoće da ostane. Tada će ga podići kada hoće da ga podigne. Tada će se naći kilafah po proročkoj metodologiji.

Onda je (Poslanik) tiho.

Prijavili su Ahmad i Abu Dawud. Silsilah as-Saheehah iz Imaam al-Albanija (1/34 broj 5) i to je Saheeh. A Shaykh al-Albaani (rahimahullaah) je komentarisao ovaj hadet:

ومن البعيد عندي حمل الحديث على عمر بن العزيز; لأن خلافته كانت قريبة العهد بالخلافة الراشدة, ولم يكن بعد ملكان: ملك عاض وملك جبرية والله أعلم

I po mom mišljenju je udaljeno da primenjujem ovaj hadet na (Hilaafah) Umar bin Abdil-Azeez, jer je njegova hilaafa bila blizu ispravno vođene khilaafah, i dve vrste kraljevstva, griza kraljevstva i prinude, tiransko kraljevstvo se nije dogodilo nakon (pravedno vođene khilaafah).

A Abu Umaamah govori da je Poslanik (sallallaahu alayhi wasallam) rekao:

Najnovije vijesti Najnovije vijesti Najnovije vijesti Najnovije vijesti Najnovije vijesti Najnovije vijesti Najnovije vijesti Najnovije vijesti Najnovije vijesti Najnovije vijesti

Islaamovi rukohvati će biti poništeni, jedan po jedan, i svaki put kada se ruka bude poništena, ljudi će brzo držati onog koji ga prati. Prvi od njih je poništen je pravilo (al-hukm), a poslednji od njih je molitva (as-salaat).

Izveo Ahmad u svom Musnadu, Ibn Hibbaan i al-Haakim. Saheeh al-Jaami 'as-Sagheer (broj 5057) od Shaykh al-Albaanee koji je proglasio Saheehom.

A Shaykh Abdul-Azeez bin Baz (rahimahullaah) je komentarisao, prema prethodnom hadeeth-u (kako se to dešava u Majmoo-u ul-Fataawa wa Maqaalaat al-Mutanawwi'ah):

ومعنى قوله في الحديث: "وأولها نقضا الحكم" معناه ظاهر وهو: عدم الحكم بشرع الله وهذا هو الواقع اليوم في غالب الدول المنتسبة للإسلام. ومعلوم أن الواجب على الجميع هو الحكم بشريعة الله في كل شيء والحذر من الحكم بالقوانين والأعراف المخالفة للشرع المطهر

I značenje njegove izreke u hadeeth-u: "Prvi od njih će se izvući pravilo (al-hukm)", njegovo značenje je očigledno, a to je odsustvo rulje

No comments:

Post a Comment