Monday, October 26, 2015

Ал дұға маңыздылығы




Ал дұға маңыздылығы
_______________
Пайғамбарымыз (Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын) Добродетели баталары:
_______________
1- Пайғамбарымыз (Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын) былай деді: бұл тұлға Құдайдың мейірімділік, және оның 10 күнәлары 1 барында, адам 10 есе астам оқыды менің намаз болып табылады, және ол 10 атағы берілді. (Сахих nasai 1230)
_______________
II Қасиетті Пайғамбар (ара) қиямет менің 10 күні оқыды таңертең және кешке дұға адам 10 рет ол менің ұсынымдық болатынын, деді. (Tabarani, Сахих taragiba -656)
_______________
3-Тирмизи хадис, күн мен түн, Пайғамбарымыз (Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын) көптігі бойынша намаз оқыды, күнә жоқ ой болады бар. (Тирмизи, хадис сахих Para 929)
_______________
اللهم صل على محمد, وعلى آل محمد, كما صليت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم, إنك حميد مجيد, اللهم بارك على محمد, وعلى آل محمد, كما باركت على إبراهيم, وعلى آل إبراهيم, إنك حميد مجيد
_______________
Ақша-Уа, Құдай, Мұхаммед пайғамбардың мейірімділік пен баталар тез арада Ибраһим а.с. пайғамбар (AS) және оның ұрпақтары ретінде, оған және оның ұрпақтары кейін болуы. Сіз жақсы сапасы, және өте жақсы резервуар болуы тиіс.
Иә Аллаһ, Мұхаммед пайғамбардың кезінде баталарға жіберуге, бейбітшілік Ибраһим а.с. пайғамбар (AS) және оның ұрпақтары uparaniscai лайықты мақтауға ретінде, онымен және оның ұрпақтары кейін болуы және сізге құрмет.
_______________
Сондықтан 1 (Даңқ Аллаға болуы), Аллаһтың 10 рет мейірімділік болды, ал таңертең және 10 есе кешке 10 рет күніне кедей намаз оқитын уақыт ірі мөлшерде қосымша

No comments:

Post a Comment