Monday, October 12, 2015

Esma din Canada




"De la gradinita" până la gradul 5, m-am dus la școală musulmană și ar purta hijab de zi cu zi și nu ia-l. Mi-am spus atunci când mă duc în școală publică pentru clasa a 6, voi continua purta hijab, dar, din păcate că n- T se întâmplă. Am fost îngrozită că oamenii s-ar gândi diferit de mine și pe care mi-ar fi prieteni.
După ani de care doresc să poarte hijab, am avut în cele din urmă curajul de anul trecut, în timpul Ramadanului prima iulie încerca purtarea hijab pentru Ramadan. Dacă nu-mi place, pot să ia întotdeauna ia-l. A fost nevoie de o mulțime de curaj și tărie, dar Alhamdulilah am făcut-o !! După o zi de a purta hijab, l-am iubit și decis să continue-l poartă pentru tot restul vieții mele. Sigur au fost acolo suisuri si coborasuri, până la punctul că familia mea m-ar critica, dar asta nu ma opresc pentru că știam adevaratul inteles din spatele ei și mi-a facut extrem de fericit.
Alhamdulilah, mărcile de astăzi 1 an că am fost poartă hijab și mi-ar plăcea să-l continue pentru tot restul vieții mele, insha'Allah. Nu există limite și du-te pentru el. Dumnezeu este întotdeauna cu tine! "- Esma din Canada

No comments:

Post a Comment