Wednesday, November 4, 2015

බේ-කීකරු / අර්ධ කීකරු සැපයීම




බේ-කීකරු / අර්ධ කීකරු සැපයීම
__________________
නොවන කීකරු අතර සම්බන්ධය තේරුම් ගැනීමට නම් පදය නොවන කීකරු බව අවබෝධ කර ගත යුතු ය.
__________________
හිතාමතාමයි යාච්ඤාවලට පිළිතුරු දෙන්න.
__________________
එක් දෙයක් පමණක් බව යාච්ඤා පස් දිනකට වරක් කියන්න පුළුවන් පුද්ගලයා කීකරු බව ඉතා හොඳින් අවබෝධ කර ගත යුතු ය. අපේ රටේ කීකරු, නූගත් මුස්ලිම්. මම මුස්ලිම් සිකුරාදා ඔවුන්ගෙන් සමහරක් කියවන්න. මුස්ලිම් Eid වැටීම සමහර. එහෙත්, ඉස්ලාම් ද නොවන කීකරු සලකයි. ඔවුන් නොවන කීකරු කීකරු අයිති නැහැ, නමුත් මම හිතන්නේ - ඇත්තෙන්ම එය ඔවුන්ගේ නූගත්කම වේ.
__________________
ඔබ ඔවුන්ට කතා කරන විට විශාල නිදහසට කරුණක් වීම අපේ රටේ නිරන්තර වන වරාය, යාච්ඤා නරක දේවල් වේ. සියලු නරක දේවල් ගැන නියත වන බොක්ක, ඒ නිසා ඕනෑම දියණිය දේවල් නරක නැහැ පෙනේ.
__________________
Musulli ඔහුගේ නැඟීම ඒ අවස්ථාවේදී සිකුරාදා කියවීමට පමණක්
__________________
ඔහු එක් සතියේ දිනපතා යාච්ඤා වේ. එහෙත්, මෙම යාච්ඤාව පිළිබඳ සතියක් 35 වතාවක් අනිවාර්ය වේ. ඔහු ගුණයකින් ඔවුන් 34 වැරදුනා. 34 ඔහු කොතරම් කීකරු මුස්ලිම් යාච්ඤා අහිමි පසු ???
__________________
දැන් අපි ඉස්ලාම් ක් ආකාරය කීකරු බොක්ක බලන්න දෙන්න
__________________
යාච්ඤාව ඔබ යාච්ඤා නැති නම්, මුස්ලිම් වෙන්න එපා, ඒ නිසා වැදගත් වේ. මුස්ලිම් යාච්ඤා, ඔහු සිය කැමැත්තෙන්ම තබන්නේ නැහැ.
__________________
ජාබිර් (RA) විස්තර කතන්දරයක්, ඔහු, මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්), දෙවියන් වහන්සේට කැප වූ මනුෂ්යයා අවිශ්වාසය හා බහුදේව-අප් යාච්ඤා අතර අවකලනය වේ අසා සිටිමි. [Sahih මුස්ලිම්, 1 වන කොටස, විශ්වාසය අංශය, හදීස් අංක -154]
__________________
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) අප හා යාච්ඤාව තුළ infidels අතර ගිවිසුම බවයි. ඒ නිසා ඔහු ඒ පුද්ගලයා එය ලබා දෙන වූ අල්ලාහ්ගේ ආයාවන් බවට පත් වෙයි. (Tiramijih 2621, බින් majahah 1079)
__________________
5 යාච්ඤා ඔහු මුස්ලිම් නොවේ, ඔහු ඉස්ලාම් පහ වූ බව තහවුරු නොවේ. යමෙක් මේ 5 දින යාච්ඤා කිරීමට, එසේ නම් ඔහු අනිවාර්ය 17 rak ගෙවන්න වෙනවා. එසේ නොවේනම්, එය බහුදේවවාදීන්ද infidels ඇතුලත් වනු ඇත.
__________________
මෙය හදීස් වේ.
අපට ශුද්ධ වූ අල් කුර්ආනයේ මෙසේ පවසයි දැන් අපි බලමු
__________________
"උන් වහන්සේ වෙත පසුතැවිලි වී, උන් වහන්සේ බිය හා යාච්ඤාව තබා නොව, බහුදේවවාදීන්ද විය (මත්පැන් බීම හා 31 rumah): අල්ලාහ් පවසයි.
__________________
මෙම පදයේ, අල්ලාහ් යාච්ඤා තබා නොව, බහුදේවවාදීන්ද විය පවසයි. අනතුරුව ඔහු ඒ පුද්ගලයා රූප වඳින්නෙකු වනු ඇත, යාච්ඤා නොසැලෙන විය. යාච්ඤාව දෙවියන් වහන්සේගේ ආඥාව ය. දෙවිට කීකරු වගකීමක්. ඔහු යාච්ඤා සාතන් අනුගමනය කළ අදහස් කළේ නැහැ. ඒ නිසා බේ රූප වඳින්නෝ කීකරු වෙමින්.
__________________
මුස්ලිම් යාච්ඤා අනන්යතාවය. ඔබ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඉස්ලාම් පිළිගත්තේ නැත අයගේ මනසේ ඇති එම ජීවිත කාලය තුළ (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) බව ඔබ දැන සිටියාද, නමුත් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) සාක්ෂි දුන් වාචිකව Kalimah සිටි කුහක Jamaat යාච්ඤා නැවත බල කෙරුනි? මෙම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) හා ඔහුගේ ක්රියා සොයා ගැනීම අපහසු නැත benamayi.
__________________
•. • ඇයි?
__________________
ඔවුන් මේ දුෂ්ට මුස්ලිම් නොවන එය අල්ලා ඇති බව සාක්ෂි තිබියදීත් Kalimah යාච්ඤා නැති නම් නිසා. කෛරාටිකයෙකු යාච්ඤා වුවද, ඔවුන් කිරීමට බල කරන ලදි.
__________________
ඔහු ගුප්ත ඥාණය විශ්වාස කරන මහා සැදැහැවතුන්ගේ අනන්යතාව කොට, නමස්කාර ස්ථාපිත. අපි ඔවුන් සඳහා ලබා දේ පිටතට වියදම් කරනවා. (අල්-Baqarah: 3)
__________________
ඔබට බලන්න පුළුවන් නම්, අනිවාර්ය යාච්ඤා කිරීමෙන් පසුව විශ්වාසය ගණනාවක් සිදු කොට ඇත.
__________________
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) අප හා යාච්ඤාව තුළ infidels අතර ගිවිසුම බවයි. ඒ නිසා ඔහු ඒ පුද්ගලයා එය ලබා දෙන වූ අල්ලාහ්ගේ ආයාවන් බවට පත් වෙයි. (Tiramijih 2621, බින් majahah 1079)
__________________
අල්, පසුතැවී සිත් හරවා මිසදිටුවන් නම් මහත් දෙවියන් මත වරද කමා, එම: "එහෙත්, ඔවුන් පසුතැවිලි වී යාච්ඤා තබා හා දුගී-නිසා ගෙවීමට නම්, එවිට ඔවුන් ආගම ඔබේ සහෝදරයන් හා මම සියලූ මට්ටම් ජනතාව සඳහා දැනුම rbanana කරන්න (ෆතිහාව.. ) taobah 11
__________________
සමහර අය ඇත්තටම ඔහුගේ සිතේ බවට බලන්න හැකියාව නැති බවත්, විශ්වාස කරන්නේ නැහැ. මම හිතන්නේ අපි මේ මිනිසා විශ්වාස කරන බව අපි දන්නේ කොහොමද ??
__________________
ඒ නිසා යාච්ඤා ඇය හැඳුනුම් දැනුම් ඇගේ කුමක් සිදු වන්නේ ද යන්න ය. මෙම පදයේ දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට යාච්ඤා තබා හා දානය ගෙවීමට නම්, එවිට ඔවුන් ආගම අපගේ සහෝදරයෝ වෙති, එකම දෙයක් පවසයි. පසුව මුස්ලිම් සාක්ෂිකරුවන් සම්මුඛ සාකච්ඡා කරමු, අපි යාච්ඤා ස්ථාපිත කළ හැකි නම් අපි දැන් බලමු. නැත එසේ.
__________________
ඒ නිසා අපි 5 පමණ දිනකට වරක් යාච්ඤා කළ යුත්තේ, වෙනත් කිසිදු විකල්ප තියෙනවා. ඔබ 5 පමණ දිනකට වරක් යාච්ඤා කිරීමට කැමැත්ත තියෙනවා නම්. නරක දේවල් නම්, යාච්ඤාව අවසන් වීමට පෙර වෙනත් ඕනෑම ආකාරයකින් දිනපතා යාච්ඤා අයත්, නමුත් ඇඳුම් අපවිත්ර සමඟ නැහැ. දෙවියන් වහන්සේ එය සලකා බලනු ඇත. ඒ මොහොතේ සිට ඔහු ශුද්ධ රෙදි වෙනුවෙන් යාච්ඤා නැත.
__________________
ජාබිර් බින් අබ්දුල්ලාහ් (වි), ඔහු කතා කොට, විස්තර මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) යාච්ඤාව අවකාශය හා රිබොන්ඩින් පිරිසිදු මාර්ගය වන්නේ, මට පැවසුවා. සමහර අවස්ථාවලදී යාච්ඤාව එහි කොහේ සිටියත් ඒ නිසා මගේ අනුගාමිකයන් යාච්ඤා කිරීමට. [Sahih බුහාරි වෙළුම 1, Salat, හදීස් අංක 425]
__________________
දැන්, මුස්ලිම් පල්ලි නොමැති පවතී. දක්වා 5 වතාවක් තම යාච්ඤාව ගැනීමට දිනකට. ඉන් පසුව මුස්ලිම් අනන්යතාව බව.
__________________
පසුතැවීම දෙවියන් වහන්සේ කීකරු ඉන්න කැමති ඕනෑම මුස්ලිම් නොවන නම්, ඔහු ඉතා ඉක්මනින් යාච්ඤාවට 5 පමණ දිනකට වරක් එල්බ ඇත. ඔහු ඔහුගේ සහෝදරයා, හෝ හැටිය-මුෂ්රික් වරුන් දී මුස්ලිම් ආගම 5 යාච්ඤා ස්ථාපිත කළ හැකි නම්.
__________________
දෙවියන් වහන්සේ අපට මග පෙන්වීම විය හැක.
අමීන්.

No comments:

Post a Comment