Çeyiz İslam kuralları.
_____________________
Evliliği çeyiz ödenecek sırasında, karısının haklarına kocası tarafından ödenir. Müslüman hukuk ve evlilik Dower sırasında ekonomik ve eşi güçlenmesine kadın onu çeyiz haklarına saygı erkekler için zorunlu hale. Karısını ödemek koca zorla kocasının borcu, Çeyiz.
_____________________
Bir ikili anlaşma Marry. Birbirlerine ve doyurucu yararına Hem karı koca. Onun sağ ama daha. Böylece daha fazlasını yapın. Gövde-gençlik eşi ya da hiç bir gölge gibi onu takip ve hizmet için kocası ile evine geldi.
_____________________
Yani bu anlaşma o kocasını tatmin için bir araya gelmek için istekli olduğunu ona bazı kupayı sağlamaktır. Otomobil üreticisi ormanda karşılık ayırmıştır. Dedi,
_____________________
) والمحصنات من النساء إلا ما ملكت أيمانكم كتاب الله
عليكم وأحل لكم ما وراء ذلكم أن تبتغوا بأموالكم
محصنين غير مسافحين فما استمتعتم به منهن
فآتوهن أجورهن فريضة (
_____________________
'Diğer nariganake kadınlardan daha (yasadışı) değil zina, evlenmek için onlara soracaktır, kendi para tutmak kaydıyla, sizin için de geçerlidir. Aralarında keyfine varacaksınız kimselerin mührü kazandırmaz olmaz '' [1] (Suresi Nisa (4): 4).
_____________________
O, başka bir yerde dedi
) وآتوا النساء صدقاتهن نحلة (
Ve isteyerek kadınları vermek, onların evlilik "[2] (Sure-Nisa (4): 4).
_____________________
Peygamber (sav) dedi ki,
إن أحق الشرط أن يوفى به ما استحللتم به الفروج.
'' Kadınların yasal olarak hangi şeyler nelerdir, en önemli koşul, acil karşılanması gereken. "[3] (Sahih Al-Ja-pointer sagira ayiyadatuha No. 1547)
_____________________
Yani, eşi sızdırmazlık sağlamak için zorunlu olduğu göz önüne alındığında. Arazi, arazi, para, mücevher, giysi, vb altında verilecek. Kuran'ın Aksine (patripaksa katılıyorum) öğretim, İslam kapalı olabilir. [4] (Buhari, Müslim, misakatula masabiha 32023209nam)
_____________________
Daha az mühür gerekir. Bununla birlikte, daha fazla sebacchaya için kınanmalıdır. Peygamber (sav), eşi ve kızı daha oldu 480 pound (1.428 gram, gümüş) dirheme. [5] (iraoyaula Galilee, No: 1927)
_____________________
Fatıma (ra) bir lauhabarma mühür oldu. [6] (Sahih Abi Davud, Allame Albani No 1865, Sünen, Ahmad 1/80)
_____________________
Aişe (ra) o £ 500 dirhem (gümüş 1487,5 gram) olduğunu söyledi. [7] (Sahih Abi Davud No 1851)
_____________________
Bununla birlikte, bu sadece 4000 £ Umm Habibah dirhem (gümüş 11.900 gram). Ancak Kral mührü adına gerçekleştirilen (sav) Peygamber najasi. [8] (Sahih Abi Davud, 1853)
_____________________
Ayrıca, o nimet Kadınlar 'dedi; Ona ve onun rahmine verilen mesaj hafifçe ve kolayca onun mühür olacak çocuğu yakaladı. "[9] (sahihula Jame No. 2235)
_____________________
Hazreti Musa (sav) sekiz ya da on yıl sabasurera, ücretler bir mühür karşılığında ödenmesi gerekiyordu. [10] (Al-Qasas (8): 7)
_____________________
Işık, kolay uygulanabilir olacağını evlilik mühür; Ve arzu var. Kötü gümrük mührü gibi panaprathara ek olanları alma geleneğine aykırı. Mühür sadece eşi nedeniyle gelir; Guardian. Koca düğün sonrası hakkı yoktur. Nerede meşru orada geçirmek istiyoruz. [11] (phataoyala maraaha 105109prh)
_____________________
Ancak, kocasının santustacitte her ikisi için geçerli sebacchaya söyledi. [12] (Nisa (4): 4)
_____________________
Eşi ve iptal düğün birçok ile evlilik mühür yok. [13] (2149 phikahusa Sünnet)
_____________________
Mühür Akadera tespit edilmemiştir, ancak evlilik kutsal olduğunu. Çiftleşme sonrasında dişi karı koca eşdeğer, ama o yolda etrafında benzer bu mühür, muhafaza edecektir. Milan'ın kocası böyle bir mühür önce ölen ve bu miras hakkına sahip olacaktır. [14] (phikahusa Sünnet II / 149-150)
_____________________
Çift boşandığı eşi mühür hakkına sahiptir önce Mühür evlilik birliği içinde belirtilmemiştir. Ancak, yetenek izni maliyetinin görevleri yerine getirmek üzere. [15] (Bakara (ii): 236)
_____________________
Düğün Lirası tutmak için mühür falan tamamlanması planlanıyor. Çiftleşme sonra, borcun karısı elinden. Aksi takdirde, kredi kocanın boyun olmaktır. Karısı bir mühür hakkına sahip olacaktır önce kocası öldü mühür gerçekleşmesi veya evlilik birliği ardından. Karısı ölünce, kocası döner mühürlü olmayacak. [16] (2148 phikahusa Sünnet)
_____________________
Mühür mührü ile görüşmeden sonra koca karısının geri olmayacak boşanır zaman. Allah diyor
_____________________
) وإن أردتم استبدال زوج مكان زوج وآتيتم إحداهن
قنطارا فلا تأخذوا منه شيئا أتأخذونه بهتانا وإثما
مبينا- وكيف تأخذونه وقد أفضى بعضكم إلى بعض
وأخذن منكم ميثاقا غليظا (
_____________________
'' Ve sen başka eşi yerde bir eşi almaya karar ve eğer para bir sürü bunlardan biri, ama ondan bir şey yapmayız eğer. Sen iftira ederek ve apaçık papacarana bunu alacak? Nasıl götürün, ama birbirleriyle cinsel ilişkiye ve onlar sizden sağlam bir söz almış olur '' [17] (en-Nisâ (4): 2021)?
_____________________
Boşanma öncesi mühür sayısı sendika mühür yarısını ödemek zorunda yoksa. Ancak, eş veya erkek (koca) evlenmesi affetmek, ama o farklı ise. Ancak, verilen takdir altında yakın vazgeçmek. [18] (Bakara (ii): 237)
_____________________
Çiftleşme öncesi, eşi boşanma alır veya boşanma onun hatasıydı, ama o bir mühür ve maliyet-mektup olacaktır. [19] (phikahusa Sünnet II / 151152)
_____________________
Boşandıktan sonra birliğin mühür eşi açmak istiyorsa, o zaman kocası sağlanacak mühür dönün. [20] (Buhari, misakatula masabiha No. 3274)
_____________________
Kadın ile herhangi bir yasadışı veya sonrasında cinsel ilişki Agamya, karısı bir mühür hakkına sahip olacağını bilmek (vb çocuklar, hamile kız kardeşi veya süt gibi) hata yasadışılık ile evlendiler. Bununla birlikte, hükmen arasındaki ayrılma. [21] (2149 phikahusa Sünnet)
_____________________
Birden çok evlilik durumunda, tüm eşlerinden mühür gerekli değildir. [22] (majallatula bahusila isalamiyyaha 6262)
_____________________
Kocası o arazi veya yerin eşdeğer yazmak için meşrudur, eşi karşılığında onu mühür harçlık bıraktı. [23] (majallatula bahusila isalamiyyaha 2547)
_____________________
Diğer oyaresinara karısının adı (veya herhangi bir Gereçleri ismi) herhangi biriyle kabul etmiyorsanız Aksine, Will ek arazi geçerli değil. Herhangi Ware için tavsiye değil, çünkü. [24] (misakatula masabiha No. 3047, No. 1655 Irah)
_____________________
Gelin 0 ile 10 arasında, 50 bin (hissesini) yakın ya da mühür ya da sadece kravat ve toplama veya niyeti mühür ise on binlerce değilse onlarca, para toplama değil niyet ve dinlenme bırakılırsa; Eğer bu şüphe yoktur şüphe evlenmek istemiyorsanız hakkının tam gerçekleşme eşi olmak. Ancak, zorunlu Tanrı'nın yasasına karşı çalışan, hiçbir sahndeha yoktur.
_____________________
Garip sterlin, bağlı olmak ya da hiçbir elverişli Yenilik olduğunu ortaya koymuştur.
_____________________
Allah'ın Peygamber şöyle dedi:
(من تزوج بصداق لا ينوي أداءه فهو زان, و من أدان دينا و هو لا ينوي قضاءه فهو سارق (رواه أحمد و ابن ماجه
_____________________
O, o zina ödemek niyeti yoktur kiloluk karşılığında, evli insanlar. İmam Ahmed ve İbn Mâce rivayet hadasati. Anlatıyor.
_____________________
Cenab-ı Allah diyor
) اتبعوا ما أنزل إليكم من ربكم ولا تتبعوا من دونه
أولياء قليلا ما تذكرون (
_____________________
(O adam!) 'Onu takip edip O'ndan başka veliler takip etmiyorum, Rabbinden sana indirileni edildi. Seni küçük kulak verin. [25] (Al-A'raaf (7): 3
No comments:
Post a Comment