Saturday, November 7, 2015

'' Geen enkele vrouw kan een vrouw niet trouwen en een vrouw kunt jezelf niet trouwen. ''





Abu Huraira heeft overgeleverd dat de profeet, de profeet zei: De Boodschapper
'' Geen enkele vrouw kan een vrouw niet trouwen en een vrouw kunt jezelf niet trouwen. '
(Hadith / Ibn Majah, Mishkat H / 3002, de Hadith Sahih)
:: Girl zus, tante, tante, vrouw, grootmoeder, oma, kan niet trouwen met een vrouw. In een andere Hadith zou de profeet Profeet niet trouwen zonder toestemming van zijn vader. Dit werd duidelijk dat de Hadith gemaakt. Dus als een moslim vrouw getrouwd met een man vluchtte vervolgens de basis van de heerschappij van de islam. Als hij dat niet doet, dan is dat een ander onderwerp van de islam. Maar moslim beweert te zijn getrouwd met een man vluchtte in de familie zo lang als de mannen en vrouwen naar de 'yena associëren als een zonde worden geschreven. Want dit was niet getrouwd. En de Heilige Profeet's dochter kan niet trouwen zonder toestemming. Dus als een vrouw wordt gedwongen om te trouwen zonder zijn toestemming te krijgen, dan is het huwelijk geannuleerd. Als u het huwelijk te ontbinden, zonder toestemming van de vader als een meisje. En ondanks het feit dat haar vader overleefde een tante, zuster of vrouw zal niet in staat om te trouwen. Als de ouders niet in leven, maar haar vader toestemming oom, oom, broer, net als de mens doet. Vader van het meisje overleefde een van de ouders is niet de advocaat, de advocaat van de vader en de advocaat van de moeder brouwen traditie van onze samenleving is dat er geen basis in de islam. Maar de vader van het meisje zal hem zeggen in de voorkant van twee getuigen die ik gaf mijn dochter en ik ben het eens met het huwelijk. Ik ben het met dit huwelijk zal in de voorkant van twee getuigen. Maar de bruiloft gewoonten van de samenleving hebben zoveel kusankara geweest. In feite, net nu, zoals de islamitische profeet. Tijdens het werk van God, betekent niet dat niemand. Maar niemand lijkt naar rechts om de Koran te lezen, de hadith niet. Alleen gebaseerd op wat de leraar had gezegd. Maar de wereld heeft ons niet gevraagd, mijn heer. Beparei Leraar van de religie te geloven, en de 95% van hujuri leugenaar van het land. De islam is de religie van de mensen die noemden zichzelf volkomen omgekeerd de majhahaba bacare terug te gaan. Als je een beetje van de Koran Hadith manusagula heb vandaag zou dit probleem niet. Hadisagula Dit is de reden waarom ik preken voor God, zodat niemand kan zeggen dat ik zo verkeerd ben geweest !! God geve ons de gave van begrip te voldoen. Ameen. Deel je moslimbroeders en zusters de gelegenheid om hadith leren. Yajaka Khair Allah (God je belonen.)

No comments:

Post a Comment