Saturday, November 14, 2015

Ruku herinnering diensten




Ruku herinnering diensten
Smeekbede en herinnering van Allah, de profeet gebruikt om de soort te gaan in Ruku ﷺ. Soms is het soms op verschillende tijdstippen, het reciteren van de smeekbede. Bijvoorbeeld: -
____________
1. سبحان ربي العظيم
Uitspraak: - Subh-rabbiyala Azeem.
Geld - ik ben veel lof van de Heer.
____________
3 keer zou hij het te lezen. (Abudauda, ​​Sunan Ibn Majah, Sunan, darakbutbani, Sunan, Ta Ha, Bazzar, bin khuyaimah, authentieke No. 604, tbabarani, mujama)
____________
Echter, soms reciteren drie adhikabarao. Omdat, soms zo lang als hij stond boog en onderwierpen. (Siphatu sbalatina Profeet (vrede zij met hem), Albani 13 pp :)
____________
2sbhan ربى العظيم وبحمده.
Uccarana Subh-Azeem abihamadih rabbiyala.
____________
Ik heb zin om mijn grote verheerlijken van de Heer. 3 keer. (Abudauda, ​​Sunan No. 885, darakbutbani, Sunan, Ahmad, Musnad, tbabarani, mujama, Baihaqi)
____________
3. سبوح قدوس رب الملائكة والروح.
Uitspraak: - goed bbuhuna kbuddusuna krans-ikati araruh gastheren.
Niranjan betekenis ook, oneindig heilige phiristamandali en Jibril (Ahmad, Musnad) van de Heer (Allah). (Muslim, Ahmad, Musnad, Ch No. 872)
____________
4. سبحانك اللهم ربنا و بحمدك اللهم اغفرلي.
Uitspraak: - Subh-nakalla-Humma Rabbana abihamadika, Alla-hummaga phirali.
Money-O Allah! Ik verheerlijk U, o onze Heer! Vergeef me.
____________
Hij is de meest gereciteerd smeekbede. Hij was in bevel van de Koran. (Bukhari, Muslim, Ch No. 871), de Koran, Allah heeft hem bevolen,
____________
فسبح بحمد ربك واستغفره إنه كان توابا
Dat daarom vieren de lof van uw Heer en vraag vergiffenis van Hem. Sterker nog, hij vergeeft en accepteert berouw. (Quran 110/3)
____________
5. اللهم لك ركعت و بك آمنت ولك أسلمت وعليك توكلت, أنت ربي خشع سمعي
وبصري ودمي ولحمي وعظمي و عصبي لله رب العالمين.
Uitspraak: - pure A-manatu alaka rakatu Laka-Humma asalamatu non-salam, taoyakkalatu Anta Rabbi, khasaa samayi, non-basbari non-dure non-Lachmi non-AYAMi non-Lameen rabbila asbabi gastheren.
____________
Betekenis: - O God! Ik buig voor u Ik heb vertrouwen in U, ik geef me over aan U, ik vertrouw op U, mijn Heer. Mijn oor, oog, bloed, vlees, botten en bloedvaten nederig aan Allah, de Heer van het universum. (Muslim, Sahih, Nasa'i, Sunan No. 1006)
____________
6. سبحان ذي الجبروت والملكوت والكبرياء والعظمة.
Uitspraak: - Subh-e-al ayamah Yila jabaruti Alle malakuti Alle Kibria.
Ik betekent intensiteit, soevereiniteit, trots en mahatmera is (Allah) verklaren de glorie.
____________
Dit duati in Ruku, reciteerde hij het gebed van Salat. (Abudauda, ​​Sunan 873, Sahih, Nasa'i, Sunan No. 1004)

No comments:

Post a Comment