Оларды құттықтаған сондай-ақ күпірге бірақ ештеңе болып, олардың салт-жоралардың, қабылдау көрсетеді.
Оған осы мереке үшін оларды құттықтауға жаиз емес; ол мұсылман болса. Олар осы мерекеге оны құттықтаймын егер оған осы сәлемдесу жауап Және бұл жаиз емес; ол мұсылман болса.
Subhan'Allah! Біз діни практика ретінде саналады мерекеге оларды құттықтауға керек? Және бұл күпірлікке разы болып табылатын басқа нәрсе болып табылады? Бірақ оларды құттықтауға жүргендердің көпшілігі өз дінін немесе тәжірибесін қарамайық ниетті емес, ал, керісінше, олар тек қандай ниетті; сыпайы болу. Және бұл дұрыс емес.
Біреу дейді болса; Олар маған сыпайы және олар Ораза айт және Ораза Әл-Айтқа арналған мені құттықтаймын, өйткені мен оларға сыпайы сенімдімін. Біз айтамыз: Alhamdulillah. Олар айт Айтқа және Ораза айт мерекесімен құттықтаймын болса, онда олар Аллаһ құлдарына үшін жасады заңнамалық мереке, сізді құттықтады. Ораза Әл-Адха және Ораза айт олардың мерекелер болу үшін Исламды қабылдауға бастарына міндетті, өйткені ол, міндетті болып табылады. Сіз Рождество оларды құттықтауға Бірақ егер онда сіз Алла мереке ретінде тағайындалған жоқ, мерекеге оларды құттықтап жатыр.
Осылайша Рождество тарихында ешқандай негіз жоқ және ол діни заңнамаға ешқандай негіз жоқ. Eesa ибн Мәриям бұл мерекені белгілеуді, оларды бұйырмаған. Осылайша, ол инновациялар және жаңылуын ретінде Мәсіхтің дінге енген болатын, яғни, не, немесе ол Eesa ибн Мәриям заңнамасында белгіленген болатын, бірақ ол исламның заңнамасында жойылған болатын. Сондықтан, кез келген бағалау арқылы ешқандай негіз жоқ. Біз деді, егер ол христиан инновациялық болып табылады және бұл олардың заңнамасының емес болғандықтан; онда ол жаңылуын болып табылады. Біз бұл олардың заңнамаға болып табылады деді болса, онда ол жойылған тағайындалды; және жойылған дінмен Аллаға құлшылық ету жаңылуын болып табылады; осылайша ол кез келген бағалау арқылы жаңылуын болып табылады. Ол маған-біраз уақыт бойы прайя қалай жаңылуын, өйткені, мен мұсылман-оған оларды құттықтауға сенімдімін ?!
Ал біз айт үшін бізге құттықтай олардың мәселесін жауап берді және біздің айт Аллаһтың Тағала заңнамалық тәртіппен болды, өйткені бізге олардың мереке оларды құттықтап емес; олардың мереке заңнамамен емес, ал. Бұл олардың заңнамасында дайындалған немесе біздің заңнамасында, жойылатын болды, не, өйткені бұл. Осылайша ол кез келген қатысты ешқандай негіз жоқ.
Ол бір өзі үшін сол нәрселерді қабылдауға емес еді, тіпті егер бір қабылдайды немесе Кәпір олардың салт бекітеді деп білдіреді, өйткені олардың діни фестивальдерге kuffaar құттықтай Ибн әл-Қайим сипатталған дәрежеде харам болып табылады. Ол (мағынасы түсіндіру) дейді ретінде Аллаһ, барлық сол кез келген қабылдауға емес, өйткені Бірақ мұсылман, Кәпір салттар aceept немесе олар үшін ешкімді құттықтауға тиіс емес:
«Егер қарсы келсеңдер болса, онда Расында, Аллаһ сендерге мұқтаж емес, ол құлдарына үшін күпір емес ұнатады. Ал сіз (сенушілер болып табылатын бойынша) ризамыз, егер ол сіз үшін қуаныштымын олармен болып табылады...»
[Surat әл-Zumar 39: 7]
«... Бұл күні, мен саған, сенің дін (аяқталған) жетілдірді, сендерге Менің ықыласы аяқталды, және сіздің дін ретінде Исламды таңдаған...»
[Surat әл-Maa'idah 5: 3]
Сондықтан оларды құттықтап, олар бір әріптестері жұмыста немесе басқаша болып табылады ма, тыйым салынады.
Олар фестивальдердің орай бізге сәлем болса, бұл біздің фестивальдар емес, өйткені біз, жауап тиіс емес, және олар Аллаһтың үшін қолайлы фестивальдар емес, өйткені. Бұл фестивальдар олардың діндер инновациялар болып табылады, тіпті сол бұрын белгіленген болуы мүмкін, оның Аллаһ адамзаттың бүкіл Мұхаммед (ﷺ) жіберген болатын, Ислам діні арқылы жойылған болатын. Аллаһ (мағынасы түсіндіру) былай дейді:
«Исламнан басқа бір дінді ұмтылады кім, оған қабылданған ешқашан және ақыретте ол проигравших бірі болады.» [AAL 'Imraan 3:85]
Құдай олардың адасқан жоқ салдары екенін білдірмейді болып табылады, осылайша тіпті олардың дінге санкция емес, нәрсе мерекесіне орай, Құран ашылуы тарауда «Бұл жолдан ауытқығандар» деп мәсіхшілерді сипаттайды. олардың мерекелік қатысуға немесе, мысалы, «көңілді / бақытты Рождество» деп сәлем беруге өз іс-әрекетімізде орнына олардың жалғаннан үшін оларды censuring оларды көтермелеу және құттықтауға болып табылады. Бұл Құран ілімдері, оған сәйкес Құдай мемлекеттер қарсы болып,
Олар Аллаға, ақырет күніне иман; олар дұрыс әрекет жүктеуге және бұрыс нәрсені тыйым салуға; және олар (барлық) жақсы жұмыстар (эмуляции) жеделдету: Олар әділ қатарында болып табылады. (Құран 3: 114)
Әділдік пен ізгілік көмек сендер бір-біріңе, бірақ көмек сендер емес, күнә мен ызадан бір басқа. Аллаһ үшін Аллаһтан қорқыңдар, жаза қатаң. (Құран 5: 2)
Бұл олардың мерекелеуге қатысады әрқайсымыз-ақ оларды құттықтап қарағанда нашар, өйткені, мұндай жағдайларда шақыру қабылдауға мұсылман үшін харам болып табылады.
«Кімде-кім бір адам еліктейді болып табылады: Пайғамбарымыз (ﷺ) былай деді: өйткені Сол сияқты, мұсылмандар, т.б., мұндай жағдайларда тараптардың бар, немесе сыйлықтар алмасу, немесе тәтті немесе ас-су беру, немесе жұмыс өшіру уақытын ескере отырып kuffaar еліктеуге тыйым салынады олардың біреуі.» Шейх әл-Ислам Ибн Taymiyah оның кітабы Iqtidaa 'әл-siraat әл-mustaqeem mukhaalifat ashaab әл-jaheem деді: «олардың фестивальдерге кейбір оларды еліктеп бір олардың жалған ілімдер мен практиканың разы екенін білдіреді, және оларға деген үміт береді олар әлсіз қорлайтын және адастыратын мүмкіндік болуы мүмкін. «
Бұл Ислам жылы екіжүзділіктен, өйткені, ол kuffaar етеді, өйткені Кім осындай ештеңе жасамайды, ол сыпайылық оны жасайды немесе достық болуы ма, күнәкар, немесе ол бас тартуға тым ұялшақ өйткені, немесе басқа да қандай да бір себеппен олардың дін мақтан тұтады.
Аллаһ біз Ол мықты және Всемогущий үшін, оларға оған қастер ұстануға көмектесу үшін, сондай-ақ олардың жаулары үстінен оларды жеңіске жасауға, мұсылмандар өздерінің дін мақтан сезінуі үшін сұраңыз бірі болып табылады.
Majmoo'ah Fataawa уә Rasaa'il әл-шейх Ибн 'Uthaymeen, 3/369)
Имам Ибн әл-Қайим (Аллаһ Өзінің жан мәрхамет бар) былай деді: «Аллаһ бар ең үлкен күнә болып табылады және ол неғұрлым спирттік ішімдік ішіп немесе жанын өлтіріп немесе жасағаны үшiн біреуді құттықтап қарағанда жек .. Керісінше (Рождество кәпір құттықтап) деп жыныстық және оны көреді заңсыз «.
● [441 \ أحكام أهل الذمة 1]
Ибн әл-Қайим (Аллаһ оны мейіріміне бөлесін) бір халқы фестивальдар туралы былай деді:
Оларға ашық оларды тойлағанда үшін жаиз емес сияқты, мұсылмандар бұл оларға көмектесу немесе олармен қатысу үшін, ол ғалымдардың консенсус сәйкес, жаиз емес. Бұл олардың кітаптарында, төрт имамдарды орындаңыз fuqaha «арқылы анық мәлімдеді.
Содан кейін ол (Аллаһ оны мейіріміне бөлесін) мазһаб имамдары сөздері мен көрнекті ғалымдарды келтірді.
Әхкам Ахл әл-Dhimmah (3 / 1245-1250).
Мұсылмандар, Алланың рақымымен, үздік мен бүкіл адамзаттың үшін ең тиімді болып табылатын, бұл туралы егжей-өмір толық жолын қамтамасыз етілді. Біз Құран және Сүннет бар, және оларға ажырамауың қарамастан «радикалдар» және «фундаменталистер» бізге хабарласа алады либералдық мұсылмандар мен емес мұсылмандардың қорлау туралы, сенімнің аспектісі болып табылады. Іргелі болу оның бір бөлігі болып табылмайтын Хабар бойынша, Айша, себебі исламның бір бөлігі (радиаллаһу Аллаһу'anha) Пайғамбарымыз (SALL Аллаһу'alayhi сәлемі болсын) біздің (Ислам) осы мәселеде бір нәрсе жаңартады Кім «деді баяндайды болады табылады ол бас тартты.
Рождество біз сенімі инновацияларды қабылдауға болса, Исламға орын алуы мүмкін қандай мұсылмандары үшін мүлдем ескерту және мысал қалады. Праведные ізбасарларының түсінікті ретінде Құран мен Сүннетте ажырамайды біздің Deen туралы қасиетті параметрлер шегінде қалуға бірден-бір жолы болып табылады. Рождество олар өз дінін, діни танымын қабылдауға, кімнен туралы есіне алады мұсылман мирян хабардарлығын encite тиіс құбылыс. Біз сенімімізді сақтау үшін, Аллаһ алғысымызды білдіреміз және ол бізге тура жолдан қалуға қабілеті төгеді деп дұға.
No comments:
Post a Comment