Čestitajući im također odražava prihvaćanje njihove obrede i rituale, koji nisu ništa drugo nego nevjerici.
To nije dozvoljeno da im čestitam za ovaj praznik; ako je musliman. I to nije dozvoljeno za njega da odgovori na ovaj pozdrav, ako su ga čestitam za ovaj praznik; ako je musliman.
Subhan'Allah! Hoćemo li im čestitam za odmor koja se smatra kao vjerska praksa? I ovo je ništa drugo nego biti zadovoljan sa nevjericom? Ipak, većina onih koji čestitam ih nemaju namjeru da uzdiže svoju vjeru ili prakse, nego oni namjeravaju samo ono; biti ljubazni. I ovo je neispravna.
Ako netko kaže; Ja sam uljudan da ih jer su ljubazni prema meni i oni su mi čestitam Kurban-bajram i Kurban bajrama. Mi kažemo: elhamdulillah. Ako su vam čestitam Kurban-bajrama sa i Kurban-bajram, onda su ti čestitati na zakonom propisanih odmor, koji je Allah je napravio za robovima. I to je obavezno za Eid al-Adha i Eid al-Fitr da bude svoj odmor, jer je to obavezno na njih da prihvate islam. Ali ako im čestitam Božić onda su ih čestitajući za odmor koje Allah nije odredio kao praznik.
Tako Božić nema osnove u povijesti i nema osnova u vjerskim zakonima. Eesa ibn Maryam nije ih naredbu za uspostavljanje ovaj praznik. Tako je bilo da, koji je ušao u religiji Mesije kao inovacija i lutanja, ili je bilo propisano u zakonodavstvu Eesa ibn Maryam ali je ukinut od strane zakonima islama. Stoga nema osnove po bilo procjena. Jer, ako smo rekli da je iz novina od kršćana i to nije od svoje zakone; onda je lutanja. A ako mi je rekao da je iz svoje zakone, onda je ukinuta; i da obožavaju Allaha sa ukinut je religija lutanja; tako da je dovođenje u zabludu od strane bilo procjena. I zato što je lutanja, kako je to i priliči za mene-dok sam musliman-im čestitam za to ?!
A mi smo odgovorili na pitanje da nam čestitaju za naše Eid i nama ih ne čestitaju za svoj odmor jer je naš Eid je propisao Allah Uzvišeni; dok je njihov praznik nije zakonski. To je zato što je ili gotovih proizvoda u svom zakonodavstvu ili ukinut po našem zakonodavstvu. Stoga nema osnove u bilo kojem pogledu.
Čestitajući kuffaar na njihovim vjerskim festivalima haraam u mjeri u kojoj je opisao Ibn-Kajjim, jer implicira da prihvati ili odobri njihove rituale kufra, čak i ako se ne bi prihvatila te stvari za sebe. Ali ne bi trebalo da muslimanski aceept rituale kufra ili čestitam neko drugi za njih, jer Allah ne prihvata ništa od toga na sve, kako kaže (tumačenje značenja):
"Ako vjerujete, onda uistinu, Allah nije potrebna, on ne voli nevjerice za robova Svojih. A ako ste zahvalni (tako što vjernici), On je zadovoljan s tim za vas..."
[Surat al-Zumar 39: 7]
"... Ovaj dan, ja sam usavršio (završeno) vjeru vašu za vas, završio ti blagodat, a odabrali za vas islam kao religija..."
[Surat al-Maa'idah 5: 3]
Dakle, čestitajući im je zabranjeno, bez obzira da li su oni nečiji kolegama na poslu ili na neki drugi način.
Ako su nas pozdrave povodom njihovog festivala, ne treba odgovoriti, jer to nisu naši praznici, i jer nisu festivala koji su prihvatljivi za Allaha. Ovi festivali su inovacije u svojim religijama, pa čak i one koji su eventualno propisani ranije su ukinut od strane islam, s kojim je Allah poslao Muhammeda (ﷺ) na čovječanstvu u cjelini. Allah kaže (tumačenje značenja):
"Ko traži, osim islamske vjere, nikada neće biti prihvaćen od njega, a na onom svijetu će on biti jedan od gubitnika." [Aal 'Imraan 3:85]
Allāh opisuje kršćani kao "oni koji su zalutali" u uvodnom poglavlju Kur'ana, na taj način da proslavi nešto što nije ni sankcionisani u njihova religija je da se implicira da je njihova lutanja je bez posljedica. da učestvuje u njihovom svečanosti ili da daju pozdravi, kao što su "Merry / sretan Božić 'je da ohrabri i čestitam im u svoje postupke umjesto censuring ih za svoje laži. Ovo je u suprotnosti sa Kur'anu učenja pri čemu Allāh kaže,
Oni vjeruju u Allaha i Dan posljednji; oni zabraniti ono što je pravo, a zabranjuju ono što nije u redu; i oni ubrzati (u emulacije) u (sve) dobrim djelima: Oni su u redovima pravednika. (Kur'an 3: 114)
Pomoć vi jedni druge u pravednosti i pobožnosti, ali pomoći nije vi jedni druge u grijehu i gorčine. Bojte se Allaha, jer Allah je stroga kazna u. (Kur'an 5: 2)
To je haraam za muslimanski da prihvate pozive u takvim prilikama, jer ovo je gore nego čestitajući im jer implicira da učestvuje u njihovom proslave.
Slično tome, muslimani su zabranjeno da oponašaju kuffaar tako što stranke u takvim prilikama, ili razmjenom poklona, ili davanje slatkiše ili hranu, ili uzimanje vremena s posla, itd, jer je Poslanik (ﷺ) je rekao: "Ko oponaša jedan narod jedan od njih." Šejh al-islaam Ibn Taymiyah, rekao je u svojoj knjizi Iqtidaa 'al-siraat al-mustaqeem mukhaalifat ashaab al-jaheem: "Oponašanje ih u neke od svojih festivala implicira da je zadovoljan sa svojim zabludama i praksi, i daje im nadu da oni mogu imati priliku da se ponizi i obmane slabe. "
Ko god ne radi ništa od ove vrste je grešnik, da li on to radi iz pristojnosti, ili da bude prijateljski, ili zato što je suviše stidljiv da odbije, ili iz bilo kog drugog razloga, jer ovo je licemjerstvo u islaam, i zato što čini kuffaar ponosni na svoju vjeru.
Allah je onaj koga tražimo da se muslimani ponosni na svoju religiju, da im pomogne da se pridržavaju čvrsto na to, i da bi ih pobedio svoje neprijatelje, jer On je Silni i Omnipotent.
Majmoo'ah fetve wa Rasaa'il al-Shaykh Ibn 'Uthaymeen, 3/369)
Imām Ibn-Kajjim (Allāh smiluje njegovoj duši) je rekao: ".. Umjesto da (čestitajući kafir na Božić) je najveći grijeh kod Allaha i to je više mrzio nego čestitajući nekoga da pije alkohol ili ubijanje dušu ili izvršenje ilegalne seksualni odnos i poput njega. "
● [أحكام أهل الذمة 1 \ 441]
Ibn-Kajjim (možda Allah smiluje na njega) je rekao u vezi sa festivala sljedbenika knjige:
Baš kao što nije dozvoljeno za njih da ih otvoreno slaviti, nije dozvoljeno za muslimane da im u tome pomoći ili PRISUSTVOVALI sa njima, prema konsenzusu učenjaka. Ovo je jasno rečeno od strane fuqaha "koji prate četiri imama, u svojim knjigama.
Zatim je (možda Allah smiluje na njega) je citirao riječi imama mezheba i istaknuti naučnici.
Ahkaam Ahl al-Dhimmah (3 / 1245-1250).
Muslimani, milošću Allahovom, su pružena kompletan način života koji detaljno ono što je najbolje i najkorisnije za cijeli ljudski rod. Imamo Kur'ana i sunneta, i da se drže ih je aspekt vjere, bez obzira na ismevanje liberalnih muslimana i ne-muslimana koji su nas mogli nazvati 'radikala' i 'fundamentalisti'. Da bi temeljna je dio islama kao'Ā'isha (Radiy Allaha dželle'anha) pripovijeda da je Poslanik (sall dželle-'alayhi wa sallam) rekao: "Ko inovira nešto u ovom pitanju naša (islama) koji nije dio toga će imati je odbio. "
Božić ostaje oštro upozorenje i primjer muslimanima onoga što se može dogoditi na islam, ako smo prihvatiti inovacije u našu vjeru. Da se drže Kur'an i sunnet kao razumije salaf je jedini način da se ostane u posvećenima parametara naše Deen. Božić je fenomen koji treba encite svijest muslimanskih laici voditi računa o onima od kojih su uzeti svoju vjeru i vjersko znanje. Zahvaljujemo Allāh za očuvanje naše vjere i moli da mu podari nas na mogućnost da ostane na putu pravom.
No comments:
Post a Comment