Monday, October 12, 2015

Есма из Канаде




"Од вртића 'до 5. разреда, отишао сам у муслиманској школи и да ће носити хиџаб сваки дан и никад скините га. Рекла сам себи кад одем у јавну школу за разред 6, ја ћу наставити носи хиџаб, али нажалост то дидн' Т десити. Био сам престрављен да ће људи различито мисле о мени и да ћу имати пријатеље.
Након година желе да носе хиџаб, коначно сам имао храбрости прошле године током 1. Рамазан јула да покуша носи хиџаб за Рамазана. Ако се не свиђа, ја увек могу да скините га. Требало је много храбрости и снаге, али Алхамдулилах сам то урадио !! После 1 дан носи хиџаб, волео сам га и одлучио да настави да носи до краја мог живота. Наравно било је успона и падова до те мере да би ме моја породица критикује, али то ме није спречило јер сам знао право значење иза њега и то ме веома срећним.
Алхамдулилах, Данас се обележава 1 година које сам носила хиџаб и волео бих да се настави до краја мог живота, иншаАллах. Нема ограничења и само напред. Аллах је увек са вама! "- Есма из Канаде

No comments:

Post a Comment