Monday, October 12, 2015

කැනඩාවේ සිට Esma




"බාලාංශ සිට '5 ශ්රේණිය දක්වා, මම මුස්ලිම් විද්යාලය සඳහා ගොස් හිජාබ් එදිනෙදා ඇඳීමට හා එය කපා ගත නැහැ. මම 6 ශ්රේණිය සඳහා මහජන පාසැල් යන්න විට, මම හිජාබ් ඇඳගෙන තවදුරටත් මා පවසා, නමුත් අවාසනාවකට නෑ බව' ටී වෙනවා. මම ජනතාව වෙනස් මට හිතන්න මම කිසිදු මිතුරන් ඇති බව බව භීතියට පත් විය.
සිය හිජාබය ඇඳීමට ක්ෂණිව අවුරුදු පස්සේ, මම අවසානයේ රාමසාන් සඳහා හිජාබ් ඇඳගෙන උත්සාහ කිරීමට රාමසාන් ජූලි මස 1 පසුගිය වසරේ ධෛර්යය තිබුණා. මම ඒකට කැමති නැහැ නම්, මම හැම විටම එය කපා ගත ගත හැක. එය ශක්තිය, ධෛර්යය හා ගොඩක් ගෙන නමුත් Alhamdulilah මම ඒක කළේ !! සිය හිජාබය පැළඳීම දින 1 පසු, මම එය ආදරය හා මගේ ජීවිතයේ ඉතිරි ඒක ඇඳගෙන දිගටම තීරණය කළා. ෂුවර් නැති මගේ පවුලේ අය මට විවේචනය කරන බව ලක්ෂ්යය වෙත උපක්රමයක් ලෙසටය සිටි නමුත්, මම එය පිටුපස ඇති සැබෑ අරුත දැන එය මට හරිම සතුටු කළ නිසා බව මට නතර කළේ නැත.
Alhamdulilah, මම හිජාබ් ඇඳගෙන කර ඇති අතර මම මගේ ජීවිතය, insha'Allah ඉතිරි සඳහා එය දිගටම කැමතියි ඒ සඳහා අද ලකුණු 1 වසරේ. හුදෙක් කිසිදු සීමාවන් හා ඒ සඳහා යන්න තියෙනවා. අල්ලාහ් ඔබ හැම විටම! "- කැනඩාවේ සිට Esma

No comments:

Post a Comment