Monday, October 12, 2015

Esma iz Kanade




"Od vrtića 'do 5. razreda, otišao sam u muslimanskim školu i da će nositi hidžab svakodnevne i nikada je ne skidam. Rekla sam sebi kad idem u javnu školu za 6 razred, ja ću nastaviti nošenje hidžaba, ali nažalost to nisam' t dogoditi. Bio sam prestravljen da će ljudi misliti drugačije od mene i da ću imati prijatelje.
Nakon godina koji žele da nose hidžab, konačno sam imao hrabrosti prošle godine za vrijeme Ramazana 1. srpnja do pokušati nošenje hidžaba za Ramazana. Ako mi se ne sviđa, ne mogu uvijek uzeti da ga skinem. Bilo je potrebno mnogo hrabrosti i snage, ali Alhamdulilah sam to uradio !! Nakon 1 dana nošenja hidžaba, volio sam je i odlučio da nastavi nosi ga za ostatak svog života. Naravno da je bilo uspona i padova, do te mjere da bi me moja porodica kritikuju, ali to me nije zaustavilo, jer sam znao da je pravi smisao iza toga i to me jako sretan.
Alhamdulilah, danas oznake 1 godina koje sam nosila hidžab i voleo bih da i dalje to za ostatak svog života, inšaAllah. Nema ograničenja i samo ići za to. Allah je uvijek s vama! "- Esma iz Kanade

No comments:

Post a Comment