Monday, October 12, 2015

Kanada Esma




"Uşaq bağçası" Mən sinif 6 ictimai məktəb getmək zaman sinifdə 5-dək, mən müsəlman məktəbə getdi və onu almaq hicab gündəlik geyinmək və heç vaxt. Mən təəssüf ki, didn ki, mən hicab geymək davam edəcək, amma, özümü bildirib " t Mən insanların fərqli mənə edirəm ki, dəhşətə və mən heç bir dostları var idi. baş verir.
Hicab geymək istəyən il sonra, mən nəhayət Ramazan hicaba cəhd Ramazan iyulun 1 ötən il cəsarət idi. Mən bunu istəyirəm deyilsə, mən həmişə onu almaq bilər. Bu cəsarəti və gücü bir çox etdi, lakin Alhamdulilah mən etdim !! Hicaba 1 gün sonra, mən sevdim və mənim həyat istirahət üçün qalıcı davamına qərar verdi. Sure orada mənim öz ailə məni tənqid nöqtəsində eniş-yoxuş idi, amma bunun arxasında əsl mənasını bilirdi və bu, məni çox xoşbəxt etdi, çünki məni dayandırmaq vermədi.
Alhamdulilah, bu gün qiymətlər mən hicab geymək etdik və mən mənim həyat, inşaAllah istirahət üçün davam sevindim 1 il. Orada heç bir məhdudiyyət və yalnız bunun üçün getmək. Allah sizə həmişə! "- Kanada Esma

No comments:

Post a Comment