Monday, October 12, 2015

Канада Esma




«Балабақшасының Кімнен 'сынып 5 дейін, Мен мұсылман мектепке барып, хиджаб күнделікті киіп және оны алып ешқашан еді. Мен сынып 6 мемлекеттік мектепке кіріп кезде, мен хиджаб киюге жалғастырады өзім айтты, бірақ, өкінішке орай, соншалық, бұл» т орын. Мен адамдардың басқаша маған ойлаймын, мен ешқандай достарым бар ететінін де үрейленіп болатын.
Хиджаб киюге келетін жылдан кейін, мен, ең соңында, Рамазан айы ішінде хиджаб киіп көріңіз Рамазан 1 шілдеде өткен жылы батылдық болды. Маған ұнайды келмесе, мен әрқашан оны алып алуға болады. Ол батылдық пен күш көп алды, бірақ Alhamdulilah Мен бұл жасады !! Хиджаб кию 1 күн кейін, мен оны өте ұнады және менің өмір бойы оны киіп жалғастыру туралы шешім қабылдады. Әрине, онда менің өз отбасы мені сынауға еді нүктесіне және кешсе болды, бірақ мен оның артында шынайы мағынасын білген және ол мені өте бақытты етті, өйткені бұл мені тоқтатқан жоқ.
Alhamdulilah, менің күдігім хиджаб киген келеміз және менің өмір, Аллаһ қаласа қалған оны жалғастыруға Сүйсініп бүгін белгілер 1 жыл. Жай ешқандай шектеулер және оған баруға бар. Аллаһ сендерге әрқашан! «, - Канада Esma

No comments:

Post a Comment