Monday, October 12, 2015

Esma από τον Καναδά




"Από το νηπιαγωγείο» μέχρι το βαθμό 5, πήγα στο μουσουλμανικό σχολείο και θα φορούν τη μαντίλα καθημερινά και ποτέ δεν θα το αφαιρέσει. Είπα στον εαυτό μου, όταν πάω σε δημόσιο σχολείο για το βαθμό 6, θα συνεχίσει να φοράει τη μαντίλα, αλλά, δυστυχώς, που didn ' t συμβεί. Είχα τρομοκρατηθεί ότι οι άνθρωποι θα σκέφτονται διαφορετικά από μένα και ότι θα έχει καθόλου φίλους.
Μετά από χρόνια που επιθυμούν να φορούν τη μαντίλα, είχα επιτέλους το θάρρος του περασμένου έτους κατά τη διάρκεια του Ραμαζανιού την 1η Ιουλίου έως τις δοκιμάσετε φορώντας τη μαντίλα για το Ραμαζάνι. Αν δεν μου αρέσει, μπορώ πάντα να πάρει μακριά. Χρειάστηκε πολύ θάρρος και δύναμη, αλλά Alhamdulilah το έκανα !! Μετά από 1 μέρα φορώντας το χιτζάμπ, μου άρεσε πολύ και αποφάσισε να συνεχίσει να φοράει αυτό για το υπόλοιπο της ζωής μου. Σίγουρα υπήρχαν σκαμπανεβάσματα στο σημείο που τη δική μου οικογένεια θα με επικρίνουν, αλλά αυτό δεν με εμπόδισε, γιατί ήξερα το αληθινό νόημα πίσω από αυτό και αυτό με έκανε να πολύ χαρούμενος.
Alhamdulilah, η σημερινή ημέρα σηματοδοτεί 1 χρόνια που έχω φορώντας τη μαντίλα και θα ήθελα πολύ να το συνεχίσει για το υπόλοιπο της ζωής μου, insha'Allah. Δεν υπάρχει κανένα όριο και πήγαινε για αυτό. Ο Αλλάχ είναι πάντα μαζί σας! "- Esma από τον Καναδά

No comments:

Post a Comment