Sunday, November 8, 2015

දෑවැද්ද ඉස්ලාම් නීති.




දෑවැද්ද ඉස්ලාම් නීති.
_____________________
ගෙවිය යුතු විවාහ dower තුළ, එය ඔහුගේ බිරිඳගේ අයිතීන් සැමියා විසින් ගෙවනු ලැබේ. විවාහ dower තුළ ආර්ථික හා බිරිඳ ශක්තිමත් කිරීමට කාන්තාවන් තම dower අයිතීන් වෙනුවෙන් මුස්ලිම් නීතිය හා ගෞරවය පිරිමින් සඳහා අනිවාර්ය කළ. ඔහුගේ බිරිඳ ගෙවීමට සැමියා බල ඇගේ සැමියා ණය, Dower.
_____________________
ද්විපාර්ශවික සබඳතා ගිවිසුම විවාහ කරගන්න. එකිනෙකා හා තෘප්තිමත් ප්රයෝජනය සඳහා සැමියා සහ බිරිඳ යන දෙදෙනාම. ඔහුගේ දකුණු වඩා එහෙත් වඩා. මේ අනුව වැඩි කරන්න. ශරීරය තරුණ කවදාවත් සෙවණැල්ලක් මෙන් ඔහු අනුගමනය කර යුතු අතර, සේවය කිරීමට, තම බිරිඳ හා සැමියා සමග ඇය ගෙදර ආවා.
_____________________
ඒ නිසා මේ ගිවිසුම ඔහුට ඇගේ සැමියා තෘප්තිමත් කිරීම එකට එන්න කැමති බව සමහර කුසලානය ලබා දීමයි. මෝටර් රථ නිෂ්පාදකයා වනයේ ප්රතිපාදන ද වෙන්කර තිබේ. ඔහු මෙසේ පැවසීය,
_____________________
) والمحصنات من النساء إلا ما ملكت أيمانكم كتاب الله
عليكم وأحل لكم ما وراء ذلكم أن تبتغوا بأموالكم
محصنين غير مسافحين فما استمتعتم به منهن
فآتوهن أجورهن فريضة (
_____________________
'ද (නීති විරෝධී) වෙනත් nariganake කාන්තා වඩා ඔබට ඔබේ ම මුදල් තබා බව ලබා, ඔබ සඳහා වලංගු වන අතර, ඔබ නොවන කාමමිථ්යාචාරය සඳහා, විවාහ වීමට ඔවුන් අසනු ඇත. ඔවුන් අතර, ඔබට විනෝද අය මුද්රාව පැවරීම නැහැ '' [1] (අල්-එන්අයිඑස්ඒ (4): 4).
_____________________
ඔහු වෙනත් තැන්වල සඳහන් කරයි,
) وآتوا النساء صدقاتهن نحلة (
කැමැත්තෙන්ම කාන්තා දෙන්න; ඔවුන්ගේ විවාහය '"[2] (අල්-එන්අයිඑස්ඒ (4): 4).
_____________________
නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) කොට,
إن أحق الشرط أن يوفى به ما استحللتم به الفروج.
'' වඩාත්ම වැදගත් තත්ත්වය හදිසි සපුරාලිය යුතු, කාන්තා නීත්යානුකූල විසින් දේවල් මොනවාද. '"[3] (අංක 1547 ayiyadatuha Saheeh අල්-ජා-දක්වනය sagira)
_____________________
ඒ නිසා, ඔහුගේ බිරිඳ වන මුද්රාව ලබා කිරීම අනිවාර්ය බව ලබා දී ඇත. යටතේ ලබා දීමට ආදිය ඉඩම්, ඉඩම්, මුදල්, රන් ආභරණ, ඇඳුම්,,. ඒ වෙනුවට (patripaksa එකඟ) අල්-කුර්ආනයේ ඉගැන්වීම්, ඉස්ලාම් මුද්රා කළ හැක. [4] (බුහාරි, මුස්ලිම්, misakatula masabiha 32023209nam)
_____________________
ඔබ අඩු මුද්රා යුතුය. කෙසේ වෙතත්, එය වඩා sebacchaya කිරීමට දඬුවම් ලැබිය යුතු වරදක් වේ. නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්), ඔහුගේ බිරිඳ සහ දියණිය dirhams 480 පවුම් (1428 ග්රෑම්, රිදී) වැඩි නොවේ. [5] (iraoyaula ගලීලයේ, අංක 1927)
_____________________
ෆාතිමා (RA) ඒ lauhabarma මුද්රාව විය. [6] (Saheeh අබි ඩාවුඩ්, අලාමා Albani අංක 1865, Sunan, අහමඩ් 1/80)
_____________________
අයිෂා (RA) ඔහු 500 පවුම් dirhams (රිදී 1487,5 ග්රෑම්) විය, සඳහන් කළේය. [7] (Saheeh අබි ඩාවුඩ් අංක 1851)
_____________________
කෙසේ වෙතත්, එය පමණක් 4000 පවුම් උම්මු Habibah dirhams (රිදී 11900 ග්රෑම්) විය. කෙසේ වෙතත්, රජුගේ මුද්රාව මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) වෙනුවෙන් ඉටු najasi. [8] (Saheeh අබි ඩාවුඩ්, 1853)
_____________________
තව ද, ඔහු ආශීර්වාද කාන්තා, ය; ඔහුගේ මුද්රාව වීමට ඔහුට ලබා දී පණිවිඩය, සහ ඇගේ කුසෙහි සැහැල්ලුවෙන් සහ පහසුවෙන් දරුවා අල්ලා. '"[9] (sahihula Jame අංක 2235)
_____________________
මූසා (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) අටක් හෝ දස වසර sabasurera, වැටුප් මුද්රාව සඳහා විනිමය ගෙවා තිබුණා. [10] (අල්-Qasas (8): 7)
_____________________
ආලෝකය, පහසු විවාහ කරගනු ලැබේ වනු මුද්රා, ඒ අපේක්ෂිත වෙනවා. නරක සිරිත් විරිත් මුද්රාව වැනි panaprathara අමතර අය ලබා සම්ප්රදාය පටහැනිව. සීල් පමණක් නිසා ඔහුගේ බිරිඳ අදහස්, ගාර්ඩියන්. සැමියා විවාහ පසු කිසිදු අයිතියක් නැත. ඇය නීත්යානුකූලව එහි වියදම් කිරීමට කැමති කොහේද. [11] (phataoyala maraaha 105109prh)
_____________________
කෙසේ වෙතත්, ඇය යන දෙකම සඳහා වලංගු ඇගේ සැමියා santustacitte sebacchaya බවයි. [12] (ක-එන්අයිඑස්ඒ (4): 4)
_____________________
ඔහුගේ බිරිඳ සහ අවලංගු විවාහ බොහෝ සමග විවාහ මුද්රා කරන්න එපා. [13] (2149 phikahusa සුන්නහ්ව)
_____________________
Akadera මුද්රාව අනාවරණය වී නොමැති නමුත්, විවාහ ශුද්ධ කර ඇත. , සංසර්ගයේ යෙදෙන පසු, සැමියා හා බිරිඳ කාන්තා සමාන, නමුත් ඇය මාර්ගය අවට සමාන මෙම මුද්රාව, රඳවා ඇත. මිලාන් සැමියා එවැනි මුද්රාව පෙර මිය ගිය අතර, මෙම උරුමයක් හිමි වනු ඇත. [14] (phikahusa සුන්නහ්ව II / 149-150)
_____________________
මෙම යුවළ දික්කසාද බිරිඳ මුද්රාව හිමි පෙර මුද්රාව විවාහ වෘත්තීය සමිති, හි නිශ්චිතව දක්වා නැත. කෙසේ වෙතත්, මෙම බලපත්රය සඳහා වන පිරිවැය රාජකාරි ඉටු කිරීමට ඇති හැකියාව. [15] (අල්-Baqarah (ii): 236)
_____________________
විවාහ පවුම තබා ගැනීමට මුද්රාව හෝ දෙයක් සම්පූර්ණ කිරීමට නියමිතය. සංසර්ගයෙන් පසු ණය බිරිඳ ඔහුට හැකි. එසේ නැත්නම්, ණය සැමියා ගෙල වනු ඇත. මුද්රාව සාක්ෂාත් හෝ බිරිඳ මුද්රාව හිමි වනු ඇත පෙර ඇගේ සැමියා මිය ගිය විට විවාහ වෘත්තීය සමිති පස්සේ. ඔහුගේ බිරිඳ මිය ගිය විට, සැමියා ප්රතිලාභ මුද්රා කළ නොහැකි වනු ඇත. [16] (2148 phikahusa සුන්නහ්ව)
_____________________
සැමියා තම බිරිඳ නැවත වනු ඇත දික්කසාද විට මුද්රාව මුද්රාව සමග රැස්වීමෙන් පසු. අල්ලාහ් පවසයි
_____________________
) وإن أردتم استبدال زوج مكان زوج وآتيتم إحداهن
قنطارا فلا تأخذوا منه شيئا أتأخذونه بهتانا وإثما
مبينا- وكيف تأخذونه وقد أفضى بعضكم إلى بعض
وأخذن منكم ميثاقا غليظا (
_____________________
'' ඔබ තවත් බිරිඳක් වෙනුවට, එක භාර්යාවක් ගැනීමට තීරණය කරනවා නම්, සහ ගොඩක් මුදල් සමග ඔවුන් එක් නම්, නමුත් එය කිසිවක් ගන්නේ නැහැ. ඔබ අවලාද හා ප්රකාශ papacarana විසින් ගත වනු? ඔබ කොහොමද එය රැගෙන, එහෙත් ඔබ එකිනෙකා සමග ලිංගික සංසර්ගයේ ඇති අතර, ඔවුන් ඔබ සිට ස්ථිර පොරොන්දුවක් ගෙන ඇත '' '[17]? (ක-එන්අයිඑස්ඒ (4): 2021)
_____________________
දික්කසාද පෙර මුද්රාව සංඛ්යාව වෘත්තීය සමිති මුද්රාව භාගයක් ගෙවීමට නොමැති නම්. කෙසේ වෙතත්, සහකරු හෝ සහකාරිය හෝ මිනිසෙකු (සැමියා) විවාහ සමාව නම්, නමුත් ඔහු වෙනස් වේ. කෙසේ වෙතත්, අසල තිබියදී තමාට ලබා අභිමතය යටතේ. [18] (අල්-Baqarah (ii): 237)
_____________________
සංවාසය පෙර, බිරිඳ දික්කසාද වන විට හෝ දික්කසාද වී ඔහුගේ වරද, නමුත් ඔහු මුදා සහ වැය-ලිපියක් ඇත. [19] (phikahusa සුන්නහ්ව II / 151152)
_____________________
දික්කසාද පසු වෘත්තීය සමිති මුද්රාව බිරිඳ විවෘත කිරීමට අවශ්ය නම් නම්, ඇගේ සැමියා සැපයිය යුතු මුද්රාව ආපසු. [20] (බුහාරි, misakatula masabiha අංක 3274)
_____________________
ඕනෑම නීති විරෝධී හෝ කාන්තාවන් සමඟ ලිංගික සංසර්ගයේ පසු Agamya, බිරිඳ මුද්රාව හිමි කරන බව දැන ගැනීමට (එවැනි ආදිය දරුවන්, ගැබිනි සොහොයුරිය හෝ කිරි, වැනි) වැරැද්දක් නීති විරෝධී විසින් විවාහ වුණා. කෙසේ වෙතත්, ඔවුන්ට අහිමි අතර වෙන්කිරීම. [21] (2149 phikahusa සුන්නහ්ව)
_____________________
බහු විවාහ අවස්ථාවේ දී ඔහුගේ සියලු භාර්යාවන් මුද්රා කිරීම අවශ්ය නොවේ. [22] (majallatula bahusila isalamiyyaha 6262)
_____________________
ඇගේ සැමියා තම බිරිඳ සඳහා විනිමය මුදල් වියදම් ඇය මුද්රාව ඉතිරි, එය ඉඩම් හෝ ස්ථානය සමාන ලිවීමට නීත්යානුකූල වේ. [23] (majallatula bahusila isalamiyyaha 2547)
_____________________
ඒ වෙනුවට, ඔබ අනෙක් oyaresinara බිරිඳගේ නම (හෝ කීටැග් නම) ඕනෑම සමඟ එකඟ නොවන්නේ නම් අතිරේක ඉඩම් වලංගු නොවේ ඒ. ඕනෑම ගෘහස්ත භාණ්ඩ සඳහා උපදෙස් දෙන්නේ නැහැ, නිසා. [24] (misakatula masabiha අංක 3047, අංක 1655 irah)
_____________________
මනාලියන් 0 සිට 10 දක්වා 50 දහසක් සමීප (කොටස්), හෝ යන්තම් මුද්රාව හෝ ටයි පටියක් හා එකතු හෝ දස දහස් කිරීමේ අරමුණින් නොවේ නම් දස නො වේ නම් මුදල් එකතු කිරීමේ අරමුණින් මුද්රා හා සෙසු ඉතිරි නම්, ඔබ සැක විවාහ වීමට අකමැති වන්නේ නම් භාර්යාව වෙන්න ඇති අයිතිය මුලුමනින්ම සාක්ෂාත් මෙම සැක කරන්නේ නැහැ. කෙසේ වෙතත්, අනිවාර්ය වන දෙවියන් වහන්සේගේ නීතිය, එරෙහිව කම්කරු, කිසිදු sahndeha පවතී.
_____________________
අමුතු රාත්තල්, සීමා විය යුතු බව අනාවරණය හෝ කිසිදු propitious නවෝත්පාදන පවතී කර ඇත.
_____________________
අල්ලාහ්ගේ නබිතුමා:
(من تزوج بصداق لا ينوي أداءه فهو زان, و من أدان دينا و هو لا ينوي قضاءه فهو سارق (رواه أحمد و ابن ماجه
_____________________
ඔහු, ඔහු නොම්මර එකේ සල්ලාලයෙක් ගෙවීමට අදහසක් නොවන පවුම ආපසු, විවාහ වන අය. ඉමාම් අහ්මද් ඉබ්නු මාජා hadasati හා විසින් කළ විස්තරය. ලජ්ජාවෙන්.
_____________________
අල්ලාහ් පවසයි
) اتبعوا ما أنزل إليكم من ربكم ولا تتبعوا من دونه
أولياء قليلا ما تذكرون (
_____________________
(මිනිසා සාමාන්ය!) '' ඔහු අනුගමනය, ඔබගේ දෙවියන් විසින් ඔබට හෙළි කර ඇති අතර ඔහු හැර, වෙනත් භාරකරුවන් අනුගමනය කරන්නේ නැහැ. ඔබ ටිකක් සැලකිල්ලක් දෙන්න. [25] (අල්-A'raaf (7): 3

No comments:

Post a Comment