Thursday, November 5, 2015

Tashahhud böner och välsignelser reciteras innan han återvände fred be att den Helige Profeten (SAW) har instruerat




Ala mu bisamillaha oyasasalatu rasulillaha
------------------------------------------
Fred böner och välsignelser efter att ha läst <<< Tashahhud innan han återvände för att be att den Helige Profeten (frid vare med honom) har beställt >>>
___________
«اللهم إني أعوذ بك من عذاب جهنم, ومن عذاب القبر, ومن فتنة المحيا والممات, ومن شر فتنة المسيح الدجال».
___________
(Aya-B-Humma Inni auyu bika min jahannama 'wa min "aya-bill kbabari, phitanatila mahiya Wall Mama Wa-ti Minh, Minh Sarari vara masihida phitanatila dajja-lag).
___________
"O Allah! Jag tar skydd hos Dig från straffet i Helvetet, från plåga graven, från livets prövningar och död och ondska frestelsen att dajjal ". (Bukhari, Muslim)
___________
Det är så viktigt att läsa 01:00 ber att den Helige Profeten (frid vare med honom) befallde för de flesta människor, men vi vet inte om det, vi var bara efter doyatai thaki
___________
(Inni yalamatu-Humma Kasira rör mig fel. Footed iyagaphiruy illa Anta yunuba. Phagaphira magaphiratama Lee Min "inadika oyarahamani Innaka anatala gaphurura Rahim). (Bukhari)
___________
OK, inga problem, men doyata att be, vi bör tala om profeten (frid vare med honom) sade, alla i bön graven, helvete, alla prövningar av liv och död och att söka skydd hos Allah från prövningar av Dajjal. (Bukhari, Muslim)
___________
Så efter att ha läst det senaste mötet tasahuda och bön till Gud för sin tillflykt från första sak i 04:00 tid, då är det inga problem om du har någon annan bön.

No comments:

Post a Comment