Saturday, April 7, 2018

«Халифалықты құру үшін жұмыс істейтіндерге» көзқарас



Image may contain: text

Халифа 30 жыл бойы өмір сүрді. Сонда Аллаһ оған разы болсын

Мұсылманның аидадан бастап, ол анықталған мәтіндерге сәйкес, хилаята отыз жылдан астам уақытқа созылғандығын, бұл хилаята пайғамбардың жолында болғанын, Аллаһ оны нығайтты және оны патшалықпен алмастырды деп санайды. сағатқа жақындағанда, Аллаһ пайғамбар әдіснамасына тағы бір рет хилаяфты жібереді. Бұл ақиқаттың қамын ойлайтын мұсылманға және сенімдерін тазартуға тырысады, Пайғамбарымыздың заманында сахабаларға және дұрыс басшылықты жасаған хилаяфқа оралған қуанышты хабар.

Пайғамбардың (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын)

خلافة النبوة ثلاثون سنة ثم يؤتي الله الملك من يشاء

Пайғамбар хилаяты отыз жасқа созылады. Сонда Аллаһ билікті кімге қаласа, береді.

Абу Дәуд және әл-Хаким. Сахих аль-Джаами аль-Саггер (№ 3257) Ихем әл-Альбани (рахимахуллаһ) деп сахих деп жариялады.

Абу Давудтың Сүненінде бұл хадистен кейін орын алады. Са'ден бин Жамхан: Сафенадан риваят:

قال سفينة: امسك, خلافة أبي بكر رضي الله عنه سنتين, وعمر رضي الله عنه عشرا, وعثمان رضي الله عنه اثنتي عشر, وعلي ستا

Сафина: «Абу Бакрдың хилаяты екі жыл, ал Умар (радиаллаһу анху) он жыл болды, Усманның (радиаллаһуһу) он екі жыл, Алей (радиаллаһу анху) алты жыл.

Абу Давуд, Китааб ус-Сунна, Хулфаи сүресі, 4647.

Пайғамбардың (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын):

الخلافة بعدي في أمتي ثلاثون سنة ثم ملك بعد ذلك

Менің Үмбемдегі меннен кейінгі хилаята отыз жылға созылады. Сонан соң патшалық болады.

Муснад Имаам Ахмад, Тирмизи, Муснад Әби Йа'ала және Ибн Хиббан айтқан. Сахих аль-Джами әл-Сагер (3341 ж.) Ихама әл-Албани (рахимахуллаһ) деп сахих деп жариялады.

Худайфадан Пайғамбарымыз (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) былай деді:

تكون النبوة فيكم ما شاء الله أن تكون, ثم يرفعها الله إذا شاء أن يرفعها, ثم تكون خلافة على منهاج النبوة, فتكون ما شاء الله أن تكون, ثم يرفعها الله إذا شاء أن يرفعها, ثم تكون ملكا عاضا, فيكون ما شاء الله أن تكون , ثم يرفعها الله إذا شاء أن يرفعها, ثم يكون ملكا جبريا, فتكون ما شاء الله أن تكون, ثم يرفعها إذا شاء أن يرفعها, ثم تكون خلافة على منهاج النبوة, ثم سكت

Пайғамбарлық сіздердің араларыңызда қалады, әзірге Аллаһ оны қалайды. Сонда Аллаһ оны көтеруді қаласа, оны көтереді. Сонда Пайғамбардың әдіснамасына хилаяф болады. Және ол Аллаһтың қалағанына дейін созылады. Сонда Аллаһ оны көтеруді қаласа, оны көтереді. Сонда ол патшалықты итермелейді және ол Аллаһ қалады дегенге дейін қалады. Сонда Аллаһ оны көтеруді қаласа, оны көтереді. Сонда Аллаһ Тағала қалады, әзірге зұлым патшалық болады. Сонан соң Ол оны көтеруді қаласа, көтереді. Сонда Пайғамбардың әдіснамасына хилаяф болады.

Сонда ол үнсіз қалды.

Ахмад пен Абу Давуд әңгімеледі. Ибн әл-Албанидің Силсилах-Сахиха (1/34, №5) және бұл Сахих. Бұл хадиске Шейх әл-Альбани (рахимаһуллаһ) былай деді:

ومن البعيد عندي حمل عندي حمل الحديث علي عمر بن العزيز, لأن كلمات كانت قريبة العهد بالخلافة الراشدة, ولم يكن بعد ملكان: ملك عاض وملك جبرية والله أعلم

Менің ойымша, бұл хадисті Умар бин Абдил-Азездің хилаяты (яғни, хилаяф) қолдануға болады, өйткені оның хилаяты дұрыс басшылықты ұстаған хилафаха, патшалықтың екі түрі, зұлымдық патшалығы (дұрыс басшылықты хилаяф) болған жоқ.

Абу Умаманың пайғамбары (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) былай деді:

لتنقضن عرى الإسلام عروة عروة فكلما انتقضت عروة تشبث الناس بالتي تليها فأولهن نقضا الحكم و آخرهن الصلاة

Ислаамның тұтқалары бір-бірден жойылады, әр кезде бір тұтқаны алып тастайды, адамдар кейіннен оны ұстап алады. Біріншіден, олардан бас тарту - бұл ереже, ал олардың соңғысы - намаз.

Ахмадтың «Муснад», Ибн Хиббан және әл-Хакимдерінде айтқан. Шейх аль-Альбанидің Саһе әл-Жәмидің сағгері (№ 5057), оны Сахих деп жариялады.

Шейх Абдул-Әзиз бин Баз (рахимаһуллаһ) бұрынғы хадисте (Мажму'у әл-Фатауа ва Мақалаалаат аль-Мутанаввиаахта):

ومعنى قوله في الحديث: «وأولها نقضا الحكم» معناه ظاهر وهو: عدم الحكم بشرع الله وهذا هو الواقع اليوم الله الدول المنتسبة للإسلام ومعلوم أن الواجب على الجميع هو الحكم بشريعة الله في كل شيء والحذر من الحكم بالقوانين والأعراف المخالفة للشرع المطهر

Хадисте айтылған сөздерінің мағынасы: «Біріншіден, олардан басталатын ереже - билік (билік)», оның мағынасы айқын және бұл биліктің болмауы

No comments:

Post a Comment