Saturday, April 7, 2018

Ένα μάτι-ανοιχτήρι σε όσους "εργάζονται για την ίδρυση του Khilafah"



Image may contain: text

Το Khilaafah χτύπησε για 30 χρόνια, τότε υπήρχε βασιλιάς που ο Αλλάχ δίνει σε οποιονδήποτε θέλει

Από την αqidah ενός μουσουλμάνου είναι ότι πιστεύει, σύμφωνα με τα αποκαλυπτόμενα κείμενα, ότι ο khilaafah διήρκεσε τριάντα χρόνια, ότι αυτό το khilaafah ήταν στο δρόμο της προφητείας, ότι ο Αλλας το έθεσε και το αντικατέστησε με βασιλεία και ότι πριν μέχρι την προσέγγιση της ώρας, ο Αλλάχ θα στείλει ξανά τη χιλαάφχα στη μέθοδο Προφητικής. Και αυτό περιέχει ευχάριστη είδηση ​​για τον μουσουλμάνο που δείχνει ανησυχία για την αqidah του και προσπαθεί να καθαρίσει την πίστη του, επιστρέφοντας σε αυτό που οι σύντροφοι ήταν επάνω στην εποχή της προφητείας και η σωστά καθοδηγούμενη khilaafah.

Ο χάιδεθας που διηγήθηκε από την Safeenah (radiallaahu anhu), ότι ο Προφήτης (sallallaahu alayhi wasallam) δήλωσε:

خلافة النبوة ثلاثون سمة ثم يؤتي الله الملك من يشاء

Ο Προφητικός χιλιαφάς θα διαρκέσει τριάντα χρόνια. Τότε ο Αλλάχ θα δώσει την κυριαρχία σε όποιον θέλει.

Αναφέρονται από τους Abu Dawud και al-Haakim. Ο Saheeh al-Jaami 'as-Sagheer (αρ. 3257) δήλωσε τον Saheeh από τον Imaam al-Albaani (rahimahullaah).

Και στον Sunan του Abu Dawud, συμβαίνει μετά από αυτό το hadeeth, αυτό που λέει ο Sa'eed bin Jamhaan, ο οποίος αφηγήθηκε από την Safeenah:

قال سفينة: امسك, خلافة أبي بكر رضي الله عنه سنتين, وعمر رضي الله عنه عشرا, وعثمان رضي الله عنه اثنتي عشر, وعلي ستا

Ο Safeenah είπε (σε μένα): Κρατήστε επάνω (έννοια, ακούστε), η khilaafah του Abu Bakr (radiallaahu anhu) ήταν δύο χρόνια, και Umar (radiallaahu anhu) ήταν δέκα χρόνια και Uthmaan (radiallaahu anhu) δώδεκα χρόνια, και [του] Alee (radiallaahu anhu) έξι χρόνια.

Abu Dawud, Kitaab us-Sunnah, κεφάλαιο για το Khulafaa, (αρ. 4647).

Αναφέρεται επίσης από τον Safeenah, το ρητό του Προφήτη (sallallaahu alayhi wasallam):

الخلافة بعدي في أمتي ثلاثون سنة ثم ملك بعد ذلك

Η χίλαφα μετά από μένα στην Ummah μου θα διαρκέσει τριάντα χρόνια. Τότε θα υπάρξει βασιλεία μετά από αυτό.

Αναφέρονται στο Musnad Imaam Ahmad, από τον Tirmidhi, τον Musnad Abi Ya'laa και τον Ibn Hibbaan. Ο Saheeh al-Jaami 'as-Sagheer (αρ. 3341) δήλωσε τον Saheeh από τον Imaam al-Albaani (rahimahullaah).

Από τον Hudhayfah ο προφήτης (sallallaahu alayhi wasallam) δήλωσε:

تكون النبوة فيكم ما شاء الله أن تكون, ثم يرفعها الله إذا شاء أن يرفعها, ثم تكون خلافة على منهاج النبوة, فتكون ما شاء الله أن تكون, ثم يرفعها الله إذا شاء أن يرفعها, ثم تكون ملكا عاضا, فيكون ما شاء الله أن تكون , ثم يرفعها الله إذا شاء أن يرفعها, ثم يكون ملكا جبريا, فتكون ما شاء الله أن تكون, ثم يرفعها إذا شاء أن يرفعها, ثم تكون خلافة على منهاج النبوة, ثم سكت

Η Προφητεία θα παραμείνει ανάμεσα σε σας όσο ο Αλλάχ θέλει να είναι. Τότε ο Αλλάχ θα το σηκώσει όταν θέλει να το αυξήσει. Στη συνέχεια, θα υπάρχει η χιλαάφχα κατά τη μέθοδο της Προφητικής. Και θα διαρκέσει για όσο χρονικό διάστημα ο Αλλάχ θέλει να διαρκέσει. Τότε ο Αλλάχ θα το σηκώσει όταν θέλει να το αυξήσει. Τότε θα υπάρξει δάγκωμα βασιλείας, και θα παραμείνει για όσο χρονικό διάστημα ο Αλλάχ θέλει να παραμείνει. Τότε ο Αλλάχ θα το σηκώσει όταν θέλει να το αυξήσει. Τότε θα υπάρξει τυραννική (βίαια) βασιλεία και θα παραμείνει για όσο χρονικό διάστημα ο Αλλάχ θέλει να παραμείνει. Τότε Αυτός θα το αναστήσει όταν θέλει να το αυξήσει. Τότε θα υπάρξει μια χιλαάφχα στη μέθοδο της Προφητικής.

Τότε ο (ο Προφήτης) ήταν σιωπηλός.

Αναφέρονται από τους Ahmad και Abu Dawud. Silsilah ως-Saheehah του Imaam Αλ-Albani (1/34 αριθ. 5) και είναι Saheeh. Και ο Shaykh al-Albaani (rahimahullaah) σχολίασε αυτό το hadeeth λέγοντας:

ومن البعيد عندي حمل الحديث على عمر بن العزيز; لأن خلافته كانت قريبة العهد بالخلافة الراشدة, ولم يكن بعد ملكان: ملك عاض وملك جبرية والله أعلم

Και είναι απομακρυσμένο, κατά την άποψή μου, να εφαρμόζω αυτό το χάιδεμα στο (χιλαάφα) του Ουμάρ Μπιν Αμπντίλ-Αζέζ, επειδή ο χιλιαφάς του ήταν κοντά στη σωστά καθοδηγούμενη χιλαάφχα και οι δύο τύποι βασιλείας, η δαγκωμένη βασιλεία και οι αναγκασμένοι, η τυραννική βασιλεία δεν είχε συμβεί μετά (η σωστά καθοδηγούμενη χιλαάφχα).

Και ο Abu Umaamah αναφέρει ότι ο Προφήτης (sallallaahu alayhi wasallam) είπε:

لتنقضن عرى الإسلام عروة عروة فكلم انتقضت عروة تشبث الناس بالتي تليها فاولهن الحكم و آخرهن الصلاة

Οι χειρολαβές του Ισλάμ θα ακυρωθούν, ένα προς ένα, και κάθε φορά που ακυρώνεται μια χειρολαβή, ο λαός θα κρατήσει γρήγορα σε αυτόν που τον ακολουθεί. Ο πρώτος από αυτούς που ακυρώνεται είναι ο κανόνας (al-hukm), και ο τελευταίος είναι η προσευχή (as-salaat).

Αναφέρεται από τον Ahmad στο Musnad, τον Ibn Hibbaan και τον al-Haakim. Saheeh al-Jaami 'as-Sagheer (αρ. 5057) του Shaykh al-Albaanee ο οποίος την κήρυξε Saheeh.

Και ο Shaykh Abdul-Azeez bin Baz (rahimahullaah) σχολίασε, κατά το προηγούμενο hadeeth (όπως συμβαίνει στην Majmoo ul-Fataawa wa Maqaalaat al-Mutanawwi'ah):

ومعنى قوله في الحديث: "وأولها نقضا الحكم" معناه ظاهر وهو: عدم الحكم بشرع الله وهذا هو الواقع اليوم في غالب الدول المنتسبة للإسلام. Απάντηση σε αυτό το σχόλιο Απάντηση σε αυτό το σχόλιο Αφήστε τα σχόλιά σας για να απαντήσετε σε αυτήν την ανάρτηση.

Και το νόημα του λόγου του στο hadeeth: «Ο πρώτος από αυτούς που ακυρώνεται είναι ο κανόνας (al-hukm)», το νόημά του είναι προφανές και είναι η απουσία του rul

No comments:

Post a Comment